Otsikko ^^ Toisaalta, jos sitä ei löydäkään? Mitä sitten tekee? Ei haluaisi turvautua nettitreffeihin tai muuhun, mutta onko pakko, ellei erakko halua olla? Voi antaa neuvon lisäksi myös pientä galluppia, miten sinä ja kumppanisi tiet kohtasivat.
Mistä poikaystävän löytää?
8
99
Vastaukset
- Sosiaalinentyttö
huoh. iso huoh.. ala juttelemaan ihmisille. sosiaalistu viimein. kyllä ne pojatki sitten alkaa kiinnostumaan, jos ei, niin ala itse.
ps. oot säälittävä - €uro
En mielestäni ole säälittävä, vaan kiinnostunut tietämään. Olen sosiaalinen, joskus jopa liiankin, mutta mitä jos sitä oikeaa ei löydykään? Ja mistä sen löytää, kun oman luokan pojat ovat niin epämiellyttäviä ja itsekkäitä??
Sinun on turha tulla valittamaan, kun et tiedä elämästäni mitään! Sinä se tässä vasta säälittävä oletkin, ryhy terapeutiksi :)- James-95
"Sinun on turha tulla valittamaan, kun et tiedä elämästäni mitään"
Turha meidän on myöskään neuvoa.
- €uro
No turhaan laitoit viestin, jos sinun mielestäsi on turhaa neuvoa :))
- as i say
No tältä palsta et ainakaan löydä... Taas sama ratkaisu kuin useimmissa tän palstan tapauksissa, juttele. Ja siis uusille ihmisille. Ei sen mahd poikaystävän tarvitse olla samalta luokalta tai samasta koulusta...
- Sosiaalinentyttö
taas huoh. jos ei ne oman luokan pojat kiinnosta niin miksi sitte etit sieltä ? laajenna metsästysmaita.
Harrastus, työpaikka, kavereiden (kavereiden) kaverit, muut rinnakkaisluokan pojat, baari
- nii1n
outoa ehkä, mutta mun kaikki suhteet on netin kautta haettu:)) erosin yhestä, mutta nyt oon yhessä myöhemmin, saman nettisivun kautta löydetty. voin kertoa lisää jos haluut tietää:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770