Tyyppivikoja jokamerkissä

Huolestunut

Kaikissa merkeissä on tyyppivikoja, mutta tuulilasista poimittu juttu pistää mietityttämään.

Maahantuoja maksaa huoltoliikkelle tehdystä työstä kiinteän hinnan. Huoltoliikkeet sitten tekevät katetta sillä että laskuttavat ekstrana asiakasta esim 30%.

Tämä asia saa varmaan huolestuttamaan monen Volkswagenin omistajan, koska huoltoliike rahastaa molempia maahantuojaa ja auton omistajaa.
Itse en varmaan pystyisi tämän jälkeen luottamaan kyseiseen autoon tai sanotaan huoltoliikkeeseen.

15

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jakopää ongelma

Niin kyseessä on se kuuluisa jakopää ongelma.

• 1535 0018 FGW

Ollos huoleton, koodi 1535 0018 FGW olemassa on.

• Delta Pelle.

Ostakaa Hyundai tai Kia, niin ei tarvi vuosikausiin muistella mitään salaisia koodeja.

• Muu merkki

Joo mä ostin muistaakseni 2004 tai 2005 käytetyn vm-98 auton, eli 7-8 vuotta sitten.
      Kyllä siinäkin tyyppivikoja on ollut, peräti kaksin kappalein, nimittäin turvavyön jousi kuolleentuu ajan myötä eikä turvavyö ei kelaudu kunnolla sisään, aina saa käsin avitella että kelautuu, toinen merkittävä tyyppivika on ollut etuvalojen ympärillä olevan kumitiivisteen irtoaminen, nyt se sitten on pysynyt kun liimasin sen pikaliimalla(irrottamatta osaakaan) oikein ajan kanssa.
      Koiranluut iskarit ja pari kumipuslaa olen taakse vaihtanu, kun auto oli noin 10 vuotias. Nyt tarttis alkaa vaihtaan eteenkin samat osat. Tässä hiljan vaihdatin vetarin suojakumin ja samalla nivelen varmuuden vuoksi. Samoihin aikoihin paikkautin yhden saumavaurion ovessa ettei ala ruostumaan(oliskohan maksanu 150€). Jarrupaloja on tainnu mennä kahdet. Öljyt olen vaihdellu 10tkm välein(turha siellä mitään kuraa on kieputtaa), 5min homma eikä autoa tarvitse nostaa pukeille.

• Muu merkki

Meinasi unohtua, vaihdatin pakoputkenkin tässä hiljan.

• aina vaan pelittää.
        Muu merkki kirjoitti:

Meinasi unohtua, vaihdatin pakoputkenkin tässä hiljan.

Toihan on kun mun kirjottama. Autoni on myös -98 ja nyt siinä on mittarissa 352.000 km. Kone ja aut.laatikko laulaa edelleen iloisesti.
        Alustassa on vaihdettu koiranluut, yksi laakeri ja ylsi säädettävä tukitanko.
        Tojossa on edelleen alkuperäinen pakoputki, kun se on kumisevaa rosteria.

• Muu merkki
        aina vaan pelittää. kirjoitti:

Toihan on kun mun kirjottama. Autoni on myös -98 ja nyt siinä on mittarissa 352.000 km. Kone ja aut.laatikko laulaa edelleen iloisesti.
        Alustassa on vaihdettu koiranluut, yksi laakeri ja ylsi säädettävä tukitanko.
        Tojossa on edelleen alkuperäinen pakoputki, kun se on kumisevaa rosteria.

Ei minunkaan autossa putki puhki ruostunut, taisi olla ennemminkin murtunut maaosumien ja ajan heikentämänä.

• älä huolestu
      • Merkillä on väliä

Meikäläisen 15 vuotias auto ei ole yhteensäkkään ollut noin paljoa pajalla, osiakaan ei ole taidettu noin paljoa vaihtaa.

• ewrwrwer

Kyllä minä ainakin uskon, että näitä vikoja on, mutta nyt vaikuttaa, että tätäkin ''hiukan'' liioitellaan.

• märkä golf

onko muilla tullu sadevesi Golf varianttiin kuskin puolelta sisälle? meillä auto ollut kuivumassa kohta viikon korjaamolla... puhelivat että on tyyppivika. Joku tiiviste kuulemma niin huonoa materiaalia,että haurastuu tosi nopeasti! ajattelin vaan että joutuukohan sen itte maksamaan vai korvaakohan joku?

• Duster kingi

Ei noin pahoja ongelmia ole millään muulla merkillä!

• V...u mitä P..kaa...

"Tyyppivikoja" joka merkissä.... Mistä tuon olet saanut päähäsi? Sulla varmaan on kokemuksia kaikista maailman automerkeistä..........

• Kyllä meillä tuli

sadevesi sisälle Passattiin.

Tyyppivika, tuli lämmityslaitteen ilmanottokaukalon tiivistyksen kautta.

Merkkiliike neuvoi tiivistämään butyylillä ei alkuperäisellä tiivisteellä!

• Ihmeellistä on

kaiken kaikkiaan koko touhu?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe