Onko mahdollista parantua levinneestä munuaissyövästä jossa useita metastaasje ?
Onkologi sanoi, ettei voi, jotkut muut, että voi ?
Voiko parantua
6
296
Vastaukset
- nfgnfn
ww.Cancer. fi löytyy paljon tietoa
- ll
Hei!
Ketkä ovat nämä muut?
Ja -ra, jos ja kun kerran tarjoat tuota cancer-sivustoa niin kirjoittaisit edes kerran sen osoitteen oikein.
http://www.cancer.fi
Aloittajalle voimia! - -ra
Ei ole minun kirjoitukseni
- 3+3
Jos on kyse metastatoituneesta syövästä, niin ei toivuta ihan kokonaan, että syöpä lähtee kokonaan pois. Vaan syöpä pysyy kurissa sytolääkkeiden avulla. Elinikä pidentyy.
Oikaise, jos ko.tieto on väärä. - onkis II
Niin se varmaan on. Kiitos asiallisesta vastauksesta.
- Anonyymi
On eräs syöpäpotilas, joka on sinnitellyt yli 13 vuotta! Hän on välillä saanut sytohoitoja ja välillä taukoja hoidoista. Ei tiedetä nykyään, mitä hänelle nyt kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333064Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441530Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928- 56924
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37840Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699