Voisiko joku auttaa, kohta menee hermot! Miksi en saa auki esim. intersportin sivulla olevaa kuvastoa http://intersport.studio.crasman.fi/pub/web/ekuvastot/kevatkuvasto.html ???????? Aina kun yritän avatan kuvaston, saan tyhjän sivun, jossa sanotaan "MagNet e-publishing". Koneellani on Adobe Flash Player 11, Adobe Reader X, Adobe Shockwave Player 11.5... Mikä ohjelma koneella tulee olla, jotta pääsee tällaisia "MagNet"-tyyppisiä sivuja katsomaan????
MagNet -ongelma
urpon46week
4
88
Vastaukset
- ea69
Tuolla http://www.virtualmagnet.eu/e-paper_new.php väitetään, että pItäisi toimia ilman mitään erillisiä plugineja.
Ainakin Firefox 11 avaa tuon hienosti.- g27UbN
Samoin versio 3.5.16
- sprott
IE, Chrome tai Firefox
kaikilla näkyy ja kallista oli. Pelkkä Flash-player riittää.
http://aijaa.com/001019972473
Tarkista ettei Active-X suodatus ole käytössä jos käytät IE:tä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492