Oikeesti. Mistä näitä paskoja teinipoppareita tulee? Robin, Bieber, OD..... En tajua. Inhottaa se, kun sekoitetaan lapsitähti ja teinipoppari. Teinipoppari -> paska laulaja, korjattu autotunella. Lapsitähti -> lahjakas lapsi ikäisekseen. Helvettiin kaikki paskat...
Mistä tätä teinipaskaa oikein tulee?
21
368
Vastaukset
- girlllll
sä olet varsinainen teinipaska kun et parempaa tekemistä keksi
- 17v poika
kaikista järkevintähän olis vaa olla nii että ei puhu/sano/kommentoi niitä mitenkää..
- OnniDaa
Kelaa sitä Iines.
- tiedusteleva lapsi
Mistä näitä teinipaskoja oikein tulee?
- tuuleeko?
Mistä noita lebo_narsisteja oikein tulee ?
- sad
sun perseestäs
- marsupilami007
Aijai, taitaa kateus haitata aloittajaa. ;)
Paremmin ne laulaa kuin sinä, ja autotune on nykyaikaa.
Myöskin useimmat teinipopparit käy laulutunneilla, ne harjoittaa äänihuulia ja lauluääntä muutenkin... jolloin ääni on ihana ilman autotuneakin! - .
sä olet varsinainen paska kun et parempaa tekemistä keksi.
- rogitfuop
Robin osaa kyllä laulaa jos siitä lähetään.
- truujonne
robin sais kyllä tunkea päänsä perseeseensä jos siitä lähetään
- 34534534
truujonne kirjoitti:
robin sais kyllä tunkea päänsä perseeseensä jos siitä lähetään
;____; voi vitun jonnet ootte vaan kade kun noin miljardi tyttöä kuolaa robinien ja biebereiden perään
- Aloittaja...
Ööö... Joo olen siis aloittaja, ja tyttö olen, joten ei kiinnosta vitun vertaa vaikka veisivät kaikki maailman tytöt jonnekkin. Itse olen soittanut pianoa toiselta luokalta asti, joten musikaalinen olen itsekkin. Se, että en ole mikään maailman paras laulaja ei tosiaankaan haittaa, sillä en arvosta laulamista/lauluääntä niin palojn kuin soittamista ja säveltämistä. Ja ei tarvitse olla mikään Sibelius tajutakseen että minkään noiden henkilöiden laulujen teossa ei ole nähty minkäänlaista vaivaa. Ei tarvitse kauas mennä, niin löytää jo koht. hyviä sävellyksiä (monista peleistä ja sarjoista löytyy jo sen tasoista musiikkia verrattuna noihin paskoihin, että huhuh... esim. Skytimin Song of the Dragonborn...) Mihin on maailman hyvä musiikki kadonnut? Enään ei ole sellaisia suuria säveltäjiä jotka tekevät jopa puolen tunnin mittaisia konserttoja kokonaiselle sinfoniaorkseterille... Kun nykyään kymmenen ihmisen ryhmä kokoaa kahden minuutin kappaleen niin on se jo saavutus... Suoraan sanottuna ihmetyttää, miten suomalaiset eivät ymmärrä Sibeliuksen lahjakkuutta. Kun muualla maailmassa pyydetään sanomaan top 4 säveltäjää, Sibelius on mukana listassa...
Ja sanoitukset. Itse olen ateisti, ja olen aina kummastellut sitä, miten joskus tehtiin suuria sävellyksiä joissa ylistetään jotain suurta voimaa, esim. Halleluja. Mutta sekin tuntuu aivan päivänselvältä, kun kuuntelee laulua, jossa lauletaan siitä kuinka joku naispuolinen henkilö on tehnyt skeittilaudalla naurettavan helpon tempun, tai sitä, kuinka joku tyttö ei huomaa sinua...- Aloittaja...
Osaankirjottaa.com -__- siis Skyrimin Song of the Dragonborn...
