hyvin meni mulla siltä osin että kilot sen kun vaan tippuu yksi toisensa jälkeen perjantaina olis taas punnitus niin näkis sen todellisen määrän energiaakin on kyllä ihan toisella lailla kun kuukausi sitten riittää lyhyemmät yöunet ja uni on paljon parempaa kun ennen en oo vielä keksiny mitään huonoo mitä tästä olis seurannu ja eikös ilmankin pitäs tällä viikolla lämmetä ei muuta kun kevyesti kesää kohti.
pääsiäinen oli ja meni
24
111
Vastaukset
Sitkeä sissi olet, jatka vaan samalla lailla eteenpäin, niin kohta meillä on solakka rouva tuttavapiirissämme.
Taas jännitetään mitä vaaka näyttää.
Ihan hyvä kun pyhät menivät, tänään tulee postikin, en ole mikään juhlapyhien ihailija, joulu on ainoa juhla, josta oikeasti nautin.
Lämpöisempää on luvattu, jospa nuo lumikasat alkaisivat jo sulaa, melkoiset määrät lunta on vieläkin.
Mie herään joka aamu viideltä, kyllä ihminen 7 tunnin unella pärjää, yleensä vähemmälläkin.
P.Hyvä tiinaex. Jännitystä siis ilmassa taas viikonloppuna.
Kyllä nyt taitaa tällä viikolla lumet lähteä, jos ennusteet pitää paikkansa. Täällä on vielä melkoisen valkoista, mitä nyt tiet on sulana.
- ....................
Eikö pelota että löysä nahka jää roikkumaan.Meinaan olit aika pulska nainen
- valloohalloo
Pelota? Mitähän pelättävää siinä on?
Jumpalla se ei kiinteydy, mutta onhan plastiikkakirurgia olemassa ja ilmastointiteippiä. - tiinaex...
en kuule pelkää tipan tippaa löysää nahkaa vaikka kokoo onkin niin ei kyllä sataa kiloo ylimäärästä niissä painoissa yleensä jää sitä löysää nahkaa enkä oo halvaantunu liikun kyllä ihan normaalisti oon aina liikkunu vaikka iso olenkin.
- tiinaex...
valloohalloo kirjoitti:
Pelota? Mitähän pelättävää siinä on?
Jumpalla se ei kiinteydy, mutta onhan plastiikkakirurgia olemassa ja ilmastointiteippiä.saattaahan se olla että kompastuu omaan vatsanahkaansa jos oikeen pahasti rupee roikkumaan...
- tiinaex...
tiinaex... kirjoitti:
en kuule pelkää tipan tippaa löysää nahkaa vaikka kokoo onkin niin ei kyllä sataa kiloo ylimäärästä niissä painoissa yleensä jää sitä löysää nahkaa enkä oo halvaantunu liikun kyllä ihan normaalisti oon aina liikkunu vaikka iso olenkin.
tai missä se ison ihmisen raja menee se riippuu vähän katsojasta sama pätee pieneen ihmiseen oon mää isompiakin ihmisiä nähny kun itteni jonkun rinnalla oon tuntenu itteni jopa pieneksi.
tiinaex... kirjoitti:
"tiinaex"
Minä en pelkää sit yhtään!
Tiinahan on aina ollut venekansaa, joten soutu on hänelle tuttua ainakin katseltuna.
Emmeköhän me syksyllä tule näkemään että kun Allit tulivat etelästä, alkoivat Tiinan allit kadota tapinreiästä.
YH.- valloohalloo
tiinaex... kirjoitti:
saattaahan se olla että kompastuu omaan vatsanahkaansa jos oikeen pahasti rupee roikkumaan...
Ei hätiä mittään. Sähän asut maalla, josko tuo masunahka toimisi vaikka kärpäslätkänä. :)))
- tiinaex...
valloohalloo kirjoitti:
Ei hätiä mittään. Sähän asut maalla, josko tuo masunahka toimisi vaikka kärpäslätkänä. :)))
hyvä idea ehkä jonkin sortin vatsatanssi liikkeellä sen saa toimiin hyvinkin ja listii isommankin parven kärpäsiä kerralla jos oikeen kohdalle sattuu.
tiinaex... kirjoitti:
hyvä idea ehkä jonkin sortin vatsatanssi liikkeellä sen saa toimiin hyvinkin ja listii isommankin parven kärpäsiä kerralla jos oikeen kohdalle sattuu.
"tiinaex"
Kunhan et huido tavaroita hyllyltä lattialle...tai oikeastaan... sithän joutuisin nostamaan ne takasi..sit alas...ja takasi...sit "Ei ole nahkaa ollenkaan, ollenkaan, ollenkaan..
YH.- tiinaex...
hunksz kirjoitti:
"tiinaex"
Kunhan et huido tavaroita hyllyltä lattialle...tai oikeastaan... sithän joutuisin nostamaan ne takasi..sit alas...ja takasi...sit "Ei ole nahkaa ollenkaan, ollenkaan, ollenkaan..
YH.siinähän se kuroutus samalla kertaa...
tiinaex... kirjoitti:
siinähän se kuroutus samalla kertaa...
"tiinaex"
Sinusta tulee kohta, fiksuuden lisäksi, huumorintajuinenkin ja tietysti kauniskasvoinen hoikkelihko.
Jaksaa jne. ystäväni.
YH.
