Salpakankaan pommitalo

Sprengkommando

25

6312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äprykaaaa

alkuvuodesta 1996, en muista kuukautta.

• mazilamszx

eiks se ollut aiemmin ? 1991,92 tai 93 ?

• äprykaaa

Kyllä se oli 1996 .
      Muistan tiettyjä asioita jotka täsmään samaan aikaan koska olin menossa samana vuonna armeijaan .

• sk3b3

oli -91 tai 92

• Anonyymi

Vitut ollu, ku ite ajoin pyörällä ohi siitä aamulla kouluun juuri, kun oli räjähtänyt ja olin kahdeksannella luokalla tuolloin ja sillon oli -96

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitut ollu, ku ite ajoin pyörällä ohi siitä aamulla kouluun juuri, kun oli räjähtänyt ja olin kahdeksannella luokalla tuolloin ja sillon oli -96

💪💪

• Merike 74

Pommitalo räjähti helmikuussa 1996. Itse asuin samassa talossa 20-vuotta ja myös räjähdyksen aikana....

• äprykaaa

Kyllä nimenomaan 1996 oli kuten aikasemmin sanoin.

• Naapurilähiö

Olivatko pommihuoneiston asukkaat samat, jotka räjäyttivät myös Kansankujalla 2000-luvulla?

• rerererere

No mitäpä luulet?

• Itäuusmaalainen

• rerere

96 räjähdys oli dynamiitilla

• P a l a n g a

Miksi se räjähti? Vahingossako?

• Affa

Kyllä se oli 1996 Max Hupli niminen 48 kg painava pikku nyrkkeilijä tappoi itsensä ja kaverinsa dynämiitillä tämä pikku jätkä kännissä aina uhosi pienemmille ja kävi kaveri porukassa heikompien kimppuun kun ei yksin uskaltanut pari kertaa tuota natsia baarissa kuuppaan vetäisin vanha imppari pillerstihän tuo pelle heppu oli..

• Affa

Korjaus vuosi oli 1991 asuin talossa silloin ja asun edelleen ei 96 vaan 91...

• Anonyymi

Joo ei mitää mahdollisuutta että olis ollu vuosi -91. Itse tunnen tapahtuman läpikotaisin, Myös osapuolet. Yksi juoksi ulos juuri ennen räjäystä samasta asunnosta ja tunnen juuri kyseisen kaverin hyvin ja hän on edelleen siis elossa.

• Anonyymi

Juu kyllä se oli 96...

• Anonyymi

Korjaus 96 muistin vääriin..

• VarmaaTietoaEiHöpinää

Se oli 1996. Tiedän sen siitä, kun itse asuin Salpakankaalla silloin, kun tuo tapahtui. Jotkut tällä väittäneet, että 1991, 1992, 1993 tapahtunut, mutta se on ollut ihan liian aikaisin. 1995-1998 asuin Salpakankaalla, ja sinä aikana tuo tapahtui.
      Asiasta kolmanteen, niin Larhan ja Haikkaan piiritystilanne oli 1994 Lahdessa Metsäpellontiellä. Se oli noin pari vuotta ennen tätä Hollolan pommihommaa. Siitähän se talo sai nimensä Pommitalo. Varmaan hyvän korjauslaskun jätti räjäyttäjä jälkeensä. Mitä lie mahtoi korjaukset silloin markka-aikaan maksaa?

• Qwertyuyytr

96 oli vuosi koska tiedän sen toisen kuolleen jampan hautapaikan.

• Anonyymi

Huumerottien touhua

• Anonyymi

Pommimies oli kuulemma kaappihomo.

• Anonyymi

Oliko juutalainen? Nimi ei kovin suomalainen.

• Anonyymi

Max Hupli oli kova jätkä

• Anonyymi

2011 räjäytti huumerotta salpatie kutosessa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe