Asuntoalueet on täynnä haukkuvia rakkeja jotka häiriköivät naapureita päivin ja öin.Omistajat ovat muista pittaamatonta paska porukkaa jotka ajattelee että kyllähän meidän rakki saa haukkua. Näille idiooteille pitäisi löytyä joku kuri suomessa mutta minkäs teet ...kun lakia ei ole. Ymmärrän todella hyvin oikean koiran omistajat jotka huolehtivat koiristaan kunnolla ja lenkkeilyttävät niitä asianmukaisesti. Oikea koiran omistaja ei häiriköi muita ihmisiä toiminnallaan!!!
Rakit nurkissa
34
315
Vastaukset
- 987675
Näin on purolassa haukkuu ihmiset ja koirat,onneksi en asu siellä.
- rivarialueelta terve
Aletaan me uliseviin ja haukkuviin koiriin kyllästyneet vaatia kaupungilta uutta asuinaluetta, johon ei saa tuoda rakkeja. Ei tässä taida muita vaihtoehtoja olla, koska kaikilla ei ole mahdollisuutta muuttaa sinne ihannoituun korpeen. Olisi kuitenkin haluja nukkua vaikkapa yönsä kunnolla tai nauttia töiden jälkeen kuppi kahvia kuulematta sitä pirun ulinaa ja räksytystä.
P.S. Minulla ei ole mitään koulutettuja koiria vastaan. Tekemisen puutteessa haukkuva ja yksinäisyyttään uliseva koira ei ole koulutettu.- asukas**
Se minua ihmetyttää kun allerginen perhe ottaa koiran ja pitää sitä ulkona muiden harmiksi räkyttämässä.Voiko idioottimaisempaa porukkaa olla.Tekis mieli mennä ja vähän kopistella semmosta munatonta ukon paskaa.
- Arvo S. Pytky
Ainakin Variskankaalla on koirien haukunta pieni murhe. Kohta sulaa lumet pois ja alkaa se öinen rälläys ja renkaiden vingutus tuossa k-raudan pihalla. Ei paljoa haittaa jos koira muutaman kerran haukahtaa jossain.
- aukaiskaa silmät
Sitä vartenhan se koira hankitaan ,et se häirittee naapurin elämää.Mikä sen parempi kidutuskeino kun jatkuvasti räksyttävä rakki!
- jööti
kuule ei sitä 1000€ maksavaa hauvaa piilossa sisällä pidetä vaan pihalla saa nauttia naapuritkin
- desibeliwatti
Minä maksoin kaapin kokoisista kaiuttimista ja stereoistani 2000 euroa, voin kai minä niitä pihalla huudattaa, että naapuritkin näkevät ja etenkin KUULEVAT?
- fsfsfsfsafsf
desibeliwatti kirjoitti:
Minä maksoin kaapin kokoisista kaiuttimista ja stereoistani 2000 euroa, voin kai minä niitä pihalla huudattaa, että naapuritkin näkevät ja etenkin KUULEVAT?
80-luvulla? nykyään saa ääntä aika pienistäkin. Mulla naapuri haukkui eilen akkansa, joskus jo ennen klo 19, taisi sitten lähteä kaljalle tai jotain. Naapuritkin kuulivat sen.
- Arvo S. Pytky
desibeliwatti kirjoitti:
Pikkuisen eri asia tuo stereoiden huudattaminen. Koira kuuluu luonnoneläimiin siinä missä esimerkiksi linnutkin. Ei minua häiritse varisten raakkuminen tai lintujen laulu.
- linnut kuriin
Arvo S. Pytky kirjoitti:
Pikkuisen eri asia tuo stereoiden huudattaminen. Koira kuuluu luonnoneläimiin siinä missä esimerkiksi linnutkin. Ei minua häiritse varisten raakkuminen tai lintujen laulu.
Minä olin kerran, tai no montakin kertaa, mutta tämän yhden kerran toukokuussa velipojan luona etelän kaupungissa. helkkari kun linnut aloittivat sirkutuksen rivitalolähiössä aamulla puoli viisi! Oikeesti heräsin siihen! Tää ei ole provo, näin todellakin tapahtui.
- Arvo S. Pytky
linnut kuriin kirjoitti:
Minä olin kerran, tai no montakin kertaa, mutta tämän yhden kerran toukokuussa velipojan luona etelän kaupungissa. helkkari kun linnut aloittivat sirkutuksen rivitalolähiössä aamulla puoli viisi! Oikeesti heräsin siihen! Tää ei ole provo, näin todellakin tapahtui.
No eikö tuo ole jo ollut aikakin nousta. :-)
- mualaispoika
jos ahdistaa autojen, mopojen,ihmisten, naapurien, koirien jne. äänet niin muuttakaa idiootit rähmäperseet korpeen,sitä kyllä löytyy.
- Duunari
Mualaispoika ei ymmärräedes että eihän tässä kukaan ole puhunut ahdistamisesta mitään. Häirintä on eri asia kuin ahdistus. Kaupungissa on yörauha klo 22:00-07:00. Jos naapurissa haukkuu rakki aamuyöstä ja herättää niin silloin puhutaan yörauhan häirinnästä. Töihin lähtevänä ihmisenä jokainen aamuyön tunti on tarpeellinen. ÄLÄKÄ TULE HAUKKUMAAN MUITA RÄHMÄPERSEEKSI SAATANAN MAALAISTOLLO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- justr joo
Duunari kirjoitti:
Mualaispoika ei ymmärräedes että eihän tässä kukaan ole puhunut ahdistamisesta mitään. Häirintä on eri asia kuin ahdistus. Kaupungissa on yörauha klo 22:00-07:00. Jos naapurissa haukkuu rakki aamuyöstä ja herättää niin silloin puhutaan yörauhan häirinnästä. Töihin lähtevänä ihmisenä jokainen aamuyön tunti on tarpeellinen. ÄLÄKÄ TULE HAUKKUMAAN MUITA RÄHMÄPERSEEKSI SAATANAN MAALAISTOLLO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
duunarit on nyt vaan niin surkeessa asemassa
- unohtuiko koulutus
Eiköhän se ole helpompi siirtää se uliseva rakki sinne korpeen kuin kymmenien perheiden muuttaa pois?
- linnut kuriin
unohtuiko koulutus kirjoitti:
Eiköhän se ole helpompi siirtää se uliseva rakki sinne korpeen kuin kymmenien perheiden muuttaa pois?
Jos kaikki muuttavat korpeen, se ei ole enää korpi, vaan siitä tulee lähiö ja kaupunki autioituu.
Ps. nimimerkkini ei liity tähän viestiin, mutta käytin samaa kuin hetki sitten.
- maalaistollot
maalaisjuntit tuo eläimensä kaupunkiin eivätkä tajua että kaupungissa ja taajamassa
on eri tavat ja säännöt kuin metsässä. koiralle paras paikka olisi maalla eikä
missään kusisessa häkissä tai yksiössä. mutta monet omistajat eivät välitä
muista yhtään mitää, mut koera pittääpi olla ku se olj jo siellä turvenuijakylälläkin.
TOLVANAT!- dimdamdum
Se on niin, että kukaan eläinrakas ei pidä useita koiria pienessä kaupunkiasunnossa. Se on itsekkyyttä, ei eläinrakkautta.
- Lihapullamies
Jahas, taitaa olla taas hyvä aika laittaa pellillinen ruffenherkkulihapullia paistumaan :c) Yllärisisuksella tottakai!
Tervetuloa taas maistelemaan ruffet ja vaikka ruffejen kusettajapaskottajatkin :c)- Di
Missä köyhien parakeissa mahdatte asua?Meidän perheen viime vuonna valmistuneessa laatu omakotitalossa ei kuulu ulkoa mitään.Olisitte tyhmät aikoinaan opiskelleet sen sijaan,että kittasitte keskikaljaa ja ajoitte ympyrää karvanopilla ja wunderbaumilla varustetuilla teini ritsoilla.
- fsafsafd
Di kirjoitti:
Missä köyhien parakeissa mahdatte asua?Meidän perheen viime vuonna valmistuneessa laatu omakotitalossa ei kuulu ulkoa mitään.Olisitte tyhmät aikoinaan opiskelleet sen sijaan,että kittasitte keskikaljaa ja ajoitte ympyrää karvanopilla ja wunderbaumilla varustetuilla teini ritsoilla.
Provo, nykyään ei tehdä laatutaloja...no oikeesti, jos ei ulkoa MITÄÄN kuulu, talon on väestönsuoja, jossa on 50 sentin betoniseinät ja palo-ovet - tai sitten asuu ihan korvessa.
- vittuuntunut
Saisit käydä tässäkin talossa tarjoilemassa niitä "herkkulihapullia" naapurin louskuttavalle kirppusäkille.
- Äksy ämmä
Kyllä näin on. Täällä Puistolassa jos yrität kesäaikaan ( tai milloin vain)nukkua ikkuna raollaan, niin ei onnistu. Naapurin harmaa karvaturri louskuttaa leukojaan aamuyön tunteina häkissään. Ei kuulu kaupunkiin metsäveriset koirat, jotka joka risausta vouhkaavat. Nyt TYMPII.
- Arvo S. Pytky
Kyllä se koira antaa myös turvallisuutta.
Jos joku hiippailee pihalla, niin koira varoittaa haukunnalla.
Säilyy polkupyörätkin pihassa.
Ei kaikki koirat ole turhan haukkujia. - Puudeliton
Arvo S. Pytky kirjoitti:
Kyllä se koira antaa myös turvallisuutta.
Jos joku hiippailee pihalla, niin koira varoittaa haukunnalla.
Säilyy polkupyörätkin pihassa.
Ei kaikki koirat ole turhan haukkujia.Kyllä näin on. Kun vain haukkusivat epämääräiset hiipparit, mutta kun yksinäisyyttään ja tekemisen puutteessa leukojaan louskuttavat.
Riittää kun on yksi räksyttävä rakki, niin sen kumea haukunta kuuluu moneen taloon kesäyössä. Ja viha tuota viatonta luontokappaletta kohtaan kasvaa ja KASVAA, vaikka syy on niissä jotka ovat sen häkkiin pistäneet.
- Einomiesporkkakoski1
Jos äksyn sutturan kärttyisyys johtuu siitä, ettei herra ole antanut tarpeeksi kikkeliä.Se tietysti on tyypillistä, kun rouville tulee ikää lisää, niin herrojen halut lopahtaa.
- Yksi monista
Einoko se siinä. Mitä pikkumiekkonen.Miltäpä tuntuu, kun tukka harmaantuu ja kyky kaikenlaiseen hommaan hiipuu. Mitäpä siitä tuumaa emäntä. Taitaa kuule lähteä nuorempaa vartta katselemaan. Yksin jäät karvaturrisi kanssa yhdessä yötä ulisemaan.
- fakta homma
Joillekin koirat ovat lapsenkorvikkeita mutta eipä niistä varmaan kummoisia
lastenkasvattajia olisi tullutkaan kun eivät kouluta koiriaankaan käyttäytymään.
Kun metsästyskoira tuodaan taajamaan häkkiin haukkumaan niin täytyy
jo arvioida omistajankin "terveyttä". - sessu ressu tessu
naapurilla on kaksi koiraa joia ne paskottaa omalle pihalleen, kerran päivässä ehkä muuten käytetään ulkona. ei ole kovin hääppöstä elukanpitoa, huutavat vielä niille jos eivät salamana ryntää takaisin sisälle sontimisen jälkeen. koirat on rauhallisia eikä juuri koskaan hauku, mut on se paska siinä pihalla aika irvokkaan näköstä vaikka ei muuten haittaakaan. mutta sehän ei ole koirine syy, vaan stupidojen omistajien syy jotka eivät oikeasti välitä elukoistaan ollenkaan. en ymmärrä tuollaista.
- ttä sillai
Ei kannata välittää lentokoneiden, lumityökoneiden, junien ja kuorma-autojen jyrinästä, koska niille ei mahda mitään. Mutta jos naapurin piski sattuu vinkaisemaan, silloin kannattaa säätää kuulolaite isolle teholle, jotta pääsee naapurin kimppuun ja valittamaan.
- näin on
Sanopa muuta,kyllä pitää joillakin olla köyhä elämä.Jos joku häirittee naapurissa,niin olisiko mahdollista käydä kertomassa asiasta henkilökohtaisesti,eikä vinkua tällä palstalla?
- Kuulolaitteeton
Noiden koneiden ja kulkuvälineiden äänissä mitään valittamista ole. Kovin harvoin lunta pukkaavat ja lentokone Kajaanin yllä...taitaa olla kuoleva ääni"häiriö". Ja juna mennä kolkattelee ohi, kun kuljettaja tekee vain työtään, MUTTA entäs nämä piskit, vailla rapsuttajaa, lenkilläkäyttäjää käyttävät energiansa minun kiusaamiseen. Näin se ja siitä ei päästä mihinkään.
- perheenjäsen
näin on kirjoitti:
Sanopa muuta,kyllä pitää joillakin olla köyhä elämä.Jos joku häirittee naapurissa,niin olisiko mahdollista käydä kertomassa asiasta henkilökohtaisesti,eikä vinkua tällä palstalla?
Kyllä on kuule valitettu ihan suoraan naapurille, mutta meno ei kun jatkuu. Satunnainen haukkuminen ei haittaa, mutta kun ulina on 24/7 niin kyllä siinä kuule pitkäpinnaisimmankin pinna jossain vaiheessa katkeaa.
En ole vielä saanut perustelua sille, että miksi pitää ottaa koira pieneen häkkiin, jos ei ole aikaa hoitaa sitä, lenkittää jne. Perustelkaa minulle se! Olen itse aikoinaan omistanut koiria, lenkitettiin, hoidettiin jne ja myös opetettiin niin, ettei se haukkunut. Mutta meilläpä välitettiinkin koirista ja tiedettiin, että mitä sellaisen hankkiminen ja pitäminen vaatii.
- Valittajaurpå
Koirat haukkuu pihalla ja ihmiset räksyttää netissä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481