Yawcam ohje

Voisiko joku ystävällinen sielu laatia selkeän suomenkielisen asennus/käyttöohjeen Yawcam ohjelmalle. Huomioon otettavaa on palsta, jolla kysymys on esitetty eli apua ALOITTELIJALLE.

Ei siis esim. näin:"...seuraavaksi ftp-ja ip-osoitteet kohdalleen ja avot, ohjelma toimii"
Vaan näin: "...seuraavaksi kirjoitetaan xxx-kenttään oman koneesi/ xxx koneen ip-osoite, jonka saat selville xxx. Ftp osoitteen kohtaan kirjoitetaan xxx löytyvä xxx.

Kiitos vaivannäöstä!

8

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "...laatia selkeän suomenkielisen asennus/käyttöohjeen Yawcam ohjelmalle....",
      "...on palsta..apua ALOITTELIJALLE.."

:DDDDDDDDDDDD

Et oo tosissas! On hiukan liian työläs homma.
      Hyödynnä tätä:
      http://www.yawcam.com/help/help.php
      Google kääntäjää.

• cff1oo

Joo, mene tuonne tserniskyn linkkiin, ja laita asetukset kuten sielä niin selkeästi neuvotaan.

• Google kääntäjä suoltaa sellaista siansaksaa, ettei allekirjoittanut 50v aloittelija saa siitä mitään tolkkua, valitettavasti.

Ai että ihan selkeästi neuvotaan, heh

No, toki varmaan kielitaitoisen nördendaalin mielestä.

Täällä kielitaidoton "vanhus" kuitenkin odottelee edelleen selkeällä suomenkielellä ohjeita, edes lyhyen kaavan mukaan.

Kiitos ja anteeksi.

• @sjNSZ
        old_cone kirjoitti:

Google kääntäjä suoltaa sellaista siansaksaa, ettei allekirjoittanut 50v aloittelija saa siitä mitään tolkkua, valitettavasti.

Ai että ihan selkeästi neuvotaan, heh

No, toki varmaan kielitaitoisen nördendaalin mielestä.

Täällä kielitaidoton "vanhus" kuitenkin odottelee edelleen selkeällä suomenkielellä ohjeita, edes lyhyen kaavan mukaan.

Kiitos ja anteeksi.

Olitko oikein tosissasi että joku alkaisi suomentaa sinulle 100 sivuisen käyttöohjeen?

• @sjNSZ kirjoitti:

Olitko oikein tosissasi että joku alkaisi suomentaa sinulle 100 sivuisen käyttöohjeen?

Miten niin minulle? Samallahan siitä olisi hyötyä muillekin tarvitseville.

Eihän tuo osaavalle olisi temppu eikä mikään. Googlella kääntäisi tekstille rungon ja sitten siansaksat muuntaisi suomeksi.

Mutta ei kannata vaivautua kommentoimaan, ellei ole mitään apua annettavana itse asiaan. Kiitos.

• mölökörri
        old_cone kirjoitti:

Miten niin minulle? Samallahan siitä olisi hyötyä muillekin tarvitseville.

Eihän tuo osaavalle olisi temppu eikä mikään. Googlella kääntäisi tekstille rungon ja sitten siansaksat muuntaisi suomeksi.

Mutta ei kannata vaivautua kommentoimaan, ellei ole mitään apua annettavana itse asiaan. Kiitos.

Ollaanpas sitä asenteella liikkellä :D, auttaako tuo normaalielämässä selviytymiseen? Säntäävätkö ihmisjoukot Lappeenrannassa toteuttamaan jokaisen toiveesi?

• xperions1

Laita se jawcam koneellesi, ja sitten rupeet pikkuhiljaa säätelemään, niin me muutkin joudutaan tekemään, ei kaikkiin ohjelmiin löydy kunnollisia ohjeita edes enkuksi eikä kiinaksi, täytyy vain yrittää itse pärjätä.

• kuramaakari

Miten sun on tarkoitus tuota ohjelmaa käyttää?
      Eli ts. katsotko koneelta kotiin tultuasi, että onko jotain tarttunut satimeen vai pitääkö päästä etänä katsomaan. Haluatko yleensäkään liiketunnistusta jne.
      Koko ohjeen kirjoittaminen on tosiaan aika iso homma..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe