Tosiaan mulla on pieniä ongelmia. Mistähä alottas..
No siis kaikki varmaan tietää playstation ykkoselle tehyn pelin nimeltä ctr (crash team racing). Itelläni on ollu tämä peli, mutta on eläny jo parhaat päiväsä eikä siis toimi enää. Nyt on alkanu jo tulla ikävä sitä peliä, joten haluisin jottain kautta pelata sitä. En jaksas vaivautua osteksimaan enää käytettyjä ctr pelejä ja pleikkareita.. Joten, playstation kolmosellahan pystyy tietääkseni lataamaan sen playstation storen (vai mikä olikaan) kautta kaikkia pelejä?? joo tiiän en oo haka tämmösissä jutuissa, joten sikspä minä tänne rupesinki kirjottamaan! Eli ongelmani oli:
Miten saisin yhistettyä ps3:n nettiin, joo tiiän siinä pitäs varmaa olla jokkii ethernet kaapeli mut mihin yhistän sen ja mistä? Todennäkösesti ps3:sta , mut MIHIN?! Kyllä, olen tyhmä:D
Kaikki jotka vähäkään tietää tämmösistä ni heti vastaamaan! Apu olisi tarpeen. Kiitos jo etukäteen. :)
Auttakaa! :D
5
103
Vastaukset
- Se sama Niluna
..Se tais ollakki Playstation network. :D
- NO EIKÄ
VOI TSIISUS IHAN SAMA EN TIIÄ MIKÄ SE PAIKKA ON MISTÄ NIITÄ PELEJÄ VOI LADATA. XD
- no minäpä autan
Kytke Ethernet-kaapeli PS3:n takaosan verkkoliitäntään ja yhteyslaitteeseen.
Valitse kotivalikossa kohta Asetukset > Verkkoasetukset > Internet-yhteys.
Valitse 'Kytke päälle'.
Tämän jälkeen valitse Internet-yhteyden asetukset ja paina X-näppäintä. Laite kysyy haluatko jatkaa, valitse 'Kyllä'.
Valitse yhteyden asetusvaihtoehdoksi 'Helppo'.
Valitse yhteystavaksi 'Lähiverkko'.
Osoiteasetukset-ruudussa valitse 'Helppo'. Laite näyttää nyt löydetyt verkkoasetukset. Tallenna asetukset painamalla X-näppäintä.
Testaa yhteytesi painamalla X-näppäintä. Onnistuneen testin jälkeen laite on yhdistetty internetiin.
Siinäpäs :) Toivottavasti älyyt jotain?:D Jos ei iha menny perille ni mee tänne: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Playstation_3/Verkkoyhteyden_muodostaminen - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
verkkopiuha pleikkarin pepasta modeemiin samallalailla ku tietokonekki on! Yksinkertaista eikö vain? Sitte vaan pleken asetuksista määrität verkkoasetukset ni soon siinä!
- Niluna
Joo kiitoksia! Sain yhistettyä ja kävin jo netstoressa, seuraava osto oiskii 20 euron latauskortti jotta voin ladata ctr:n! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634