Minä tarvitsisin myös nyt muuttoauton ja mielellään semmoisen,että on kantoapua.
Selkä ei kestä painavia kannella.
Osaatteko kertoa jonkun ja hinta-arvioita,paljonko muuttonne tuli maksamaan?
Mulla olis tota matkaa noin 100km paikkaan jonne muutan.
Tavaraa ei nyt ihan himmeästi ole,mahtuu varmaan yhdellä kertaa keskivertoon tommosen mitä nää muuttopakut yleensä on.
Jos ei mahdu,jätetään tutuille tavaraa.
Täällä kyseltiin joskus muuttoautoasioita
Mippuliini
5
146
Vastaukset
Otappa yhteyttä
[email protected]- ksdkglm
Facebookin "ostetaan/myydään Pieksämäki" -sivuilla taisi joku mainostaa muuttopalveluaan...
- Mippuliini
Ei olla uunoja.
Olen tätä kautta löytänyt paljon apua.
Muuttoautoasiakin on nyt kondiksessa.
Ei urpo ole se joka kirjoittelee,vaan se joka lukee ja provosoituu- työpalvelut
http://www.eniro.fi/PIEKSÄMÄKI/2587848/HN Tyopalvelut Oy/
Voi joko vuokrata pelkän auton tai auto ja kuski apumies.
Parhaiten saa tarjouksen,kun soittaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36637748Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s896486Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315400Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213888Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta663022Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi532680En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122134Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D612131Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182061Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4921979