Ps. Piti olla: ...joutuisit...hunksz kirjoitti:
"tiinaex"
Sinusta tulee kohta, fiksuuden lisäksi, huumorintajuinenkin ja tietysti kauniskasvoinen hoikkelihko.
Jaksaa jne. ystäväni.
YH.
Ps. Piti olla: ...joutuisit...Oletan tuntevani Tiinan paljon paremmin kuin sinä ja voin sanoa, että hän on hyvin huumorintajuinen jo nyt, eikä kasvoissakaan ole mitään vikaa.
Kyllä hän jaksaa... :)
P.Anceli kirjoitti:
Oletan tuntevani Tiinan paljon paremmin kuin sinä ja voin sanoa, että hän on hyvin huumorintajuinen jo nyt, eikä kasvoissakaan ole mitään vikaa.
Kyllä hän jaksaa... :)
P."Anceli"
Vaan minäpä se olen parempi luulottelemaan ja uskottelemaan itselleni, joten minusta on kiva odotella TIINAN kommentteja :)
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Vaan minäpä se olen parempi luulottelemaan ja uskottelemaan itselleni, joten minusta on kiva odotella TIINAN kommentteja :)
H.Anteeksi kun tungin taas väärään koloseen, jää sinä luulottelemaan ja uskottelemaan.
Minulle todellisuus on tärkeämpää, en viitsi narrata edes itseäni.
:)
P.- Tase pappa
tiinaex... kirjoitti:
tai missä se ison ihmisen raja menee se riippuu vähän katsojasta sama pätee pieneen ihmiseen oon mää isompiakin ihmisiä nähny kun itteni jonkun rinnalla oon tuntenu itteni jopa pieneksi.
Tunnut olevan itsesi kanssa "sinut".
Sitkeä "akka" tunnut olevan.
Älä vaan erehdy bulimanian puolelle lipsahtamaan, kun vauhtiin olet päässyt.
On meinaan kokemusta asiasta.
Laihdutin, aikoinani 42 kiloa elopainostani.
Heikkoon kuntoon ukko meni.
Sitten jouduin sairaalaan, missä painostettiin, siltä se tuntui, nostamaan painoa kymmenen kiloa, koska pelkäsivät että sydänlihakset ei kestä moista tahtia.
No - painohan nousi lähes 30 kiloa, eikä ole sen jälkeen minkään tippunut. Perhana.
No, uskon että osaat hoidella homman fiksummin.
Onnea ja sisua jatkossa.
Meitä kateellisia kyllä piisaa. - tiinaex...
Tase pappa kirjoitti:
Tunnut olevan itsesi kanssa "sinut".
Sitkeä "akka" tunnut olevan.
Älä vaan erehdy bulimanian puolelle lipsahtamaan, kun vauhtiin olet päässyt.
On meinaan kokemusta asiasta.
Laihdutin, aikoinani 42 kiloa elopainostani.
Heikkoon kuntoon ukko meni.
Sitten jouduin sairaalaan, missä painostettiin, siltä se tuntui, nostamaan painoa kymmenen kiloa, koska pelkäsivät että sydänlihakset ei kestä moista tahtia.
No - painohan nousi lähes 30 kiloa, eikä ole sen jälkeen minkään tippunut. Perhana.
No, uskon että osaat hoidella homman fiksummin.
Onnea ja sisua jatkossa.
Meitä kateellisia kyllä piisaa.itekkin oon yllättyny sitkeydestäni en olis uskonu kiva kuulla kokemuksia laihdutuksesta niin hyviä kun huonoja kaikista saa aina oppia ja kiitti kannustuksesta sitä tarvitaan.
"tiinaex"
Katselin tuosta parvekkelta kuinka lumipullukat kuihtuvat, niiden alta näyttää nousevan uusi elämä.
Kohta ei enää ole kinoksien peittämää, kuivuneiden Koivunoksien koristamaa Lumen harjasta, vaan pehmeää nurmennnukkaa.
Alahan miettiä miten ihosi tulet tulevaisuudessa kalttaamaan.
Siihen tuskin paljon Sokeria enää tullaan tarvitsemaan?
YH.- Mignon
Mitäs siellä perjantain punnituksessa kerrottiin? Hyvinkö oli munaton pääsiäinen tehonnut liikakiloihin?
Sitä tietoa minäkin olen odotellut. Vaikka varmaan hyvin on mennyt... tiinaex on sitkeä...
"maarina"
Minä taas luulen että Tiinalle tuli nyt ensimmäinen, se pakollinen, tapapakkiperjantai ja hän on hakkaamassa päätään Airoon, venevajassa.
Mutta, kuten sinäkin, minäkin uskon vakaasti että Tiina ei lannistu.
Hän tulee kyllä esiin ja kun laittaa sen 2 kilon saavutuksen näytille, niin laitetaan me kahta kauheampi kannustus päälle.
Tai voihan se olla että hän on vielä soutamassa takaisin kotiin Lahdesta.
H.
Onneksi Olkoon!
Miun pitäis kans saada itteeni niskasta kiinni ja aloittaa muutaman kilon painon pudotus mut menee pääasiassa kilojen lisäykseen): Voi,voi, saamaton minä):
Pääsiäinen mennä humahti, töiden merkeissä, ainoa vapari oli toinen pääsiäispäivä. Semmosta se on, nyt ootellaan jo kesälomaa.:)))- ?+
Kilotilanne?
Kiinnostuneena sitä täällä odottelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1133391Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.331948Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 92957
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817