Ihana Venetsia ja Buranon saari

venetsia ja BURANO

6

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnainen matkaili

      Vautsi! Olet todella taitava, osaava kuvaaja! Kuvasi toivat taas mieleen muistoja omalta Venetsian matkalta jonkun vuoden takaa. Se on kaupunki, johon olen monasti halunnut palata. ...niin kuin se kaveri, joka kertoi, ett "haluu taas Pariisiin..." No hänhän ei ollut koskaan siellä käynyt, mutt halus taas... :)

      Upeita kuvia! ...kommentti siis jo ennen tekstisi/kertomuksesi lukemista

    • satunnainen matkaili

      ...ja Buranostakin olen samaa mieltä kanssasi - tosi iloisen mielen 'aikuisten legoland' :)

      • venetsia ja BURANO

        Kiitos hurjan paljon ilahduttavasta kommentista!!! :) Minulle on noita matkakuvia kertynyt niiiiiiiiiiiiiin paljon, että ajattelin laittaa ylimääräiset niistä hyötykäyttöön, eli kuvittamaan tuota blogia... Oikeastaan koko blogin idea lähti matkakuvista. :)

        Itse etsin tietoa eri kohteista kuvien avulla (mm. googlen kuvahaulla), jotta tietäisin, miltä paikka näyttää ja onko se "näkemisen arvoinen". Siksi toivon, että blogistani on hyötyä niille, jotka matkoja noihin samoihin kohteisiin suunnittelevat.


    • Sinna61 (orig)

      Vau, ihana tarina - ja voisin aivan hyvin olla tuo' yksinäinen nainen ja reppu' - näin minäkin kuljen maailmalla kamera seuranani, kun ukko ei ole matkassa. Nykyään tungenkin sille reppuun matkaan kiikarin ajankuluksi, ainakin kun suuntaamme vuorille tms - ettei nyt kumminkaan tiiraile mitä vain ;)) Venetsiaan tekeekin taas mieli, kenetkähän saisin mukaani karnevaaliaikaan...

      Hikeä pukkaa yleensä vasta siinä vaiheessa kun tuhansia kuvia seuloo ja yrittää poimia niistä parhaat palat kuvakirjaksi ;)

      Kiitos - lisää tätä lajia! Ja ihanaa, kun jaksatte tehdä näitä upeita blogeja!

    • mare e sole

      Ihania kuvia, ja nyt alkoi matkakuume nousta. Ensi viikolla lähtö ihanaan Venetsiaan.

    • Venetsia ja BURANO

      Kiitos kaikille kommentoijille. Mukavaa, että löytyy muitakin naisia ja reppuja reissussa.

      Onneksi palasin tänne keskusteluun, että näin kommentit. Olisi mukava, jos viitsisitte kommentoida suoraan sivustoon. Silloin ei jäisi ainakaan palaute saamatta. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2055
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe