Kuinka nopeasti teillä jotka ette ole imettäneet on alkanet kuukautiset?
Synnytin 31.12 eikä vieläkään ole tietoakaan menkoista ja raskaana ei missään tapauksessa voi olla. En yhtään muista miten oli aiempien synnytysten jälkeen kun niistä on jo yli 13v aikaa. Pitäisiköhän olla huolissaan?? Ei kyllä sinällään haittaa, mielummin olisin vailla menkkoja loppu elämän :)
Ei imettävän äidin kuukautiset
6
91
Vastaukset
- diipa123
moikka, ite imetin ensimmäisen viikon ja sen jälkeen lopetin. menkat tais tulla suunnilleen kuuden viikon jälkeen synnytyksestä. kuulostaa kyllä aika oudolta jos sulla ei oo vieläkään alkanu.. ehkä soittaisin lääkäriin ja kysyisin asiasta :D
- pikku neiti
moi... ite imetin 2viikkoa ja mulla alko vasta yli 4 kuukauden päästä menkat synnytyksestä.. luulin kans että oon raskaana.. mut odota vielä, saattaa mennä 6kuukauttaki ennenku tulee menkat.. hormoonit on vaa viel sekasi nii siks ei kuulu.. :)
- tiituska
Itse imetin 1kk ja 4kk synnytyksestä alkoi menkat.
Kiitos vastauksista, pienoinen pelkotila helpotti :)
- mama16012012
heips olisiko jollain neuvoa. kun synnytin 16 tammikuuta 2kk jälkeen en ole enään imettänyt ja nyt siis ekat menkat alla, nämä siis ovat kestäneet nyt 16 päivää, onko tämä normaalia. soitin eilen neuvolaan ja yllätys yllätys se ei tiennyt mitään, käski soittamaan sinne missä kävin raskausaikana, se taas käski soittamaan perhesuunnitteluun, josta lopuksi sain vastauksen, olisitko mahdollisesti raskaana, ööö tota haloo mulla on menkat ja alotin kuukautisten ekanapäivänä pillerit diane nova. normaalisti menkkani ovat kestäneet 3 päivää max 4päivää. ja lisäkysymyksenä ohjeena annettiin sieltä perhesuunnitelusta että syön pilleri levyn normaalisti loppuun jonka jölkeen 7 päivän tauko, no mitä sitten jos tässä välissä loppuu menkat odotanko kuitenkin sen 7päivää.
Syöt tietty levyn loppuun ja sit viikko taukoa ja tauon jälkeen jatkat normisti. Ekat menkat saattaa olla sekalaiset ja kestää aikansa ennen kuin elimistö sopeutuu taas pillerien hormoneihin yms :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862