keskus kioski turenki

ei tupakkaa

olen ihmetellyt miten voi kioskin myyjä tupakoida kioskin edessä jatkuvasti ja eikä tämä ole kivan näköistäkää kun myyjä polttaa tupakkia ja menee sitten tekemään ruokaa ja ei pese käsiään.en osta koskaan ruokaa tästä kioskista jos tämä kyseinen myyyjä on paikalla.

40

5304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alahdaf

Ihmetyttää muutenki koko janakkalan rosvolauma.

• hapusi

mee naimaan ala grillin myyjää,,,

• entinen asiakas

olet oikeassa että on huonoa asiakas palvelua jos myyjä tupakoi näin yleisesti ja mitähän siihen sanoo hyginiapassi ei ole varmaan suorittanut, kun itse olen käynyt niin on tarkat ohjeet. Kioskilla käy myöskin lapsia niin huono esimerkki. Taitaa mennä kioskilla hyvin kun on näin varaa pelata maineensa puolesta.

• onnenkiska

hyvin menee..näkeehän sen siitä talostaki mitä se rakentaa suvirannan vastapäähän.

• duuduuduu

Mikä ei valmistuu ikinä..Iisakin kirkko.

• passiton

mitens toi alakiska tähän liitty? ps. hygieniapassi on humpuukia ja rahastusta piste

• hankielämä

Onko oikea paikka jauhaa tällästä jossain hevonkuusen-nettipalstalla? ole hyvä ja keskustele asiasta kyseisen myyjän kanssa jos se sinun mieltäsi vaivaa. Vaikkakin turenkilaiseen perusluonteeseen kuuluu tälläinen ns. seläntakana juoruaminen

• kotiruokaa mielummin

Mä en osta siitä kioskista koskaan mitään. Lottvoittajat ei tartte mun rahoja.
      Oikeasti se on liikenteellinen ongelma, se tönö siinä ajoväylällä. Aina saa väistellä ja varoa siinä kun kaupasta lähtee autolla. Ihan sekolapyryntti koko keskusta.

Keskusta pitäsi repiä nurin ja rakentaa uusiksi. Ihan toimimaton kompleksi.
      Taitaa olla ainoita isoja kuntia jolla ei ole omaa kauppakeskusta.

• kalliokääpä

No, monessako kunnassa on rakennettu spurkupuisto keskelle kylää, tosin Turengissa sille on annettu mahtailevasti nimeksi kävelykatu.

• tarkista ite

Eiks oo muuten jännää, että lottokioskin pitäjä saa sattumalta itse isohkon lottovoiton? Siis emmä tiedä, mutta näinhän siis niinku huhutaan.

• Timmi

Aika jännä juttu, että tosta puljusta oon saannut parhaat murkinat tarvittaessa "yöllä" kun taas noi muut on ilmeisesti kärsineet sen tuotteista. Vai onko taas perinteinen suomalainen kateus ja ilkisuopaisuus sekä paha tahto asialla.
        Timi

• HyväVelli

Miten ihmeessä "se kioski" sai vielä rakentaa karseen terassilaajennuksen? Ja uudisasuinrakennuskin taitaa olla rakennettu liian pienelle tontille? Näin toimii Janakkalan hyvä veli ja sen sisko-systeemi!!!

• ihmettelen1

On joo aika ruma hökötys se teiän keskuskioski! Ei kuulu ainakaan nykyaikaan.

• Nostalkiaa.

"Hökötys" ilmentää aikaa jolloin asiat olivat paremmin kuin nykyään.

Sopii siis kun nakutettu siinä missä nyt on.

• mokkula13200
        Nostalkiaa. kirjoitti:

"Hökötys" ilmentää aikaa jolloin asiat olivat paremmin kuin nykyään.

Sopii siis kun nakutettu siinä missä nyt on.

Ihania myyjiä siellä ainakin on, joten mussutukset pois. Tässä taitaa olla taustalla ihan jotain muuta, sillä hygienian taso on paljon parempi kuin vertaa erääseenkin Turengin kebabbi paikkaan.........

• heräää
        mokkula13200 kirjoitti:

Ihania myyjiä siellä ainakin on, joten mussutukset pois. Tässä taitaa olla taustalla ihan jotain muuta, sillä hygienian taso on paljon parempi kuin vertaa erääseenkin Turengin kebabbi paikkaan.........

no jos molemmat tupakoi ravintolanedustalla epäilen hygienian olevan samantasoinen...hereilleeeee

• haista vittu

Joo vitullista nostalkiaa!!!

• Dirty money

Turenki ei kehity, koska täällä on jarrumiehiä.
      Jarrumiehet omistaa likimain koko keskustan. Jos edistystä ei jarruteltaisi, olsi tuossa aikas komea kauppakeskus palveluineen. Nyt täytyy tyytyä vain näihin kioskikopperoihin ja helkopetikenttään jossa pörräävät tenunenät.

On murhellista katsoa kuinka elävän elämän "Roope Ankat "eivät ajattele Tämän taajaman tulevaisuutta. Haalitaan maammonaa,joka sitten pystyyn lahoaa. metsääkin on Suomessa pakko hoitaa. On ihmeellistä ettei tätä ole ulotettu koskeman myös infrastruktuuria.

• ökkömönkkö

Yksinkertaista. Muuta pois narisemasta.
        Kauppakeskuksia on jo liikaa ja itse henkilökohtaisesti en niistä pidä.
        Kaikki aikanaan. Jos näköpiirissä johonkin kaupunkiin jouduttaisiin liittymään, niin sit äkkiä velkaa (niin kun ei jo olisi) ja rakennustoimet pyöriin. Velan kasvattaminenhan se kuntaliitosten juju on.

