tytön 10v synttärit

apua tarvitseva

Olisikos mitään ideaa tai puuhaa tytön 10v synttäreitä. Vieraita olisi n.14
Teemajuhlatkin olisi ihan kiva idea mutta mitä siellä voisi tehdä.

10

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkulikka1235

      Kunnon naamiaisjuhlat.. ;) Pikkuneiti tykkäisi (;.... naimisjuhlat :D siitä isottytöt tykkää ;)

    • Helmi

      ei valitettavasti minulla ei ole aavistustakaan minkälaiset juhlat sinun kannattaisi järjestää. Minulla tosin oli myös nuorempana synytmäpäivä pippaloita. Kävin toisinaan mummuni luona viettämässä niitä. Siellä oli ihan miellyttävää. toisinaan söin äitini ja isäni yhdessä leipomaa kakkua joka oli suorastaan aivan taivaallista! En muista tarkalleen reseptiä mutta suklaata siinä taisi olla ainakin jonkin verran. Ja myös enkeliksi muotoiltu kynttilä. Se oli erittäin kaunis. Onko sinulla tytärtä? Suosittelen että alat miettimään mitä teet hänen juhliinsa kun hän täyttää 10 vuotta. Mikäli siis saat tai adoptoit lapsen (adoptointi ei ole vastoin jumalan, kaikkivaltiaan sanaa vaikka usein toisin väitetään). Jos sinua kiinnostaa niin lähestulkoon joka kirkossa on sunnutaina messut. Tervetuloa!

    • Viinaa vaan

      Osta pöytä täyteen viinaa, onhan tyttö jo sentään 10!

    • Synttäri ideoita.

      No, nyt kun meinasin alkaa kirjottaa huomasin, että aloittajan viestistä on aikaa, mutta muille ideoita:
      -Mulla oli nelosella yökyläsynttärit.(En suosittele isolle porukalle...)
      - naamiaiset ois kans kivat.
      -keilahalli synttärit.
      -uimahallisynttärit
      Ja sitten olen ollut tossa 10weenä, tennis synttäreillä... Ja nää yökyläsynttärit on yleistunyt. Eli tänä vuonna täytän siis 12.
      Ja sit on ihan ollut viel tälläsii synttäreitä,että kotona pidetään parintunnin juhlat ja keksitään yhessä tekemistä... 10w on jo aika vanha. Kysy tytöltäs. Nii ja kesällä vois mennä ehkä
      tuuimarannalle? Tosa ny muutamia ehdotuksia. Ei me olla tossa kympin paikkeilla kavereittenkaa enää niin kauheesti teema juhlii pidetty...
      Ja viel yks ihan kiva, ehotus tosin ei ehkä kymmenen vuotiaille: pikkuveli kutsuttiin just sammakko synttäreille. Pyydettiin pukeutumaan vihreään.(:

    • Tyttö 10v

      Mooooi :3 Olisiko kellään ideoita, huomenna on synttärini ja täytän 10. Haluaisin sinne tekemistä, emmekä äidin kanssa ole keksineet muutakuin onginnan ja toki syömme kakkua ja sipsiä.. Mitä tekisimme? KIITOS JOS AUTAT! :3333

    • NimetönK

      Vierasmäärä ei ole kamalan suuri, mutta sen verran iso, että kauhean monimutkaiset leikit voi olla vähän hankalia. Leikkien ja ohjelman valinta riippuu vähän vieraiden luonteista.
      Jos on hyvin ulospäinsuuntautuneita ja rohkeita lapsia jotka innoissaan lähtee mukaan kaikkeen, niin jos itse jaksat/viitsit/osaat voit keksiä helpon koreografian lapsille opeteltavaksi (n. 30-40 sekuntia). Sellainen sopisi esim. Hollywood tai disco synttäreille. Jos et itse halua voithan laittaa lapset itse keksimään pienissä ryhmissä esittämään tai jos naapurista tai tuttujen piiristä löytyy teinityttö (tai miksei vaikka poikakin) voit pyytää tätä opettamaan.
      Toinen olisi jonkinlainen sävellyskilpailu jos kotoa löytyy piano tai kitara yms. Voi säveltää yksin tai ryhmässä.
      Jos on kovin ujoja, hiljaisia lapsia voi keksiä helppoja leikkejä jossa kukaan ei joudu liialti huomion kohteeksi mikä voi olla lapselle kiusallista. Esimerkiksi ryhmäpantomiimi jossa lapset jaetaan ryhmiin ja he esittävät toisille ryhmille pantomiimiesitykset jossa esittävät vaikka rakennusta.
      Tarjoiluiksi voi laittaa esim. coctailtikkuja joissa kurkkua, juustoa, nakkeja, lihapullia ym. Limsaa/mehua ja sipsejä ja popcornia. Jos ei tykätä kakusta niin miksei vaikka jäätelöbaari.

    • Thebulii

      Mulla on 10v synttärit kohta ja en oo keksiny mitäää sinne :( (sinne tulee myö luokan pojat) :3 AUTTAKAA

    • Anonyymi

      Mullakin ois 10v synttärit kahen viikon päästä olen kysynyt kavereilta paljon apua mutta silti tarvitsen jotain kivaa ohjelmaa jonku uuden trendin ja synttäreillä on 3 vierasta parhaat kaverit🥰 kertokaa jotain kivaa yökylä synttäreille heippaa😇

    • Anonyymi

      Hmmm...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe