Heips! Olen 98-syntynyt tyttö, ja harrastan showsalsaa Tampereella. Haluaisin kuitenkin jo vaihtaa ryhmää, mutta ikäni takia joudun odottamaan tässä tanssikoulussa vielä 2-3 vuotta, että pääsisin toiseen ryhmään. Kaiken lisäksi tämänhetkinen ryhmä ollaan lopettamassa vähäisen oppilasmäärän vuoksi.
Haluaisin siis tietää, olisiko Tampereen alueella toista salsakoulua, jossa olisi tunteja tämän ikäisille (olen siis nyt 13, ja täytän loppuvuodesta 14)? Olen koettanut etsiä ja etsiä, mutta en vain löydä mitään koulua, jossa olisi nuorille sopivaa salsaa.
Miksikö haluan vaihtaa ryhmää? Noh, aloitin tosiaan alle 11-vuotiaiden ryhmässä (jossa olin vuoden) ja sitten siirryin vanhempien ryhmään, jossa olen ollut nyt kolme vuotta, joten vielä vanhempien ryhmään täytyy odottaa 2-3 vuotta. Mua ärsyttää, että joka vuonna opetetaan vaan ne samat mambon perusaskeleet jne. enkä oikein tunnu kehittyväni, kun opetus junnaa koko ajan samoissa perusasioissa. Tämän vuoksi yritän etsiä toista salsakoulua Tampereelta, jossa minun ikäisenikin voisi käydä ;)
KIITOS AUTTAJILLE! :)
Salsaa nuorille Tampereella?
nuorisalsaaja
2
130
Vastaukset
- hgfdhhgfd
Miksi et mene aikuisten ryhmään? Onko "nuorille sopivassa salsassa" jotain muuta eroa kuin kurssilla käyvien ihmisten ikä?
- nuorisalsaaja
Jep, olen sitäkin harkinnut. Mutta kaikkein kivointa olisi, jos löytyisi sellainen, jossa olisi muitakin nuoria. :) Mutta jos en mistään löydä, niin tokikin kysyn, että mahtuuko mukaan vähän nuorempi tanssija. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594