Inhottava sisko

Toivoton isosisko

Moi!

Olen alle 15-vuotias tyttö ja minulla on itseäni 1,4 vuotta nuorempi pikkusisko.
Ennen tulimme ihan hyvin toimeen, olimme kuin parhaat kaverit yms. Pieniä riitoja on ollut niin kuin yleensäkkin sisaruksilla on, mutta nyt alkaa jo mennä yli.

Aloin 4 kk sitten seurustelemaan pojan kanssa, jonka siskoni tunsi jotenkin jo entuudestaan, ja siitä lähtien siskoni on alkanut ärsyttää minua. Hän koko ajan puuttuu parisuhteeseeni, haukkuu poikaystävääni, puhuu koko ajan minusta ja poikaystävästäni ilkeästi, kyselee "seksielämästä", jankuttaa lähes joka päivä kaikkea tyyliin "Oliks kivaa panna *** kaa? Saiks se sun pillun kosteeks? Nuoliks se sun pilluus? Oliks kivaa? Mä näin ku olitte alasti ja sä otit silt suihin".

Kun sanon siskolleni ettei tuo ole enää hauskaa, niin tämä sanoo heti että se oli "hänen ja hänen ystävieen inside -läppää". Kun kerron äidillemme mitä siskoni puhuu minulle, hän heti sanoo, ettei muka ole puhunut mitään tuollaista.
Kun kysyn siskoltani että onko hän mustasukkainen, hän heti alkaa haukkua poikaystävääni esim. vammaiseksi yms. ja sanoo, ettei ikinä olisi mustasukkainen sellaisesta "paskasta".

Lisäksi siskoni haukkuu minua mielisairaaksi perverssiksi, jolla pyörii 24/7 vain seksistiset ajatukset päässä. Hän myös väittää että minun olevan raskaana, joka ei todellakaan ole totta. Olen hänen mukaansa myös valehteleva, ruma, perseetön, lauta ja huora.

Mitä minun pitäisi tehdä? Tuntuu, etten enää kohta jaksa tätä.

14

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potari

      Raiskaa se sträppärllä perseeseen.

    • Tyttö_14_

      Hankala tilanne. Mutta ei loppujen lopuksi kannata välittää siitä.
      Kyllä se sitten lopulta lopettaa tuon jauhamisen, kun ei jaksa enää, tai ainakin viimeistään vanhemmaksi tullessaan.
      Jos et juuri nyt jaksa sitä niin ole vaikka sen pojan kanssa muualla kuin esim. teidän kotona tai siellä missä siskosi on, eli tavallaan voit vältellä sitä, silleen ainakin säästyt hieman noilta haukkumisilta.
      Äläkä missään nimessä haasta riitaa hänen kanssaan, vaan ole ihan asiallisesti, niin kuin joku aikuinenkin käyttäytyisi tuollaisessa tilanteessa.
      Ja anna olla mustasukkainen, nimittäin sitä se varmaan on, jos tuo siskosi on tuntenutkin pojan jo entuudestaan, niin on voinut olla jo jotain pientä ihastumisen poikastakin...
      Mutta voimia sulle! ^^ :)

      • Toivoton isosisko

        Kiitos paljon. n__n


    • Lerssinen

      Yksi hyvä keino on kysyä siskoltasi: "Tuollaistako sinä tahtoisit tehdä poikaystäväsi kanssa? Tai miten sinä kuluttaisit aikaa poikakaverisi kanssa?--On toimiva ja aika tehokas tapa!

    • auttaisko?

      Sisko on mustasukkainen joko tuosta pohjasta tai sitten häntä rassaa että olet enemmän nyt tuon pojan kassa.
      Rumaa kiletä ja ei kovinkaan asiallista. Voit sanoa että jos ei lopeta niin saa olla sitten yskin.

    • siitä puhe mistä...

      ota etäisyytä ja älä kommentoi negatiivista palautetta.hän on kateellinen ja jotenkin haluaisi itsekin seukata ja seksiä tekee mieli.hän ikäänkuin sanoo ääneen hänen omat fantasiansa ja se ottaa häntä päähän kun on kokematon.sano että ne on hänen sairaita ajatuksiaan että et tiedä teistä ja kundista yhtään mitään.älä ole kuulevinaankaan jatkossa ja reagoi pahoihin puheisiin.sanot että oletko kade ja puutteessa-siitä puhe mistä puute!!!

    • kauhea sisko sul

      sano typerälle siskollesi että josko häntäkin onnistaisi joskus mikäli siivoaisi suutansa,ja hän on häiriintynyt tietyillä tavoin.laita kuriin .ole napakka ja kerro että hän on heti muuttunut ihmeelliseksi kun aloit seukata,ja mikä häntä nykyään vaivaa ja lisäksi että miksi hän on ilkeä nykyään? heittääkö hormonit pahastikin? mä en koskaan ollut ilkeä kaksos-siskolleni vaikka hän ehti aloittaa mua ennemmin.ei mitään tuollaista,mistä siskosi keksiikin pervja juttujaan?aika sairasta.lopeta sen kanssa puhumiset ja ole napakka!!!

    • huumorihuulu

      Pysy rauhallisena ja asiallisena. Tai heittäydy humoristiseksi, naura sen jutuille ja uteluille. tyyliin "käykö kateeks?" wink win ;) ja mairea virne tai: "Mietipä sitä kun meet nukkumaan"

    • isot edellä

      laita jauhot näsäviisaalle ilkieälle pentusiskollesi,karjase että turpa kiinni,mitä siänä mitään tiedä ,tajua pentu!

    • poika14

      Vedä sitä siskoos turpaan kerran sillee kovaa niin on se sit varmaan hiljaa mä ainaki olisin

    • ex toivoton isosisko

      Kiitos paljon vinkeistä. Jätin pari kk sitten kyseisen pojan (en kumminkaan siskoni takia) ja tilanne on nyt hieman rauhoittunut.

      Kiitos vielä kerran vinkeistänne ! (:

    • Lassukka

      Mustasukkainen! Ihminen on niin hassu "eläin" että se haukkuu, kun tykkää ja kaipaa.

    • hömppä romanttinen

      joskus ne siskot kyl o iha hirveit mut toi menee jo yli hilseen ja ei yleensä 15 v harrast seksii mut se ny ei tietty kuulu mulle

    • poika 13 v

      Että ne äidit ei usko mihinkään. Mun äiskä ei usko että mun isosisko haukkuu mua. Hauku sitä sun Vit** siskoos takas.

      esim:

      Sulla ei tule olemaan miestä varmaankaan koskaan.

      Turpa kiinni sohvaperuna.

      Tai kun se haukkuu niin puhu hiljaan itteksees "ai niin, mun pitää tehä yks juttu" ja juokset sun huoneeseen ja panet oven kiinni. (joo, ei tehoo mut yritys on yritys)

      näytä keskarii.

      röyhtäse sen nenän edessä ja naura.


      Voin kyllä tunnustaa että mä en itekkään osaa vastustaa haukkumiselle. Mut onnee ja jatka vanhemmille valittamista aina sillointällöin ja jos vaikka ne joskus uskookin. XD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe