Imatraisilla paljon rikkinäisiä autoja

RAIVOHULLUUDEN PARTA

Minua on niin ruvennut kyrsimään se, että meillä täällä Imatralla ei osata käyttää vilkkua liikenteessä. Sivukaduilla se vielä jotenkin vilkkuu, mutta kaikki liikenneympyrät ja ETENKIN moottoritiellä sitä osataan todella harvoin laittaa päälle.

Rupeankin tälle keskustelupalstalle laittamaan ilmoituksia autoille joissa ei toimi nuo keltaiset hassut jutut auton kulmissa.
Elikkäs, tulen laittamaan (noin)ajan, auton merkin ja auton omistajalle tunnistettavasti rekkarin. Jospa oppisivat tällä keinoin käyttämään vilkkua liikenteessä.

NE VILKUT EIVÄT OLE TURHAAN SIINÄ RAKKAASSA AUTOSSASI!

35

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • c..

Oon huomannu ihan saman, ja toine homma on et vaikka ne vilkut toimiikin ni se laitetaan päälle puolessa välissä mutkaa.

• No rules, no shit

Ne pahimmat viat ovat ammatikseen ajavien ajokeissa. Tyhmiä kun ovat.

• opiskelemaansiintä

Pitäskö työvoimatoimiston järjestää vilkun käytön kurssin niin päivä kuin ilta kurssinakin pakollisena kaikille tai muuten tulee yhteiskuntapalvelusta rangaistukseksi jos ei suostu pakolla.

• narskija

Joo minä aloitan, musta maasturi (Cadillac) venäjän kilvissä, ei vilkku toiminut pistetalojen liikenneympyrässä viime viikolla!

• c..

Ei puututa noihin venäläisten autoihin..niis tuskin on polttimoitakaa vilkuissa. Fiat puntot on nykyään ärsyttävin automerkki imatralla, tuntuu olevan suosittu baskeripää-mummujen keskuudessa.

• Vilkuton viiatti
        c.. kirjoitti:

Ei puututa noihin venäläisten autoihin..niis tuskin on polttimoitakaa vilkuissa. Fiat puntot on nykyään ärsyttävin automerkki imatralla, tuntuu olevan suosittu baskeripää-mummujen keskuudessa.

Venäläiset kyllä oppivat Suomalaisilta ettei vilkkua Suomessa käytetä. Maassa maan tavalla....

• naknak

ei muuta ku rekkarit ylös ja soitto karpolle!!!

• kyttäruutu

AIVAN MAHTAVAA!
      TÄLLÄ TAVALLA NE HOMMAT ETENEE!
      SUOLI24 on just oikee paikka...

• loistavaa

Näin just. ei ne millään muulla tavalla asiat kohene kuin julkisella
        nöyryytyksellä, sosiaalisella medialla on mahtava voima, jo entisaikoina
        laitettiin jalkapuuhun torin laidalle häpeämään kolttosiaan. Nykyään tapana
        silitellä päitä ja alkaa etsiä syyllisiä muualta kuin itsestä. Eli ei muuta kuin auton merkki ja rekkari ylös! Suomi 24 on yksi mahdollisuus ja tässä kyläpahasessa juuri oikea saitti.

• mitäs nyt?

N. klo 19:53:27 Miun Toyota ei vilkuttanu Prisman risteyksessä sen takia ku ei ollu tuttuja takana eikä eessä. Ei miun auto vilkuta ikinä tuntemattomille.

• Enska&Hanski

Minunkin autossa on vissiin vilkku rikki kun se ei pala kuin sillee pätkien ja molempiin suuntiin sama vika. En tiedä osaisko Autosäkössä sanoa mistä rupeisin vikaa etsimään. Hätävilkuissakin sama juttu.

