tietääkö kukaan mitään juttuja vuoksen asusta? onko siellä tapahtunu jotain tapaturmia tms.?
vuoksen asu
8
1374
Vastaukset
- seuraaaja sebu
kyllä siellä on jotain sattunu, aivakuin siellä vieläkin liikkuisi joku sisällä vaikka ulkopuolella lumessa ei näy jälkeäkään.
- 19
Se on se karuselli alakerrassa joka vieläkin pyörii.
- Juoruämmän veli
Joo, taisi olla vuonna 1972 ta -73, syyskuussa, kun eräs asiakas laittoi vahingossa siellä hatun VÄÄRINPÄIN päähänsä. Sellainen tapaturma...
- viimeinen linkki
Juu, minä meinasin silloin kerran pudota niistä rappusista ja meinasin mennä ihan alas asti?? mutta en puonnu---- se oli kauheeta kun en puonnu
Tyhmään kysymykseen vielä tyhmempi vastaus,mutta aloitit kuitenkin ihka uuden keskusteluketjun ! - glen doora
ja minä kättelin mallinukkee, niin että siltä irtos käsi...... ja systerii hävetti.
- YK tarkkailija
mie asun vuoksessa VUOKSEN ASU
Mie olen lihava NORPPA ( 133 KG)
Miull on VUOKSEN asu ( shortsit ja t-paita )
Mie olen nyt AHFGANISTANISSA elis KABULISSA joss mull on kissa. - akkaha mie
juu, miekii siel kävin ja ol hyvä kauppa aikannaa
- mitä kuka, missä
Meikii kyläl on yks utelias jota kiinnostaa toisten asiat enemmän kuin omat. Siint mukava, ettei ole väliä mitä hää saa tietää naapureist ni on tyytyväinen.
Oikee paikallisuutisankkuri. Vahino vaan kun uutiset on sitä tasoa, että tuokii talo oli viimekesän myynnis. Helvetti, mistä noita sairaan uteliaita sikijää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986