Menkat..

Jokuvaan..

En nyt tiiä kuuluuks tää asia tänne, mutta kummiski..
Niin, mulla olis huomenna koulussa uintia, ja mulla ei oo vielä tänään alkanut menkkoja, vaikka niiden olis pitänyt alkaa, ja mua pelottaa että entä jos ne alkaa huomenna vaikka kesken uinnin?
Tänään ei oo kyllä ollut mitään kipuja tai muuta merkkejä, mutta silti vähän huolestuttaa, koska niiden pitäis nyt alkaa näin lähiaikoina.
Ps. Tarttisin nyt oikeesti nopeasti apua, koska se on jo huomenna ja mua huolestuttaa tää asia! Enkä sit tarvii mitään turhia viestejä vaan ihan asiallisia vastauksia, kiitos!

5

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö14

Noh, joskus voi alkaa yllättäen, mutta en usko että ihan noin vain kesken uinnin. Minulla ainakin huomaa joko edellisiltana tai aamulla kun on alkamassa, vessassa käydessä nimittäin. Et sanonut että kauanko sulla menkat on ollu... vähän vaikea sanoa. Mutta jos sulla on ollu menkat jo monta kertaa ja on tosiaan säännölliset, niin nehän tulee oikeastaan aika samaan aikaan, eli pian, jos eilen olisi pitänyt olla.
      Luulisin, että JOS ne nyt sitten alkavat huomenna, niin kyllä ne ennen uinteja jtn merkkejä näyttävät. Ja jos et käytä tamponia, niin eihän sinun tarvitse mennä ollenkaan...menet sillä aikaa vaikka kävelylenkille.

Tsemppiä sulle :)

• Jokuvaan..

Kiitos tuosta vastauksestasi, siitä tosiaankin oli apua.
      Mutta mä silti pelkään, että ne alkaa kuitenkin uinnin aikana, silleen että yhtäkkiä siellä altaassa mulla alkaa tulemaankin verta. Se olis niin tyypillistä mun huonoa tuuria.
      Enkä mä käytä tamponeja, vaan ihan perus siteitä.
      Se on musta sitten vähän turhaa lähteä jonnekin kävelylle, koska jos ne ei alakkaan niin se olis turhaa.
      Ja on mulla ne menkat nyt jo muutaman kerran tullut, enkä oo ihan varma onko ne nyt jo säännölliset vai ei.
      // Mutta ehkä mä nyt sit kuitenkin päädyn siihen, että jos niistä ei kuulu mitään tänään tai huomen aamuna, niin sitten taidan kyllä mennä sinne uimaan.
      (Otan kuitenkin koululaukkuun muutaman siteen mukaan, jos ne alkaakin kesken päivän...)

• Jokuvaan..

Apua! Mun oli nyt vielä ihan pakko tulla tänne purkaa mun ajatuksia..
      Ajattelin nyt, eli jos mulla alkaa ne kesken uinnin, niin sanon sitten sille vitun liikkaopelle, että nyt kuule ihan äsken alko menkat, ja sit lähen vaan vetää sieltä.
      Ei voi mitään, elämä on

• jokujoklmlmkbn

no alkoko kesken uinnin?

• Jokuvaan..

Juuh, eli nyt pääsin vasta koneelle tänään, eli EI siis alkanut kesken uinnin. Eikä itse asiassa koko päivänä. Että olin taas jälleen kerran ihan turhan huolissaan. :DD
      Voi ei, miks mun pitää olla tämmönen, menin viel kirjottaa jotain tollasta..
      Taidanpa ottaa tästä opikseni ensi kerraksi, että ei kannata olla turhan huolesta sekaisin, kun loppujen lopuks kaikki meneekin näköjään kuitenkin aina hyvin.
      Mutta loppu hyvin kaikki hyvin. ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2511
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe