Pääsiäisen sää on meilläpäin ollut todella vaihteleva, räntääkin satoi oikeen kunnolla, tänään oli sitte ihana aurinkoinen sää...Mites muualla?
Lintujakin ollaan yritetty bongailla reissatessa.
Tuossa jokunen kuva....
http://www.youtube.com/watch?v=VWjzgHBJWmw
Pääsiäisen aikaa....
14
56
Vastaukset
- nautiskelija-aamu
Hyvää Huomenta.
Olipas tas tänäkin aamuna tosi UPEA Auringonnousu. pellon takaa. UPEETA ! Ne kurjet lumisateessa on tosi kuvaavia tälle vaihtelevalle kevätsäälle.
2.17 kohdalla on hieno kuva ja ne loppupään lentoonlähdöt myös.Ja tänään tuo vaihteleva sää jatkui, päivällä oli tosi ihana auringonpaiste, sitte viidenmaissa tuli tosi sakea räntäkuuro...onneksi se räntäkuuro kesti vaan puolisentuntia...
- Myy-Pikkuinen
Hienoja kuvia!! Varsinkin ne lentävät kurjet!!
Mikä putki sinulla on kamerassa??Mulla on kamerassa sen kameran mukana tullut oma putki...ei mikään erityisen hyvä, mutta saa välttää toistaiseksi...täytyy katella jos vaihdan kameran jossain vaiheessa.
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
Mulla on kamerassa sen kameran mukana tullut oma putki...ei mikään erityisen hyvä, mutta saa välttää toistaiseksi...täytyy katella jos vaihdan kameran jossain vaiheessa.
Mikä siinä on polttpväli?? Uteliaisuuttani kyselen ja tiedät kai miksi- ;))
- Myy-Pikkuinen
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Mikä siinä on polttpväli?? Uteliaisuuttani kyselen ja tiedät kai miksi- ;))
Siis polttoväli, osu taas nakit väärään nappulaan. =)
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
Mulla on kamerassa sen kameran mukana tullut oma putki...ei mikään erityisen hyvä, mutta saa välttää toistaiseksi...täytyy katella jos vaihdan kameran jossain vaiheessa.
Tää jäi. On se mun mielestä hiton hyvä!! Teräviä kuvia, siis erittäin teräviä, ostat vaan vielä yhden tai pari putkee lisää siihen. Jos Nikonissa pysyt niin nehän käy sitten uudempaan runkoonkin.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Tää jäi. On se mun mielestä hiton hyvä!! Teräviä kuvia, siis erittäin teräviä, ostat vaan vielä yhden tai pari putkee lisää siihen. Jos Nikonissa pysyt niin nehän käy sitten uudempaan runkoonkin.
Joo tota putki juttuakin olen ajatellut yhtenä vaihtoehtona, ja Nikonissa kyllä pysyn...
En muista varmaksi tota polttoväliä mutta olisko joku 35mm.
- issu56
Kyllä oli taas kerran niin tosi upeita kuvia, ettei tosikaan ja varsinkin ne kurjet!
Täälläpäin on ollut kaikki mahdolliset kelit, mutta onneksi kuitenkin niin, että joko aamusta aikaisin tai sitte myöhemmin illasta on alkaneet lumi- räntä- ja vesisateet tuulen kera. Päivät on olleet suht upeita ja aurinkoisia ja niin sitte ollaankin päästy mekin vähän bongailemaan ;).
Mikä kamera sulla oikein on, kun nuo kuvat on järjestään kuin postikortteja?- issu56
Sikra kirjoitti:
Toi mun kamera on Nikon D5000...
Vähän niin arvelinkin, että järjestelmäkameralla olet noita ottanut...on ne kruusailematta niin tosi upeita ja selkeitä kuvia.
- Virtuaalikoneistaja
Pääsiäinen meni vaihtelevissa keleissä.
Kyllä ne ovat aina vain yhtä upeita nuo sinun kuvasi.
Katselin viime viikolla työmatkoilla yhdellä pellolla joutsenia ja paljon muita lintuja, vielä eilen oli joutsenia ja päätin tänään ottaa kameran mukaan että tullessani pysähdyn kuvaamaan, aamulla ei näkynyt kuin muutama hanhi ja töistä tullessani ei niitäkään, joten myöhästyin:)Pidä vaan kamera mukana, sieltä voi pysähtyä uusi parvi nyt kun on päässyt vauhtiin tuo lintujen kevätmuutto...
Mä sain tänään muutaman hienon joutsenkuvan, ihan kauppareissulla, kun tultiin tuolta rannan kautta kotiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770