Liittymäni on siis saunalahti ykkönen, ja olen koko ajan (useamman vuoden) ihmetellyt, kun puh. laskussani on aina veloitettu yritys- ja palvelunumeroihin soittamisesta, vaikka mielestäni en tällaisiin soittele. Soitan ylipäänsä hyvin vähän minnekään, joten mikäs juttu tämä on. Onko se saunalahden keino laskuttaa ylimääräistä? Vaikka se on alle euron verran, mitä lisälaskua tulee noista mystisistä soitoista, niin jos kaikilta saunalahden asiakkailta veloitetaan tuo sama, niin mahtaa siitä kertyä kuitenkin melkoinen summa. Voisin tietysti ottaa asiakaspalveluun yhteyttä, mutta senhän jo tietää ettei niistä läpi pääse, vaan joutuu jonottamaan ikuisesti. Varmaan siitäkin tulee sitten lisälaskua yritys- ja palvelunumeroon soittamisesta!
Yritys- ja palvelunumerot
SaunalahtiYkkönen
1
309
Vastaukset
- mv
oma saunalahti-palvelussa voit käydä katsomassa puheluerittelyn. Sieltä näet mistä lisähinta tulee. Mutta jos soittelet tavallisiin numeroihin niin sitten varmaan kannattaa ottaa yhteys asiakaspalveluun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600