Hei noidat!

Noyta

Hei kaikki te täällä majailevat noidat. Ensinnäkin, jos olet jokin teini-idiootti, jonka tarkoituksena on tämän luettuaan lähettää jokin todella idioottimainen pilkkakommentti, lopeta tämän tekstin lukeminen saman tien! Jos olet teini, joka oikeasti on kiinostunut noituudesta, lue!

Siis: Onko täällä noitia, jotka asuvat keski-suomessa. Kiinostaisi tietää, kuinka paljon täällä keski-suomessa yleensä edes on noitia. Itse olen hyväntahtoinen, nuori luonnonnoitapoika. Olisi hienoa kuulla muidenkin riiteistä ja loitsuista. Olisi myös aivan älyttömän hienoa, jos joskus voisi järjestää monen noidan ryhmäloitsun esimerkiksi lonnon puolesta :). Kaikki noidat tänne vaan!

6

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antilonto

      Muuten nappais mut olen lontoa vastaan

    • Noyta

      Luonnon*
      Pahoittelut kirjoitusvirheestä :)

    • Wiccan2012

      Parhaiten luontoa autatte kierrättämällä ja muillakin eettisillä valinnoilla. Paras "loitsu" on se, että menette lähiluontoon ja keräätte sieltä vastaan tulevat roskat pois.

    • Palava Pensas

      No hei hei "noidat".
      Nyt on tullut aika ottaa Raamattu esille ja tutustua Jeesuksen tarjoamiin vaihtoehtoihin. Löytyy meinaan paljon kestävämpää ja valoisampaa elämää ja tarkoitusta, todellista tarkoitusta elämäänne.

      Ja kannattaa jättää nuo ns "noitailut" pois elämästä.

      Valo voittaa pimeyden.
      Valkeus, Jumalan kirkkaus voittaa "valkoisen magiankin"

      Jeesus kutsuu seuraajakseen juuri Sinua ja juuri tässä ja nyt-hetkessä.
      Ethän käännä enää selkääsi ja sano, ettei Sinua ole kutsuttu totuuden ja valkeuden tielle.

      Sanothan, SInä juuri, yhden sana...KYLLÄ .. Kyllä Jeesus, Herra ja Vapahtaja, lähden opetuslapseksesi.

      Sitten tulee kohdallesi kutsumus toisiin tehtäviin ja saat armolahjat tehtävää varten.

      Jumalan Pyhän Hengen täyteys on totta.
      Hän on voiman, rohkeuden ja raittiuden (terveen harkinan) Henki.

      Lycka till.

    • Suomessa toimii kaksi yhdistystä, joiden kautta voi törmätä muihin noituutta harjoittaviin Pakanaverkko ry ja Lehto ry. Näihin jäsenyys ei ole pakollista jos tahtoo osallistua toimintoihin ja hakea yhteyksiä. Jäsenyys vaatii täysi-ikäisyyttä.

      Kiva kun olet innokas, mutta muistuttaisin sen että loitsua, magiaa yms ei kannata turhaan tehdä, jos muutakin asiaa voi tehdä käytännöllisemmin. Elikkä luonnon puolesta loitsuaminen on turhaa ja kannattaakin omalla elämäntavalla, valinnoilla ja tekemisillä vaikuttaa luonnon ja ympäristön hyvin vointiin. Noituus on myös ns. pollalogiaa, elikkä miksi käyttää luonnon omaa energiaa luonnon puolesta, kun voit käyttää omaa henkilökohtaista energiaa fyysisellä tekemisellä esimerkiksi juuri roskien keräämistä luonnosta.

    • ...............

      Moikka! Mie olen itä-suomesta, mutta kiinnostaisi esimerkiksi postailla sähköpostia säännöllisesti. Ikää multa löytyy 18 vuotta ja sukupuoleltani olen nainen :)
      Vastaile, jos kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe