Nyt tuli tilanne, että joudun minäkin kääntymään ruokajelun puoleen.
Täällä jakaa cityseurakunta kahdesti viikossa ruoka-apua, voinkohan siis hakea kummallakin kerralla? Oma kassi varmaan mukaan ja otetaan itse niitä ruokia vai miten? Kysyvätkö jonkun todistuksen työttömyydestä tms? Jotenkin ahdistaa mennä mutta pakko, huomenna jo... Kokemuksia kiitos jos olet käynyt ruokajakelussa!
Ruoka-avun hakemisesta.
5
228
Vastaukset
- pöytäpalvelus
Noissa pienten seurakuntien yms. jakeluhommissa eivät välttämättä kysele työttömyystodistuksia.
Itse olin mukana yhdessä vastaavassa yhdistyksessä, ja periaate oli, että annetaan tarvitseville sen enempiä todistuksia kyselemättä. Tietysti erilaisia käytäntöjä voi olla eri paikoissa.- ruokaa pöytään
Kiitos vastauksesta! :) Otan varalta mukaan vaikka sen työkkärin ajanvarauskortin ja viimeisimmän ilmoituksen päivärahan maksamisesta, eipähän jää ruoka saamatta.
- no.
Mielenkiintoista... Nimittäin kuulun ev. lut. seurakuntaan, vaikken ole erityisen uskonnollinen ihminen ja vaikken itse koskaan senttiäkään ole hyötynyt kirkkoon kuulumisesta ( edes vaalilappujaan ne ei mulle lähetä), mutta veroja niille maksanut veroja jonkin verran minäkin, ainakin muutaman leipäpaketin verran. Toivottavasti jakavat ruokaa tarvitseville.
En osaa sanoa seurakuntien ruokajakeluun, mutta EU-avustuspaketteja jaetaan opiskelijoille noin 2 kertaa vuodessa omallakin asuinalueellani, käsitttäkseni. Itse en kehdannut sinne mennä, vaikka varmaan olisin voinut, kerrankin kun näin sellaisen.
Avustukset tuntuu olevan aika summittaisia. - en ole käynyt
Osaako kukaan sanoa, millainen on Pelastusarmeijan ruokakassi, joita jaetaan kerran viikossa? Onko kassissa vain kuivaelintarvikkeita, kuten jauhoja, makaronia ja puuroa, vai onko mukana myös esim. säilykkeitä?
Kysytäänkö Pelastusarmeijan ruokajakelussa ruokakassin hakijan tilanteesta mitään?- dfbadfbadb
Pelastusarmeijan leipäjakelussa Hgin Kalliossa ei ainakaan aiemmin kysytty yhtään mitään, oma kassi vaan mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944