Nosiis oon yks 12.v tyttö ja mul alko menkat viimevuoden (2011) vimppana päivänä ja ne tuli siis sillo ekan kerran ja kesti 7 pvä. Sit ne ei oo tullu sen jälkee ollenkaa :oo Mitä ihmettä ?!? Onks mussa jtn vikaa vai? Auttakaaaa! Kiitos jo etukätee. :' )
Mietityttää nää menkat ;o
9
183
Vastaukset
- Menkat
Sun kannattaa miettiä, että oliko kyseessä oikeasti menkat.. ?
Ja mee ihmeessä vaikka terkkarille puhumaan, niin kyllä se selviää. Voit vaikka pyytää, ettei asiasta kerrota vanhemmillesi, jos niin haluat. Itse olen 14-vuotias tyttö ja minulla on menkat ollut pian 2 vuotta. Nyt on säännölliset, mutta aluksi oli hyvinkin epäsäännöllistä.. - wewsrf2
Elä huolehdi, aluksi menkat voi olla todella todella sekaisin, ei kannata huolestua.
Tasaantumiseen menee yleensä noin pari vuotta, joten nauti tästä ajasta kun ei tarvitse joka kuukausi olla varpaillaan ! - Minätaaas
Aaaah, kiitos ! : D ♥ Joo, ne taitaa aluks vaa olla sekasin ku nehä ei joillaki tasaannu se kierto ikinä ; / Mutmut, JOS ne nyt ei oiskaa ne menkat ni mitä sit ? ;o ku muistan ku ne alko nii sit tuli vatsakipui (tosi ärsyttävät oli) . :ss
- aalngjöp
Kattele tilannetta ihan rauhassa. Mulla on ollu menkat jo 5-6 vuotta, eikä ne vieläkää oo täysin säännölliset. Kyllä ne tulee uudestaan, jos on tullakseen. Mut jos epäilet, et ne ei ookkaa menkat, niin voit mennä terkkarille.
Äidilleen on ainakin hyvä kertoa asiasta. :) - Kiiiitooos
En hirveesti viiti puhuu äitille tämmösistä jutuista ku oon sellane ujohko :> Mutmut juu kannattais kyl kertoo ......
Mut uskon et ne tulee viel, ja et ne on menkat ku mitkä muut ne olis ku sillo oli ekana päivänä masu kipee ja kesti 7 pvä , kyl ne voi vähemmänki aikaa olla mut mul oli 7 pvä :) Mut kiitti ku vastasit :------D - TehPerselaama
Varo siel on lasinsiruja.
- samedude
xddd No hyyyi jos oliski :DDDDD
- eEEEEEEEEEEEEEIKAad
voi v i t t u, että o taas niin asiantuntevaa porukkaa. Siis; menkat voi olla (ainakin) kaks ekaa vuotta tosi epäsäännölliset, enkä ihmettele vaikka siinä välissä oliskin puolisen vuotta tai enemmän kun ei menkkoja tule.
- ^^^^^^^^
No niimpä -.-'' eiks ookki aika säälittävii nää tyypit tääl ; //
Jjjoo mut siis oon tuo tän keskustelun kirjottaja ja kiitti kou vastasit , oli apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193194Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o702723Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342616Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582138- 491699
- 831668
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181659Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131651- 571539