- HardcoreDragonSlayer
Aloittaja... kirjoitti:
Osaankirjottaa.com -__- siis Skyrimin Song of the Dragonborn...
Dovahkiin Dovahkiin!
- Aloittajajpm
Lisään vielä: Kuinka moni poika edes pitää Robinia/Bieberiä etc. ns. "uhkana"? Kaikki tietää, ettei kukaan jaksa kuolata jonkun perään, jota ei tule tod. näköisesti edes tapaamaan koskaan... Omat kaverit fanittaa Robinia, mutta se ei tarkoita että Robin menisi oman poikaystävän/ihastuksen edelle. Mutta jos oikeesti kuvittelee joku suomalainen pulliainen monta vuotta, että menisi jonkun Bieberin kanssa naimisiin vaikka ei ole edes kirjettä tältä saanut niin on päässä vikaa.....
- ARGGGHJJ
EI JUMA, EI JUMA!!! *trible facepalm* NYT SILLÄ HELEVETIN ROBINILLA ON JO OMAT FANITUOTTEET, SE SAA OMAN ELOKUVAN, SEN "MUSIIKIN" LAITTOMASTA LATAAMISESTA SAA KYTÄT PERÄÄNSÄ!! JA MITÄ VIELÄ! KOHTA VARMAAN PATSAAN PYSTYTTÄVÄT ROBINILLE!!
No, Robin sai minut menettämään uskon ihmiskunnan hyvyyteen. Tämä maailma on turmeltu. Ensin Bieber sun
muut turhat amerikkalaiset artistit, sitten tuli twilight elokuvat ja nyt tämä v*tun robin. Tyhjänpäiväistä p*skaa.
- 12124545
Vittu että te ootte kateellisia.. :d Antakaa Robinin tehä mistä tykkää, turhaa te itkette Suomi24:n foorumilla et kuinka se on paska tyyppi jne.
- Shsssd
Haista paska robin on iso violetti kasa paskaa
- Nelli Karamelli
Ei se Robin ja Justin lopeta laulamista jos joku täältä Pikku-Junttilan Taka Hikiältä sanoo jotain Justinst tai Robinista jotain pahaa ! En itekkään pidä kyllä mut en oo niin lapsellinen etten valita koko ajan !
No saunalahdelta tietenkin :D
- Mitenvaan...
Itse en kummastakaan pahemmin perusta, mutta olenkin kai liian vanha. Näin pahimman teinikiihkon ylittäneenä olen valinnut hälläväliä asenteen. En juokse kiljuen karkuun jos jossain heidän kappaleitaan soi, mutta en silti teeskentele niistä sen enempiä pitäväni. Elämä on paljon helpompaa jos ei ärsyynny turhista. Jos teinit haluavat fanittaa söpöjä pikku teinipoppareita, niin mikä minä olen heitä estämään.
Mutta ymmärrän tuon vihajutun, itse olin ihan samanlainen muutamia vuosia sitten :D Kaverin kanssa kilpaa haukuttiin Antti Tuiskua (ja Lauri Tähkää, joka on kyllä sittemmin tehny pari biisiä, joiden aikana en sulje radiota). Enää eivät siis nämäkään herrat liikuta pätkääkään. Kuunnelkaa jos haluutte, en estä.
Pidän kyllä kummallisena meikkien myymistä Robinin nimellä. Siis oikeesti, sen ikäisten ei kuuluisi edes vielä meikata, enkä oikein ymmärrä poikien käyttämiste meikkien myynnissä, ellei sitten näitä meikkejä ole sittenkin tarkoitettu pojille, mikä olisi aika rohkeaa, mutta myös äääääärimmäisen epätodennäköistä. Tai siis eihän Robin kuitenkaan käytä mitään kirkkaanpinkkiä luomiväriä, joten miksi hänen olisi silloin sopivaa sitä myydä? Managerilla ollut kiire rustata nimensä kaikkiin mahdollisiin fanituotteisiin, oli niissä järkeä eli ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3475785- 775223
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484286- 523911
- 483648
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1583356Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky403102- 432259
- 492185