S kortti

S Market.

monesti käynyt niin, että on pitänyt nostaa käteistä. Debet ollut miinuksella ja nosto ei ole onnistunut. Luotolla olisi, mutta nostoa ei voi tehdä- kassa näin sanonut. Onko tähän järkevää syytä?

24

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkevä syy.

olet elänyt yli varojesi, eikä kyllä ihmekkään jos ostat kalleinmasta kaupasta eli S-ryhmäläisestä.

• HSGSDBDGSYU

K-liikkeen plussat on perseestä ja enpä ole käynyt ostamassa sieltä kun tarjous kahvia, tosin EU:n liityttyä kauppojen kilpailu on pienentynyt S ja K ryhmä hallitsee markkinoita itsevaltiaina, siinä taas yksi hyvä syy olla EU:n jäsen.
        Onneksi siwat on yleistynyt, mutta suurin osa ovat pieniä koirankoppeja

• Ai että Siwat?
        HSGSDBDGSYU kirjoitti:

K-liikkeen plussat on perseestä ja enpä ole käynyt ostamassa sieltä kun tarjous kahvia, tosin EU:n liityttyä kauppojen kilpailu on pienentynyt S ja K ryhmä hallitsee markkinoita itsevaltiaina, siinä taas yksi hyvä syy olla EU:n jäsen.
        Onneksi siwat on yleistynyt, mutta suurin osa ovat pieniä koirankoppeja

No onhan nuo Siwat hyviä tuossa vieressä olemassa, mutta hinnat on siellä sitä luokkaa, että vain hätävara käydään ostamassa. Ns. ostoksille sinne ne mene.
        Että se siitä "onnesta"

• S-ryhmä

S-kortit saattavat mennä miinukselle, mikäli kortissa ei ole rajaa käytettävissä, niinkuin on esimerkiksi visaelectronissa. S-kortti on samantyylinen kuin pankkikortti, jossa ei ole rajaa vaan se saattaa mennä miinukselle.

• HSGSDBDGSYU

S-kortti ei saata eikä mene miinukselle, jos pidät kirjaa s-kortilla maksetuista ostoksista, minä tein excelille taulukon ja pidän kirjaa ostoksista.

• Tee-se-itse
        HSGSDBDGSYU kirjoitti:

S-kortti ei saata eikä mene miinukselle, jos pidät kirjaa s-kortilla maksetuista ostoksista, minä tein excelille taulukon ja pidän kirjaa ostoksista.

Itse koodasin visual bacilla web-tietokannan johon otan suoran yhteyden iPadilla aina jos on epävarma olo siitä mikä on S-kortin saldo. Kyllä kannatti tehdä, ei kyllä tulisi enää toimeen ilman sitä.

• itse nostan
        Tee-se-itse kirjoitti:

Itse koodasin visual bacilla web-tietokannan johon otan suoran yhteyden iPadilla aina jos on epävarma olo siitä mikä on S-kortin saldo. Kyllä kannatti tehdä, ei kyllä tulisi enää toimeen ilman sitä.

joka perjantai 500€ ja maksan kaikki kateisella joten tiedan koko ajan saldoni.

• HSGSDBDGSYU
        Tee-se-itse kirjoitti:

Ei tarvitse visualisoida millään bacilla ibadilla web-tietokantaan, muuta kun excelin taulukkoon merkitsee ostot ja vähentää saldosta.

• pisjf

S-pankista voi hankkia myös aina varmentavan pankkikortin. Lomakkeeseen täytyy vaan laittaa raksi oikeaan kohtaan.

• itse nostan
        itse nostan kirjoitti:

joka perjantai 500€ ja maksan kaikki kateisella joten tiedan koko ajan saldoni.

Tarkoitin siis että nostan 50€ joka perjantai. Eipä sitä köyhällä viissatasia.

• HSGSDBDGSYU
        pisjf kirjoitti:

S-pankista voi hankkia myös aina varmentavan pankkikortin. Lomakkeeseen täytyy vaan laittaa raksi oikeaan kohtaan.

Ei tarvitse mitään varmenteita, pitää kirjaa ihan manuaalisesti

• jhdgdgshsgsg

Eikö sulla muka ole muuta pankkia kun s-pankki ???
      Minä käytän s-korttia vain s-liikkeissä.

• Mietihän vähän

Mihin niitä muita kortteja tarvitaan. NE MAKSAA.

• S-mies'''''

S-pankki on parhaita pankkeja kortti kun kortti rahaa pitää tilillä olla.

• KORPIKOMMUNISTI

S-Korttijärjestelmä on kierojen kapitalistien salajuoni työläisten rahojen kuppaamiseksi.älkää toverit ja siskot menkö halpaa.asiasta on tuore juttu kapitalistien omassa kauppalehdessä.

• sillähänsiitäpääsee
        KORPIKOMMUNISTI kirjoitti:

S-Korttijärjestelmä on kierojen kapitalistien salajuoni työläisten rahojen kuppaamiseksi.älkää toverit ja siskot menkö halpaa.asiasta on tuore juttu kapitalistien omassa kauppalehdessä.

hommatkaa mesejä niin ei tartte mitään ÄSkortteja...

• HSGSDBDGSYU
        sillähänsiitäpääsee kirjoitti:

hommatkaa mesejä niin ei tartte mitään ÄSkortteja...

Mitä helevetin mesejä...mersujako ?!?

• saviaivot

te torvelot maksatte kaikki nuo kortit tuotteiden hinnassa, heittäkää ne hevonvittuun. boikottiin
      tollaset koalitiot.

• ossuuskaopan jone

onko se totta jotta s-kortilla saa alennusta,ite en tarve vaimo on parturi ja lapset kerää pulloi nääs rahaa on

• kortti

Luotolta voit nostaa rahaa pankkiautomaatilta (nostosta menee maksu kun otat sen luotolta). Kaupan kassalta voit tehdä nostoja vain pankkitililtäsi. Minusta aika loogista että, luotolla voi maksaa kassalla, mutta käteisnostoja ei voi tehdä luoton puolelta. Olen itse todennut s-pankin kortin todella hyväksi jos tarvitsee pienen summan käteistä tililtä eikä automaattia ole lähellä.

• Bonusta kait?

maksat vaan sillä kortilla, mikä bonusta kerää, ei kukaan kysele mitään, jos, menee nollille, sit lasku kolahtaa, 5 eskoo sakkoja ... show what ??

• ajattelija123

S-kortti/asiakasomistajuus on Neuvostoliiton aikainen systeemi, kuvitellaan että omistetaan, vaikka ei oikeesti omisteta mitään. kaikki kanta-asiakkuus kortit pitäis lopettaa, ja siirtään ne bonukset ja plussat suoraan hintoihin.

• S-Kortti hämää
        ajattelija123 kirjoitti:

S-kortti/asiakasomistajuus on Neuvostoliiton aikainen systeemi, kuvitellaan että omistetaan, vaikka ei oikeesti omisteta mitään. kaikki kanta-asiakkuus kortit pitäis lopettaa, ja siirtään ne bonukset ja plussat suoraan hintoihin.

Vaike ymmärtää mitenkä vihreenkortin lumoissa olevat tankkaavat ABC:ltä vaikka naaputi huoltsikka myy bensiiniä kymmenenkin senttiä halvemmalla. Meitä kuluttajia todella hämätään noilla kortti virityksillä.

• volvo rules

Vain pöljät ajaa eskortilla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      316
      6161
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3646
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      148
      2827
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      101
      1742
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1212
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1065
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      973
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      948
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      894
    Aihe