Mulla on kansalaisboksi, joka siis kopio tv-ohjelmia kovalevylle ja tiedostomuoto on MPEG-2 TS video. Nämä ohjelmat saa näkyviin mun tietääkseni tietokoneessa ainoastaan Classic playerillä. Ja haluaisin saada sellaiseen muotoon, että pystyy katsomaan myös dvd -soittimella.
Tarkoitus olisi saada joko AVI tai DIVX tiedostoksi ja olen koko päivän yrittänyt sitä tehdä SUPERilla, mutta siinä kävi niin, että joko ääni puuttui tai kuvalaatu huononi huomattavasti, siis puuroutui.
Olisiko jollain tietoa siitä, että miten saisin sellaisen muokkauksen, että ääni säilyisi ja kuvanlaatu olisi samaa tasoa kuin alkuperäisenä.
Mikä olisi paras ohjelma, mahd edullinen (tai ilmainen jos saatavilla) ja miten sitä käytetään?
Muokkausongelma
Nannul1
1
932
Vastaukset
Tuo MPEG-2 TS muoto dvd standari, joten polta ne videot tuossa muodossa dvd levyille, dvd soittimien pitäisi toistaa niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557