• Onnenkiska

Onko Keskuskioski ja Onnenkioski samoja, ku en oo oikeen perillä näistä kioskikuvioista täällä Turengissa?

• klljljl

Keskuskioski K-supermarketin parkkipaikalla

• vesa mantere

helppoahan se täällä on kirjoittaa ja piiloutua nimimerkin taakse. ihmisiä ne myyjätkin on. mikä laki kieltää asiakaspalvelussa olevan työntekijän tupakoinnin?

• lensi ripulipaskat

Voit vesa mantere tilla tapaamaan minua henkilökohtaisesti jos haluat? Ja kyllä se laki on vain alkanut näin tiekentumaan, että sitä spaddua ei saa enään poltella työpaikoilla! Ja olisihan se kohteliasta pestä sen jälkeen edes vähintään kädet!

• Sivusta seurannut

Älä nyt uhoa siinä. Sinulla nyt näyttäisi olevan varsin mustavalkoiset lasit silmillä, tapoja ja käytäntöjä on monia. Toki on suotavaa, että kädet pestään tupakoinnin jälkeen elintarvike töissä. Toivottavasti peset myös kätesi kakalla käynnin jälkeen.

• Lensi ripulipaskat

Ai on toki suotavaa??? Ei kun se on pakollista!!! Te siellä kakalla käynnin jälkeen ette varmaankaan pese??? Kun teillä on erinlaiset tavat.

• Nakin keittäjä

Synonyymit sanalle suotava = toivottava, hyvä.

"Toki on suotavaa, että kädet pestään tupakoinnin jälkeen elintarvike töissä."

Elikkä muotoillaan nyt tuo lause näin; Toki on hyvä, että kädet pestään tupakoinnin jälkeen elintarvike töissä. Eli pestään ne kädet, oli pakko tai ei.

• Taidat olla vammanen

Mitä selität nakin keittäjä? Saitko päteä jo tarpeeks?

• kehari12

taitaa olla kiipula kamaa....

• He, he, he

Menikö herne nenään?

• hohhoijaa

Tupakointi on laillista työpaikalla, työantaja voi sen itse säätää. Keskustelun aloittaja varmaan käy kioskilla aika ahkerasti, kun tietää, ettei tämä myyjä pese käsiään tupakoinnin jälkeen, vai onko tämä ollut vain kertaluontoinen homma?
      Lisäksi haluaisin muistuttaa, että siellä käytetään pihtejä ruuan käsittelyssä, tai ainakin on sillon käytetty, kun itse olen siellä asioinut...

• hampurilainen kiitos

Itse en käy enään kyseisessä paikassa. Olen itsekkin huomannut ettei pese käsiään. Ja aina joissakin tapauksissa joutuu käyttämään käsiään. Eikä muutenkaan jos ei pese käsiään, niin varmaan kiinnosta hygieenia...?

• kinkkuonloppu

mää lopetin käymisen siellä kun joskus kävin 3-5 kertaa viikossa,halusin kinkkua sapuskani väliin,ja aina se oli juuri loppunut,varmaan 3kk sama virsi,kinkku on just nyt loppu,kinkku on loppu,kin...loppu.kebabbilasta ei ole kertaakaan ollut mikään loppu,kiitos kebabbilalle ja sen kioskin vois purkaa siitä rumentamasta maisemaa.

• kantis1

mäkin kävin ennen keskuskioskilla mutta sit kyllästyin kun kaikki maistu samalta p......a, sitten kävin kerran siinä alakioskilla ja enään en muissa kioskeissa käykkään syömässä, tosi herkulliset sapuskat..

• Sutta tehrään

Mitäs remonttia Keskuskioskilla ollaan tekemässä? Remonttimiehillä on autoissa eestin kilvet, valmistuu siis varmaankin yhtä nopiaan kuin omistajankin on oma lukaali Pyhämäentiellä :D

• Insenjööri

Ja kukahan antanut luvan, ku yleensä ollaan niin tarkkoja jopa leikkimökin tai kesäkeittiön rakentamisesta?

• kyllästypaskaan

Ihan sama vaikka restaurois koko paskan perustuksineen, ihan sama vaikka vaihtuis omistaja, ihan sama mikä olis nimi, saanut kuitenkin niin paskaa palvelua siitä menneinä vuosina, niin lopetin käymisen, päätin, että en käy siinä kioskissa ikinä, eli ihan sama kuka,mitä,ja kuinka hyvää tavaraa saisi, niin kyse on paikasta 20m X 20m, siihen en vaan mene!

• Huhuja kuullut

Ravintolax meinaa kuulemma muuttaa. Tulee olut hanat ja kaikki sekä sisälle reilusti istumapaikkoja.
        Kyllä siellä kelpaa sitten istua olut muki kädessä ja hotsi toisessa.

• Kuipako

Eiks tolla oo veroja piikissä?talon rakentaminen vaatii rahaa.....

• Gjfiofor

Mistä ihmeestä kukaan tietää peseekö joku käsiään vai ei? Ja yleensähän tällaisissa paikoissa käytetään kertakäyttökäsineitä.

• eikiinnosta

Ensinnäkin nauran lähinnä koko tupakointi vouhotukselle.

Se on seurausta, kun jankataan tupakasta koko ajan sitä ja tätä.Itseä ei kiinnosta, vaikka en poltakaan.

Jos joku polttaa röökiä niin polttakoon, kun hittoako se kellekään fasepookkimaisille kyylärinaamoille kuulu.

Hygieniapassi?Röhönaurua rahastukselle johon jotkut onnettomat uskovatkin tosissaan.

Antakaa ihmisten elää nillittämättä ilman tarvetta täyttää omaa surkeaa velkatakalisto elämäänne muiden asioilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      154
      1290
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1145
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      979
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      939
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe