Kylpyhuoneessa lainehtii

olen pulassa

Uusi kerrostaloasunto. Kun amme tyhjenee, vesi lainehtii lattialla, sitten ehkä menee pois suihkun kaivon kautta.

21

1222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitähä.

ei kai tossa hätää jos se sinne kaivoon menee?

• 3+3=33

" Ehkä menee pois " Onko joskus jäänyt menemättä?

• putsaa lattiakaivo niin auttanee.

• että näin tee

viemäri tukossa jostain kohtaa. Kannattaa soittaa talkkarille ja kertoo asiasta. Mulla oli sama homma

• Yualle

Asenna poistoputki ammeen poistoaukon ja lattiakaivon välille.

• 22

OSTAKANOOTTI HALVALLA

• olen pulassa

myös wc-pönttö tulvii vetäessäni sen

• mieti........

ruokavaliossa on jotain häikkää jos pytty menee tukkoon!

• 3+2

Ei muuta kun kumpparit jalkaan.
      Tai sitten avojaloin.

• 14+20

Riippuu missä kerroksessa asut.....

• Putkiradio

Putsaa lattiakaivon vesilukko. On todennäköisesti hiuksia täynnä.

• Talonmies

Minusta tuntuu että tämänpäivän city nuoriso on pulassa vähä joka asian kanssa, paitsi tietokoneiden parissa.. Heh..

• 1021

onneksi netistä löytyy aina apua :-D

• pokpoj

vesilukko taitaa olla aika tukossa. jos on pitkä hiuksisia henkilöitä perheessä niin muutamassa kuukaudessa lattiakaivo menee tukkoon.

• rassin jatke

Jos sekä lattialla lainehtii että pönttökin tulvii niin viemärin pystylinja tai haarakohta on tukossa. Soitto huoltoyhtiöön asap!

• "kodin putkimies``

hana kii.

• röörit auki

uudessa rivarikämpässä ihmettelin että oliko pesukone hajonnut muuton yhteydessä kun vikakoodia ilmoitti. Laitoin sit poistoletkun vessan pönttöön ja hyvin toimi kone. laitoin uudestaan poistoletkun seinään ja taas mykistyi. Seinän sisässä oleva poistoputki oli täysin tukkeutunut. mitään ei mennyt läpitte. Huoltoyhtiön kaveri tuli sit paikalle. Sai onneksi putken auki paineilman, veden ja rassin kanssa. Betonikokkareita ja muut rakennusjätettä oli tukkona. Onneksi ei tarvinnut alkaa piikkaamaan auki.

• Yualle

Normitouhua, että raksoilla kaadetaan laastit ja jämäbetsmat pönttöön. Hemmot ei jaksa / kerkeä kuskata niitä ulos jätelavalle. Sitten ihmetellään niiden karstoittumista =)

• kumisaappaat

Asentajat ovat olleet harmaan työvoiman porukkaa rajan takaa. Kiitä onneasi, jos vessanpytyn vedet ei tule lattialle. Ja jos tulee, hanki kumisaappaat.

• Näin ammattilaiset

Meillä Peab Seiconin rakentamassa talossa tyypit oli tunkeneet muovia (suojamuovia tmv) viemäriin. Paljastui kun alimman kerroksen kämpässä alkoi tulvia.

• nwc

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe