mikä on tyhmin kaverinne nimi? minulla Ville
tyhmin kaverin nimi
24
440
Vastaukset
- aleksi00
Elias
- girlllll
eeva, aada, simo ja otto on tyhmiä nimiä
- lorderkiller
eetu
- Fdgvbn
Siiri-Sofia
- mindy97
Mun mielestä Siiri-Sofia on aivan ihana nimi!
- ergvtymnui,
Marko-Petteri-Mika-Urmaskermu
- hahahahahkk
Kyllikki-Annikki. Nii nolo nimi ;D Mut eihän se sille mitää voi!
- minä vain :)
EI NIMI MIESTÄ PAHENNA, niinku sanonta kuuluu :) ja ihan toteen meneekin, ei voi nimen perusteella tuomii ketään et muistakaapa se! ei ittellänikään mikään ihana nimi o mut ei huonokaan ja kannan ylpeydellä.
- mindy97
En ymmärrä kysymystä.
Siis kysytäänkö nyt tyhmiä nimiä vai kaverin nimeä joka on tyhmä?
Pliis opetteletko kirjoittamaan. :)
Toisekseen mun mielestä mikään nimi ei ole tyhmä, vaan omanlainen.
Minusta ainakin olisi kamalaa jos kaikki olisi Annoja tai Matteja...
Mulla kukaan kaveri ei myöskään ole tyhmä, vaan jokainen on tosi hyvä jossain - opettele löytämään kaverista ne hyvät asiat äläkä aina tyhmäksi hauku.
Säälittävää köytöstä teiltä ipanoilta.- 14541523412515235
Sanoo ipanoiksi
Ja itse on -97....
Mutta en itsekkään oikein näe tässä keskustelussa järkeä - aaargajkbfkjadfdfgdf
14541523412515235 kirjoitti:
Sanoo ipanoiksi
Ja itse on -97....
Mutta en itsekkään oikein näe tässä keskustelussa järkeäannoin kai plussan liian nopeasti sinulle jolla nimimerkkinä miljoona numeroa ;___;
ipanat viittaa nyt kyllä ihan tähän käytökseen, eikä mihinkään ikään. asioilla voi olla useampia tarkoituksia. ja on niin oikeassa toi mindy:|
Ei mikään nimi ole mielestäni tyhmä, vaan erikoinen, kuten mindy97:kin sanoi. Vaikka luulen kyllä että ainakin Mannet, Yrjöt ja Jonnet (Kyllä nuo ovat ihan oikeita nimiä, katsokaa vaikka Väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta) ovat joutuneet kokemaan kiusaamista ja syrjintää etunimensä takia. Ja vielä tuosta, että kaikki miehet olisivat Matteja ja naiset Annoja, että eikös silloin nimien varsinainen tarkoitus katoaisi? Silloin ihmisiä ei voisi tunnistaa heidän nimistään...
- asdfghlkiuytf
Minusta Mitro ja Atro on outoja nimiä...
ja mua harmittaa se kun ihmisen nimi on yrjö tai joku urpo... kuka nyt haluis lapselleen sellaista nimeä?
Tuulikki taas tulee joskus lapseni nimeksi... väh. toiseksi nimeksi. (: ihana nimi ja kappalekkin siitä vielä:)- girlllll
Tuulikki on hirveä nimi, et oo tosissas
- Shut up and drive
Tyhmiä nimiä ei olekkaan.
- hulabaloo132
Joose... =D
- JS
feisbuuk kaveri.
- Hhehhoh
Kaikkimuut nimet on tyhmiä paitsi Brandon Smith :DDD
- Pertti1234567890
ottomaar... :D
- SohviMandy
Urpo, Yrjö, Jonne, Jussi, Sonja, Mirja, Anna-Leena, Irma, Eino, Simo, Pirita, Markku, Pihla, Jaani, Tuukka, Arttu, Mira, Ismo, Maarit, Seksi-Seppo, Jarmo yms. Siinä ny muutama ja lähellekkää kaikki ei oo mun tuntemia tai en välttämättä ehdi ees koskaan nähny.
- o3o
Tiitus
- Anonyymi
Kamu
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057