Meikata?? Ei mene kuin vajaa 10min, ehiitköhän aamuisin meikata? Ehditkö sinä meikata riparillasi?
Ehtiiko riparilla..
17
1697
Vastaukset
- natural
No totta kai, toinen juttu sitten, että viitsiikö nähdä sitäkään vaivaa. Riparilla on sen verran rento meno, että monikaan ei jaksa joka aamu meikata.
- näffis
Herätähän voi tietysti myös aikaisemmin meikkaamaan, jos se on niin hirmuisen tärkeää.
- minä vain
ihan hyvin siellä kerkeää meikata, itse kerkesin rippileirillä meikata ja laittaa hiukset ja minä nyt sentään olin käsi puolena siellä (toinen käsi kipsissä o.o)
- 4656456456456
kyllä :D
- .
Miksi haluaisit meikata siellä? Tiedän tapauksia, jotka hiipivät jonkun iltahartauden aikaan vessaan pesemään meikkiä ja aamulla nousevat aikaisin laittamaan taas meikkiä naamaan. Aika noloa. Jos ei kehtaa kasvojansa näyttää, niin jo on.
- justjust
Kuka leirillä meikkiä tarvitsee?
- gsgsg________
öö..no ehkäpä siks et siel otetaa kuvia jotka menee nettiin..
- Who made make up up?
Koita rohkeasti olla ilman. Meikittömyys on kaunista. :) Siunattua leiriä!
- I love summer
Kyllä riparilla sen paripäivää tai viikon pystyy ilman meikkiä olemaan. Se uudistaa ihmistä ,jos ei meikkaa vähäänaikaan. Eikä se haittaa mitään ,jos ei ihan joka kuvassa meikkiä olekkaan . olen siitä täysin samaamieltä ,että meikittiömyys on kaunista. Hauskaa ja hyvää leiriä sinulle! :))
- isonen_
Tietenki ehit meikata. Mutta ei juuri monikaan jaksa enää parin päivän jälkeen vaivautua. (: Superhauskaa leiriä sulle! :3
.....ehditkö kouluaamuna meikata? jos ehdit niin etköhän ehdi riparillakin...ei se nyt niin eksoottista ja kiireellistä aikaaa ole. jos pakkelissa kestää niin herää kuudelta :)
- huipennus
Eikö yhtään kiinnosta se, miksi sinne rippikouluun menet?
http://www.hs.fi/wulffmorgenthaler/1329104234995
Tämän tilaisuuden jälkeen en enää kehtaisi naamaani näyttää meikillä, enkä ilman. - sdfghk,.
Sielhän ei periaattees tarttis meikkaa, mut ite meikkasin jokapv koska haluuntuntee itteni u know hyvännäköseks D: ! Herätys oli 8:00 ja oli puol tuntii aikaa aamupalaan, ja jaksoin noust sängyst ehk ttyylii 8:15 aina nii siin vartis äkkii puin ja meikkasi ja laitoin hiukset, yleensä en ehintollee, mut se o ripari:DDD sit siel sitä hävis monil meikkei, et nii.. Mullaki kulmakynä katos
- 212145
Ite muistan nuoruudestani ripariajoilta sen, kun olin ollu pidemmän aikaa koulussa ihastunu pariin tyttöön jotka sit sattuki samalle riparille. Aamuisin niillä ei ollu meikkiä ja voi että oli ihanaa katseltavaa.. ;)
- riparilainekans
No mulla alkaa ma-aamun ripari ja se on siis 25.6-2.7.12 ja meillä oli tammikuussa pe-su ensimmäinen leiri-osa, ja eka mäki olin sillo pe tosi siisti ja meikattuna, taso sitte alko laskeee, la olin jo siel villasukat-lökärit-tyylillä mut meikattuna ihan kunnolla, kaikki rajaukset ja hiuset tupeerattu ja suoristettu, sunnuntaina oli sama vaatetyyli mut koska olin nii uupunu ja väsyny sunnuntai aamuna koska koko vkl oli ollu nii paljo täynnä kaikkee hauskaa ja juttuu, et vaik saatii nukkuu sillo puol 9.sää (sunnuntain saadaa nukkuu siel puol 9.sää, norm. herätys 8) et sutasin mun nää pitkät hiukset korkealla päälaelle sotkunutturalle ja päivä mentii meikkivoide ja kulma-kynä-ripsari linjalla, eikä mua hävettäny, sillä siel 90 % tytöist oli koko riparin ajan rähjäne koska oli nii rento meininki. ja sielähä kerkee meikkaa, mut jos meikkaa yhtä vahvasti kute minä, nii siin menee se 10-20 min. Mut mustaki tuntuu et vaikka oon aina nii vahvalla meikillä ja nii hiukset vaatteet yms. viimesen päälle et tuol vihdoi irtaudun ja oon ihan meikitön tai siis kestovärjäyksian ja puuterin varassa naaman kanssa muiden kanssa. (:
- Juna
Meillä oli herätys 7.30 ja aamupala klo 8, siinä välissä heräämiseen meni ainakin vartti, ja loppuaika meni vaatteiden vaihtoon ja piilareiden laittamiseen, eli siinä en ehtinyt meikata, mutta aamupalan jälkeen oli vielä puolisen tuntia aikaa (riippuu kuinka nopeasti syö) ja siinä välissä kerkesi hyvin meikkaamaan ja laittamaan hiukset. yleensä suunnittelin jo illalla valmiiksi miten laitan hiukset ja mitkä vaatteet ym, se säästi aikaa aamulta. Me laitoimme myös muutamana iltana letit yöksi, (silloin kannattaa kyllä olla märät hiukset) eikä aamulla tarvinnut kuin avata ne niin oli nätit luonnolliset laineet (:
- daa
olitko aika helvetin hidas tai jotain? kyllä mä vaan ehdin samassa ajassa meikata ihan normin arkimeikinkin, ainoo etten meikannu riparilla ku ekana ja vipona päivänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101199- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763