Otsikko ^^ Toisaalta, jos sitä ei löydäkään? Mitä sitten tekee? Ei haluaisi turvautua nettitreffeihin tai muuhun, mutta onko pakko, ellei erakko halua olla? Voi antaa neuvon lisäksi myös pientä galluppia, miten sinä ja kumppanisi tiet kohtasivat.
Mistä poikaystävän löytää?
8
101
Vastaukset
- Sosiaalinentyttö
huoh. iso huoh.. ala juttelemaan ihmisille. sosiaalistu viimein. kyllä ne pojatki sitten alkaa kiinnostumaan, jos ei, niin ala itse.
ps. oot säälittävä - €uro
En mielestäni ole säälittävä, vaan kiinnostunut tietämään. Olen sosiaalinen, joskus jopa liiankin, mutta mitä jos sitä oikeaa ei löydykään? Ja mistä sen löytää, kun oman luokan pojat ovat niin epämiellyttäviä ja itsekkäitä??
Sinun on turha tulla valittamaan, kun et tiedä elämästäni mitään! Sinä se tässä vasta säälittävä oletkin, ryhy terapeutiksi :)- James-95
"Sinun on turha tulla valittamaan, kun et tiedä elämästäni mitään"
Turha meidän on myöskään neuvoa.
- €uro
No turhaan laitoit viestin, jos sinun mielestäsi on turhaa neuvoa :))
- as i say
No tältä palsta et ainakaan löydä... Taas sama ratkaisu kuin useimmissa tän palstan tapauksissa, juttele. Ja siis uusille ihmisille. Ei sen mahd poikaystävän tarvitse olla samalta luokalta tai samasta koulusta...
- Sosiaalinentyttö
taas huoh. jos ei ne oman luokan pojat kiinnosta niin miksi sitte etit sieltä ? laajenna metsästysmaita.
Harrastus, työpaikka, kavereiden (kavereiden) kaverit, muut rinnakkaisluokan pojat, baari
- nii1n
outoa ehkä, mutta mun kaikki suhteet on netin kautta haettu:)) erosin yhestä, mutta nyt oon yhessä myöhemmin, saman nettisivun kautta löydetty. voin kertoa lisää jos haluut tietää:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648