Hei,
31-vuotias yksinäisyyttä poteva nainen kaipailee kavereita Kuopiosta/ lähistöltä. Löytyykö muita kavereita kaipaavia, lenkille, kahville, baariin ja jne?
Kavereita Kuopiosta?
12
493
Vastaukset
- +-
moi,onko spostia mihin kirjoittaa?t 35v mies
- -yksinäinen-
Itse en kehtaa laittaa omaa sähköpostiani näkyviin, mutta vastaan kyllä tänne laitettuihin mailiosoitteisiin.
- +-
-yksinäinen- kirjoitti:
Itse en kehtaa laittaa omaa sähköpostiani näkyviin, mutta vastaan kyllä tänne laitettuihin mailiosoitteisiin.
- alicia_83
Hei! 28 vuotias naisimmeinen kaipaisi kaveria, [email protected]
- gmail.com
Moi,
täältä löytyy myös 32v nainen, jolle mahtuis uusia ihmisiä elämään
heli.j@gmail(piste)com- Huhuu!
Moi!
Sun s-postiosoitteessasi on jotain ongelmaa. Viestit eivät mene perille.
Voisitko käydä korjaamassa s-postiosoitteesi?
ps. En ole ap.kirjoittaja, mutta myös ystävää vailla :) - gmail.com
Huhuu! kirjoitti:
Moi!
Sun s-postiosoitteessasi on jotain ongelmaa. Viestit eivät mene perille.
Voisitko käydä korjaamassa s-postiosoitteesi?
ps. En ole ap.kirjoittaja, mutta myös ystävää vailla :)Niinpäs onkin. heli.j78@gmail(piste)com pitäis toimia :)
- Huhuu!
gmail.com kirjoitti:
Niinpäs onkin. heli.j78@gmail(piste)com pitäis toimia :)
Kiitti! Kävin laittamassa sulle postia :)
Terkuin; Memmu - vastamuuttanut
Huhuu! kirjoitti:
Kiitti! Kävin laittamassa sulle postia :)
Terkuin; MemmuMulla sama ongelma...
mulle voi kirjottaa suurinpiirtein samanikäset ihmiset,
lenkille, salille, elokuviin, shoppailee, keskustelee jne.
[email protected]
- kyllää=)
Moi.
Tässä 30v mukava herrasmies savosta kans.. Tykkään liikkuu luonnossa, käydä vaelluksilla yms lenkkeillä! Kamuja tartteis kans, mut ei sohvaperunoita... ;)
salmiakkirock(miukumauku)gmail.com - matkalle vaan
Hei! Mä voisin ilmoittautua, nimittäin lenkille, luontoon patikoimaan minusta kaverin saa, jopa baariin joskus, mutta etenkin matkoille. Joten kirjoittele rohkeasti. Olen nuorekas 35 v.nainen Kuopiosta. Etenkin jos kiinnostaa matkailu, laita mailia. [email protected] myös muut kuin ap saa siis kirjoitella...
- savon g'kar
Täällä myös yksi kuopiolainen 32-vuotias ukkeli joka haluaisi myös uusia tuttavuuksia. Olen kertonut itsestäni tarkemmin aiemmassa ilmoituksessani joka löytyy osoitteessa http://keskustelu.suomi24.fi/node/11113794
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581091Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36494Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476