Jennifer Lopez -foorumi

Mainostan foorumiani täälläkin, jotta paikalle onnistuttaisiin saada mahdollisimman monta suomalaista fania.

JLOVE?RS on siis foorumi JLon suomalaisille faneille. Foorumilla vallitsee hyvin asiallinen ilmapiiri, joten myös kaikkien rekisteröityvien pitää noudattaa asiallista linjaa... kuten olen turhan usein huomannut, että täällä suomi24:n foorumeilla sellaista sanaa kuin "asiallinen" ei tunneta.

Foorumi on kuitenkin huippumoderoitu, koska tarkastelen haukan silmin jokaista kirjoitettua viestiä. Yhtään sääntöjenrikkomuksia, niin viestit poistetaan. Jatkuvaa sääntöjen rikkomista, sinut bannataan.

Mutta yleisesti foorumi on hyvin letkeä paikka kirjoitella, joten ei tarvitse pelästyä :) Kun muistaa pitää viestit asiallisena ja järkevinä, niin on enemmän kuin tervetullut! Ei täälläkään kuitenkaan kaikki ole asiattomia kirjoittelijoita. ^^

Tervetuloa;
http://jlovers.foorumit.org/

4

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JLOVE?R

Taidan tul käväseen

• JLOVER♥

Voisitko laittaa muuten sen foruumin linkin??

• patija

http://jlovers.foorumit.org < foorumi suomalaisille faneille, tervetuloa! :)

Ja ei mitään, foorumi on kaikenikäisille faneille avoinna.^^

• JLOVER♥

Toi, voisitteko aktivoida sen mun käyttäjän? Oon oottanu jo jonkin aikaa. Se nimi on joku LiveItUp

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      70
      17693
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      45
      5461
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      304
      2960
    4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      43
      2615
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      172
      2445
    6. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      8
      1949
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1924
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1772
    9. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      141
      1732
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1648
    Aihe