ja viimeaikoina menkat tulleet säännöllisesti 2viikon välein, ihan normaalit semmoset, alkaako tää nyt olla sitä mummoilua???
48v. muija
3
226
Vastaukset
- on
Meillä ihan sama rytmi vaimolla 50v. Todella raskasta perheelle, koska pms-hirviöityminen tapahtuu yhtä usein. Alkoi eilen illalla ja kestää yleensä kaks päivää. Raivon syyksi käy ihan mikä tahansa ja aina syy muissa. Omasta mielestään se on normaalia naisen elämää. Persoonan muuttuminen on voimakasta, kuin eri ihminen pms:aikana.
- kääk;)
Kiva, että ukotkin lukee tätä palstaa!!
- miehet opi naista23
ja kuinka usea mies ei ymmärräkään naisten sielua ja kehon kemiaa,juntiti vaan sanoo että akat ovat mahdottomia-varsinkin jos mies haisee ´viinalta tai kaljalta-yök se vielä lisää pökköä pesään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47560
- 18528
- 41498