Voiko pojat rakastua transtyttöön?

AlmostGirll96

Oon 16v transtyttö eli oikeesti oon poika mut yritän peittää sen ja näyttää tytöltä ja oon ollu tällänen jo 8 vuotta. Nii miks pojat ei rakastu muhun vaikka mun fb kuviinkin jotkut ihan suositutkin pojat on kommentoinu et oon söpö ja jne. Eli johtuuks tää siitä et mulla nyt sattuu olemaan (vielä muutaman vuoden) penis. Muuten kyllä tunnen itteni tytöks ja näytänkin ihan tytöltä eli johtuuko tää vaan mun peniksestä? Pojat pliis vastatkaa voisitko seurustella transtytön kanssa :)

19

476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlllll

jos poika on bi

• anonymmm

No umpihetero tuskin rakastuu tyttöön, jolla on penis... Jos kysessä on bi-seksuaali niin mahdollisuudet on jo paremmat. Eiköhän sullekin se kumppani löydy mutta älä ota mitään paineita asian suhteen. :)

• AlmostGirll96

Ai niin ja helpottaaks se poikaa rakastuu jos se tietää et aika tasan kahden vuoden pääst mul ei enää oo penistä?

• 97poju

itse ainakin voisin rakastua mutta se vaatiikin tältä transtytöltä älyttömän hyvää ulkonäköä. mitkä sun mitat on olisi ihan kiva tietää?

• AlmostGirll96

Mä oon 174 cm, 52 kg, tissit ilman geelityynyi olemattomat ja brunet vähän olkapään yli menevät hiukset

• AlmostGirll96

Joo no oon pienel lihotuskuuril et saisin vähän muotoja mut en nyt haluu olla mikään pullukakaan

• i <3 bikinis

Käytkö koskaan uimassa? jos käyt niin millasta uimapukua/bikineitä käytät ja miten piilotat etupään pullotuksen?

• AlmostGirll96

Käyn uimassa ja biitsil ottaa aurinkoo. Käytin ainakin viime kesänä tosi paljon semmosta yksosasta valkosta pukuu ja sit aina välil jotai ihan perus bikinei. Ja ei se etumus paljoa pullota vähän kyllä mut en ite jaksa kiinnittää huomioo siihe

• AlmostGirll96

Mä en oo trolli joten pliis älä vaivaudu enää kommentoimaan thanks

• potari
        AlmostGirll96 kirjoitti:

Mä en oo trolli joten pliis älä vaivaudu enää kommentoimaan thanks

Eli olet täysiverinen ammattilainen. Tosin hieman liian vaatimaton minun makuuni.

• Siegfried
      • potari

Haista p*ska

• matti94

Mitä sinun vanhempasi ajattelevat, kun poika on hinaaja? Tapa itsesi friikki!

• VOI RAKASTUA

Tietenkin voi rakastua! Mistä päin olet? voitaisiin tutustuakin ehkä... olen 16v bi

• höpö,löpö.

Kuuleppas aloittaja älä selitä noita kuviteltuja luulosairaita juttujasi,joissa ei ole mitään perää ja järkeä.Ei päätä,eikä häntää vaan jonnin joutavia outoja höpinöitä.

Nukkuisit joskus.

• Skrillex!

Miks oot sitte hankkinu peniksen ees?

• villehukki

haluutko munaa?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe