Oon 16v transtyttö eli oikeesti oon poika mut yritän peittää sen ja näyttää tytöltä ja oon ollu tällänen jo 8 vuotta. Nii miks pojat ei rakastu muhun vaikka mun fb kuviinkin jotkut ihan suositutkin pojat on kommentoinu et oon söpö ja jne. Eli johtuuks tää siitä et mulla nyt sattuu olemaan (vielä muutaman vuoden) penis. Muuten kyllä tunnen itteni tytöks ja näytänkin ihan tytöltä eli johtuuko tää vaan mun peniksestä? Pojat pliis vastatkaa voisitko seurustella transtytön kanssa :)
Voiko pojat rakastua transtyttöön?
19
474
Vastaukset
- girlllll
jos poika on bi
- anonymmm
No umpihetero tuskin rakastuu tyttöön, jolla on penis... Jos kysessä on bi-seksuaali niin mahdollisuudet on jo paremmat. Eiköhän sullekin se kumppani löydy mutta älä ota mitään paineita asian suhteen. :)
- AlmostGirll96
Ai niin ja helpottaaks se poikaa rakastuu jos se tietää et aika tasan kahden vuoden pääst mul ei enää oo penistä?
- 97poju
itse ainakin voisin rakastua mutta se vaatiikin tältä transtytöltä älyttömän hyvää ulkonäköä. mitkä sun mitat on olisi ihan kiva tietää?
- AlmostGirll96
Mä oon 174 cm, 52 kg, tissit ilman geelityynyi olemattomat ja brunet vähän olkapään yli menevät hiukset
- AlmostGirll96
Joo no oon pienel lihotuskuuril et saisin vähän muotoja mut en nyt haluu olla mikään pullukakaan
- i <3 bikinis
Käytkö koskaan uimassa? jos käyt niin millasta uimapukua/bikineitä käytät ja miten piilotat etupään pullotuksen?
- AlmostGirll96
Käyn uimassa ja biitsil ottaa aurinkoo. Käytin ainakin viime kesänä tosi paljon semmosta yksosasta valkosta pukuu ja sit aina välil jotai ihan perus bikinei. Ja ei se etumus paljoa pullota vähän kyllä mut en ite jaksa kiinnittää huomioo siihe
- AlmostGirll96
Mä en oo trolli joten pliis älä vaivaudu enää kommentoimaan thanks
- potari
AlmostGirll96 kirjoitti:
Mä en oo trolli joten pliis älä vaivaudu enää kommentoimaan thanks
Eli olet täysiverinen ammattilainen. Tosin hieman liian vaatimaton minun makuuni.
- Siegfried
Mikäli näytät tytöltä, niin heteropojat voivat kyllä ihastua sinuun. Rakastuminen vaatii vähän syvämpää tutustumista.
Aiheeseen liittyvää keskustelua:
http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/s0u4e/iama_straight_man_in_a_longterm_relationship_with/- potari
Haista p*ska
- matti94
Mitä sinun vanhempasi ajattelevat, kun poika on hinaaja? Tapa itsesi friikki!
- VOI RAKASTUA
Tietenkin voi rakastua! Mistä päin olet? voitaisiin tutustuakin ehkä... olen 16v bi
- höpö,löpö.
Kuuleppas aloittaja älä selitä noita kuviteltuja luulosairaita juttujasi,joissa ei ole mitään perää ja järkeä.Ei päätä,eikä häntää vaan jonnin joutavia outoja höpinöitä.
Nukkuisit joskus. - Skrillex!
Miks oot sitte hankkinu peniksen ees?
- villehukki
haluutko munaa?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3134213Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401018Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein135980- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901- 26897
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877