Moi!
Mitä mieltä ootte irokeesista tytöllä? Onko hieno vai kamala? Aattelin vaan kysyä :)
Niinku joku tommonen: http://www.google.fi/imgres?q=irokeesi&hl=fi&biw=1280&bih=659&gbv=2&tbm=isch&tbnid=_Zcfe7M0vOzsNM:&imgrefurl=http://demi.fi/demila/8260&docid=eG-QOVE9QUT5LM&imgurl=http://demi.fi/uploads/groupImage/215_256_mohawk1.jpg&w=400
Irokeesi tytöllä/naisella
16
585
Vastaukset
- heha
Mikäs siinä jos tykkää. (: ihan jees!
- lolliqrr
disgusting
- poikasd96
KAUHEEE !!! =D sry ny
- 364916
minusta tytölle/naiselle sopii irokeesi kunhan tukka on vain lyhyt melkein kaikki minun suvussani (naiset/ tytöt) on kokeillut vähintään kerran irokeesiä ja itsekkin aijon ainakin kerran kokeilla
tämä on itseasiassa vain mielipidekysymys - potari
"Tämä on itseasiassa vain mielipidekysymys."
Et voi olla tosissas? - 813
Mun mielestä näyttää tosi kivalta jos on sirot kasvot, pyöreä- tai kulmikaskasvoisilla tytöillä irokeesi ei ole välttämättä kovin nätti. Tärkeintä on kuitenkin, että ite tykkää, joten siitä sitten vaan leikkaamaan jos siltä tuntuu, hiukset kasvaa kuitenkin takas :)
- frommypointofview
Muhun ei iske mutta johonki punk-henkisempään tai muuten vaan enempi sunkaltaseen voi iskeäkin... Jokainen pitäkööt hiuksia kuten haluaa. T. Eräs poika
- 1deni
mulla on keesi johon on lisätty rasta jatkot.. voin kertoo et tykkään ihan sikana.. tosin näin kesällä on aika kuuma!!
- jcoreijoeicrj
Miehellä ihan tyylikäs mutta ei herranjestas naisille, ei vaan sovi sori nyt vaan...
- irokeesisaatana
Toi on järkyttävä. Mun mielestä toi kuvan tyttö näyttää sen keesinsä takia pojalta.
- jpkuikjhfrjgkk
Mitä vitun välii jos joku tyttö näyttää pojalta????? Oma on asiansa eikä sulle kuulu.
- oototootototototot
Just hieno :) Kyllä nätti tyttö näyttää tytölle keesissäkin. Jos on kauheen maskuliiniset kasvot, se voi saada näyttämään pojalta. Leikkain itsekin tollasen keesin, jos se olis tyyliäni.
- warrior women
mitä väliä on toisen mielipiteet ... ??? en ymmärrä ,,, ilmankos ihmiset on sekaisin kun pitää muilta kysyä ...
- lifemocker
nämä kaikki tämmöiset riippuu ihan siitä ihmisestä: jos tyyppi näyttää hyvälle ilman sitä, niin se näyttää myös hyvälle sen kanssa.
kun taas joku joka ei näytä muutenkaan hyvälle niin ei näytä hyvälle senkään kanssa... - Keesipää
Haha :D Näytä on kiva lukee varsinki ku ite oon tyttö irokeesillä :3
- Likka666
Mitä väliä mitä muut tuumii. Jos mieli tekee leikata nii siitä vaa. Itellä ollut irokeesi ja paras tukka ollut tähän mennessä :D Ehkä pitää leikata uusiks :) Ja jos sit näyttää perseeltä nii osta peruukki :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m633991Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163815Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993609Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363179Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582658- 502635
- 1212522
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142189Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182179