oon saanut palautetta siitä, että mun kaikki kuvat on vaan googlen kuvahausta ja että ois kiva että ottasin itsekin kuvia joskus.
Ihmettelen että mistä ihmeestä jengi voi tietää onko ne mun kuvia vai netistä?
En oo kuitenkaan mitään lähteitä merkannyt tai sanonut että nää on sit muuten netistä nää kuvat.
Blogien kuvat??
2
<50
Vastaukset
- bloggaaja27
No, todennäköisesti kuvien tasosta. Ei kaikki digikameran omistajat saa aikaiseksi hyviä kuvia vaikka tuntisikin kameransa ja hallitsisi kuvankäsittelyohjelmia. Kyllä ammattitasoisen kuvan erottaa. Ja jos olet osannut ottaa tosi hyviä kuvia, todennäköisesti mainitset sivuillasi ettei niitä saa kopioida ilman lupaasi tms.
Sitäpaitsi on kohteliasta ja jo eettisestikin oikein nimetä lähde. Edes vain "kuva netistä". Kannattaa pääasiassa käyttää omia kuvia, näin uskottavuutta blogille tulee lisää. - privlitkess
edes itse otetuilla ihan omilla kuvilla ole itsellä oikeuksia niihin? veikkaan et joutuu silti maksaa tekijäoikeuksia jollekkin viralliselle viranomaiselle vaik olisi itse ottanut kuvat omasta naamasta itsetehdyllä kameralla jonka rakennusaineet on itse valmistanut omista hiuksista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862