Mietityttää nää menkat ;o

Help me !

Nosiis oon yks 12.v tyttö ja mul alko menkat viimevuoden (2011) vimppana päivänä ja ne tuli siis sillo ekan kerran ja kesti 7 pvä. Sit ne ei oo tullu sen jälkee ollenkaa :oo Mitä ihmettä ?!? Onks mussa jtn vikaa vai? Auttakaaaa! Kiitos jo etukätee. :' )

9

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menkat

Sun kannattaa miettiä, että oliko kyseessä oikeasti menkat.. ?
      Ja mee ihmeessä vaikka terkkarille puhumaan, niin kyllä se selviää. Voit vaikka pyytää, ettei asiasta kerrota vanhemmillesi, jos niin haluat. Itse olen 14-vuotias tyttö ja minulla on menkat ollut pian 2 vuotta. Nyt on säännölliset, mutta aluksi oli hyvinkin epäsäännöllistä..

• wewsrf2

Elä huolehdi, aluksi menkat voi olla todella todella sekaisin, ei kannata huolestua.

Tasaantumiseen menee yleensä noin pari vuotta, joten nauti tästä ajasta kun ei tarvitse joka kuukausi olla varpaillaan !

• Minätaaas

Aaaah, kiitos ! : D ♥ Joo, ne taitaa aluks vaa olla sekasin ku nehä ei joillaki tasaannu se kierto ikinä ; / Mutmut, JOS ne nyt ei oiskaa ne menkat ni mitä sit ? ;o ku muistan ku ne alko nii sit tuli vatsakipui (tosi ärsyttävät oli) . :ss

• aalngjöp

Kattele tilannetta ihan rauhassa. Mulla on ollu menkat jo 5-6 vuotta, eikä ne vieläkää oo täysin säännölliset. Kyllä ne tulee uudestaan, jos on tullakseen. Mut jos epäilet, et ne ei ookkaa menkat, niin voit mennä terkkarille.

Äidilleen on ainakin hyvä kertoa asiasta. :)

• Kiiiitooos

En hirveesti viiti puhuu äitille tämmösistä jutuista ku oon sellane ujohko :> Mutmut juu kannattais kyl kertoo ......
      Mut uskon et ne tulee viel, ja et ne on menkat ku mitkä muut ne olis ku sillo oli ekana päivänä masu kipee ja kesti 7 pvä , kyl ne voi vähemmänki aikaa olla mut mul oli 7 pvä :) Mut kiitti ku vastasit :------D

• TehPerselaama

Varo siel on lasinsiruja.

• samedude

xddd No hyyyi jos oliski :DDDDD

• eEEEEEEEEEEEEEIKAad

voi v i t t u, että o taas niin asiantuntevaa porukkaa. Siis; menkat voi olla (ainakin) kaks ekaa vuotta tosi epäsäännölliset, enkä ihmettele vaikka siinä välissä oliskin puolisen vuotta tai enemmän kun ei menkkoja tule.

• ^^^^^^^^

No niimpä -.-'' eiks ookki aika säälittävii nää tyypit tääl ; //
      Jjjoo mut siis oon tuo tän keskustelun kirjottaja ja kiitti kou vastasit , oli apua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3194
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2902
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      70
      2723
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2616
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2138
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1699
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      1668
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1659
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1651
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1539
    Aihe