Viikko sitten lauantaina minä ja minun ystäva (A) kutsuimme meille kolmannen naisen. Minä ja A olemme asuneet yhdessä hiukan yli 5 vuotta ja meillä on mennyt hyvin. Totta kai meillä on ollut riitoja ja mustasukkaisuutta mutta rakastamme toisiamme paljon.
Minun vaimo (A) on minua noin kymmenen vuotta vanhempi jag hänellä on korkea virka. Sanoisin että hän on dominant ja minä olen päinvastoin. Teen hänelle kaiken mitä hän odottaa se on minulle hyvin.
Loppu aikoina hän on ollut työn takia paljon Ranskassa ja eräs nainen sieltä on tullut tänne suomeen. Viime lauantaina tämä toinen nainen tuli meille ja minä en valitettavasti osaa ranskaa, mutta kyllä englantia. (A) oli selittänyt mulle että jos tämä toinen ”haluaa” niin minun täytyy olla ystävällinen häntä kohtaan.
Ja niin siinä sitten kävi ja nyt mulla on paha mieli ja pelkään että (A) jättää minut. Hän sanoo minulle vain että olen höpsö ja yritän pyytää anteeksi niin että hän saa tehdä mulle mitä tahansa ja minä teen kaikki mitä hän haluaa.
Mutta sydämessäni ei tunnu hyvältä.
Viikko sitten
7
495
Vastaukset
- hyvääyötäkaikille
... tää oli sitten tään illan iltasatu :)
- Vaniljaminttu
On se niin, että itse ne rajat pitää löytää.
Sinun puolisosi haluaa käyttää valtaa.
Itse sinun pitää tehdä niinkuin sinusta tuntuu hyvältä.
Uskon, että ei ihmisellä voi ylettömästi leikkiä.
Voimia ja jaksamista.- v26
Kiitos vastauksesta.
Kyllä minä tiedän että hän käyttää valtaa, mutta samalla meidän suhde perrustuu myös siihen. Se on ehkä vaikeaa ymmärtää, mutta minä alistun.
Minä vaan pelkään että jos hän jättää minut sen toisen naisen takia.
Mutta kiistos vastausestasi. Halusin vain purkaa pelkoani. - LLL
v26 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Kyllä minä tiedän että hän käyttää valtaa, mutta samalla meidän suhde perrustuu myös siihen. Se on ehkä vaikeaa ymmärtää, mutta minä alistun.
Minä vaan pelkään että jos hän jättää minut sen toisen naisen takia.
Mutta kiistos vastausestasi. Halusin vain purkaa pelkoani.Puolisosi tulisi käyttää valtaa oikealla tavalla eli niin mikä sinulle alistujana on sopivaa. Alistuja määrittää aina nämä rajat ei dominoiva osapuoli. Jos dominoiva osapuoli menee rajojen yli se ei ole valtaa vaan mielivaltaa.
- Sinunhan
se pitäisi saada anteeksipyyntö molemmilta. Ei tuo ole oikein.
- v26
Ei ne pyydä minulta anteeksia.
Se on niin vaikea selittää, mutta ei ole kysymys anteeksipyydöstä.
Kiistos kuitenkin vastauksestasi.
- 26v.
Ihme höpinää. Toi on tekastu fantasiajuttu alunperinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844