monesti käynyt niin, että on pitänyt nostaa käteistä. Debet ollut miinuksella ja nosto ei ole onnistunut. Luotolla olisi, mutta nostoa ei voi tehdä- kassa näin sanonut. Onko tähän järkevää syytä?
S kortti
24
558
Vastaukset
- järkevä syy.
olet elänyt yli varojesi, eikä kyllä ihmekkään jos ostat kalleinmasta kaupasta eli S-ryhmäläisestä.
- HSGSDBDGSYU
K-liikkeen plussat on perseestä ja enpä ole käynyt ostamassa sieltä kun tarjous kahvia, tosin EU:n liityttyä kauppojen kilpailu on pienentynyt S ja K ryhmä hallitsee markkinoita itsevaltiaina, siinä taas yksi hyvä syy olla EU:n jäsen.
Onneksi siwat on yleistynyt, mutta suurin osa ovat pieniä koirankoppeja - Ai että Siwat?
HSGSDBDGSYU kirjoitti:
K-liikkeen plussat on perseestä ja enpä ole käynyt ostamassa sieltä kun tarjous kahvia, tosin EU:n liityttyä kauppojen kilpailu on pienentynyt S ja K ryhmä hallitsee markkinoita itsevaltiaina, siinä taas yksi hyvä syy olla EU:n jäsen.
Onneksi siwat on yleistynyt, mutta suurin osa ovat pieniä koirankoppejaNo onhan nuo Siwat hyviä tuossa vieressä olemassa, mutta hinnat on siellä sitä luokkaa, että vain hätävara käydään ostamassa. Ns. ostoksille sinne ne mene.
Että se siitä "onnesta"
- S-ryhmä
S-kortit saattavat mennä miinukselle, mikäli kortissa ei ole rajaa käytettävissä, niinkuin on esimerkiksi visaelectronissa. S-kortti on samantyylinen kuin pankkikortti, jossa ei ole rajaa vaan se saattaa mennä miinukselle.
- HSGSDBDGSYU
S-kortti ei saata eikä mene miinukselle, jos pidät kirjaa s-kortilla maksetuista ostoksista, minä tein excelille taulukon ja pidän kirjaa ostoksista.
- Tee-se-itse
HSGSDBDGSYU kirjoitti:
S-kortti ei saata eikä mene miinukselle, jos pidät kirjaa s-kortilla maksetuista ostoksista, minä tein excelille taulukon ja pidän kirjaa ostoksista.
Itse koodasin visual bacilla web-tietokannan johon otan suoran yhteyden iPadilla aina jos on epävarma olo siitä mikä on S-kortin saldo. Kyllä kannatti tehdä, ei kyllä tulisi enää toimeen ilman sitä.
- itse nostan
Tee-se-itse kirjoitti:
Itse koodasin visual bacilla web-tietokannan johon otan suoran yhteyden iPadilla aina jos on epävarma olo siitä mikä on S-kortin saldo. Kyllä kannatti tehdä, ei kyllä tulisi enää toimeen ilman sitä.
joka perjantai 500€ ja maksan kaikki kateisella joten tiedan koko ajan saldoni.
- HSGSDBDGSYU
Tee-se-itse kirjoitti:
Ei tarvitse visualisoida millään bacilla ibadilla web-tietokantaan, muuta kun excelin taulukkoon merkitsee ostot ja vähentää saldosta.
- pisjf
S-pankista voi hankkia myös aina varmentavan pankkikortin. Lomakkeeseen täytyy vaan laittaa raksi oikeaan kohtaan.
- itse nostan
itse nostan kirjoitti:
joka perjantai 500€ ja maksan kaikki kateisella joten tiedan koko ajan saldoni.
Tarkoitin siis että nostan 50€ joka perjantai. Eipä sitä köyhällä viissatasia.
- HSGSDBDGSYU
pisjf kirjoitti:
S-pankista voi hankkia myös aina varmentavan pankkikortin. Lomakkeeseen täytyy vaan laittaa raksi oikeaan kohtaan.
Ei tarvitse mitään varmenteita, pitää kirjaa ihan manuaalisesti
- jhdgdgshsgsg
Eikö sulla muka ole muuta pankkia kun s-pankki ???
Minä käytän s-korttia vain s-liikkeissä.- Mietihän vähän
Mihin niitä muita kortteja tarvitaan. NE MAKSAA.
- S-mies'''''
S-pankki on parhaita pankkeja kortti kun kortti rahaa pitää tilillä olla.
- KORPIKOMMUNISTI
S-Korttijärjestelmä on kierojen kapitalistien salajuoni työläisten rahojen kuppaamiseksi.älkää toverit ja siskot menkö halpaa.asiasta on tuore juttu kapitalistien omassa kauppalehdessä.
- sillähänsiitäpääsee
KORPIKOMMUNISTI kirjoitti:
S-Korttijärjestelmä on kierojen kapitalistien salajuoni työläisten rahojen kuppaamiseksi.älkää toverit ja siskot menkö halpaa.asiasta on tuore juttu kapitalistien omassa kauppalehdessä.
hommatkaa mesejä niin ei tartte mitään ÄSkortteja...
- HSGSDBDGSYU
sillähänsiitäpääsee kirjoitti:
hommatkaa mesejä niin ei tartte mitään ÄSkortteja...
Mitä helevetin mesejä...mersujako ?!?
- saviaivot
te torvelot maksatte kaikki nuo kortit tuotteiden hinnassa, heittäkää ne hevonvittuun. boikottiin
tollaset koalitiot. - ossuuskaopan jone
onko se totta jotta s-kortilla saa alennusta,ite en tarve vaimo on parturi ja lapset kerää pulloi nääs rahaa on
- kortti
Luotolta voit nostaa rahaa pankkiautomaatilta (nostosta menee maksu kun otat sen luotolta). Kaupan kassalta voit tehdä nostoja vain pankkitililtäsi. Minusta aika loogista että, luotolla voi maksaa kassalla, mutta käteisnostoja ei voi tehdä luoton puolelta. Olen itse todennut s-pankin kortin todella hyväksi jos tarvitsee pienen summan käteistä tililtä eikä automaattia ole lähellä.
- Bonusta kait?
maksat vaan sillä kortilla, mikä bonusta kerää, ei kukaan kysele mitään, jos, menee nollille, sit lasku kolahtaa, 5 eskoo sakkoja ... show what ??
- ajattelija123
S-kortti/asiakasomistajuus on Neuvostoliiton aikainen systeemi, kuvitellaan että omistetaan, vaikka ei oikeesti omisteta mitään. kaikki kanta-asiakkuus kortit pitäis lopettaa, ja siirtään ne bonukset ja plussat suoraan hintoihin.
- S-Kortti hämää
ajattelija123 kirjoitti:
S-kortti/asiakasomistajuus on Neuvostoliiton aikainen systeemi, kuvitellaan että omistetaan, vaikka ei oikeesti omisteta mitään. kaikki kanta-asiakkuus kortit pitäis lopettaa, ja siirtään ne bonukset ja plussat suoraan hintoihin.
Vaike ymmärtää mitenkä vihreenkortin lumoissa olevat tankkaavat ABC:ltä vaikka naaputi huoltsikka myy bensiiniä kymmenenkin senttiä halvemmalla. Meitä kuluttajia todella hämätään noilla kortti virityksillä.
- volvo rules
Vain pöljät ajaa eskortilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944