Jos näette tän mun AMG Zastavan liikenteessä, niin soittakaa poliisille tai Esko Riihelälle. Itse en sillä aja, joten se on varastettu. Siis tunomerkit: Vilkut ei toimi kunnolla ja auton väri Enson -sininen ( hile-väri). renkaat 5,60x13 Hakkapeliitta 05,
        Penkit verhoiltu punaiselle teddykarvalla ja valkoiset karvanopat noin 10 sm kokoa.
        roikkuu taustapeilissä ja hattuhyllyllä Jallu, vuodelta- 75 ( kansikuva alaspäin)

Yleensäkin kannattaa soittaa poliisille, jos vain epäilee jotain vikaa olevan edellä menevässä autossa. Tai toinen vaihtoehto on kun ohitat, niin katso tuimasti kuskiin ja heiluttelet käsimerkillä jotain sellaista, ettei viereinen auto tiedä mitä asiaa sinulla on, vai oletko vain seonnut. Todennäköisesti olet, jos
        maailmasasi pyörii sivullisten käyttäytymistapojen ympärillä jotka ei satu olemaan ihan samoja kuin itselläsi. Varsinkiin liikenneymyrästä poistuessa
        jättämättä näyttää vilkkua on yksi ihmiskuntaa vastaan suurimpia tehtyjä rikoksia.

• nimim.c...Minulla on Fiat Punto,en omista baskeria,en ole mummo,vaan nuorekas nainen,ja autossani toimii vilkut ; ))Turha mollata Hiivattia,eipä oo huoltamon pihalla seissyt kertaakaan vielä 5 vuoteen minkään vian takia...
      Enemmän ärsyttää nuo takalistos roikkujat,vaikka itse ajaa jo yli sallitun nopeuden,nii peräs kiinni,toinen suuri ongelma on kun kiihdytetään vaikka on väistämisvelvollisuus risteyksessä....
      No kohta kesä,sit Harrikalla painan..
      Tietääkseni ei ketään saa julkisesti nöyryttää ....

• ps.jos liikenteessä saa raivareita muiden takia,kantsii ruveta kävelemään....äkäset kuskit vaarallisia tuolla tien päällä!

• Hmm.

Näin naapurissa, milloinhan jo täälläkin, EXTREME RUSSIAN ROAD RAGE PLUS JUSTICE!

• Hmm.

• RAIVOHULLUUDEN PARTA

mitäs nyt?

"N. klo 19:53:27 Miun Toyota ei vilkuttanu Prisman risteyksessä sen takia ku ei ollu tuttuja takana eikä eessä. Ei miun auto vilkuta ikinä tuntemattomille."

Kun sitä vilkkua pitäisi silti käyttää, vaikka missään ei olekkaan lähellä ketään muita. Eikös tuota opetettu sinulle autokoulussa?
      Oikeesti käyttäkää sitä!

• evin rude

Toivottavasti ristiina-tytär ei jää sillä harri-pyörällään auton kolaroimaksi kun lukee väärin vastaantulevan riisikupin ajosuuntaa, eihän se perkele näyttänyt vilkkua, tuumaa ristiina-tytär ja lentää harri pyörän selästä viimeisen kerran. Ai niin, eihän riisikupin omistajaa saa julkisesti nöyryyttää, eikä edes vaatia noudattamaan liikennesääntöjä, ei sitten millään, sattaa vielä henkisesti loukkaantua ja joutua hoitoon.

• mitäs nyt?

"...eikä edes vaatia noudattamaan liikennesääntöjä, ei sitten millään, sattaa vielä henkisesti loukkaantua ja joutua hoitoon."

Se on ihan sama mitä täällä netissä kukakin vaatii. Poliisikin sanoo ihan oikeasti ettei humalassa saa ajaa, mutta niin vain joka päivä joku ajaa.

Btw, vaadin kaikkia kirjoittamaan virheettömästi, muuten suutun. Oikeesti.

• kyttä2

Se on ihan sama!, mutta tänään sininen Mazda 6, naiskuksi, imatrankoski, vilkku ei toiminut.

• kyllä-27

tai sitte iha viime tinkassa ku ollaa kääntyy ni vasta laitetaa vilkku jo pitäs aikasemmi tajuta ku kääntymässä jonnekkin.

venäläiset ku näkee et tääl ei vikkuu käytetä ni he ajattelee et aha,ei tarviikka.

et mennää virran mukana,mite muut ajaa.

ja sitte pelti rutisee;)

• kiinni jäi

Punane rollaattori. Mein mummo ei näyttäny rajapatsaan liikenneympyrässä vilkkuu.

• värit kohallaa

punasilla mennää ja vihreillä pysähytää sitäki nähty kyllä....

• vilkun käyttö

Vihreä toyota coralla vilkku ei toiminu!!!! suoraan eteen rampilta ilman vilkkua !!!
      tiedoksi vaan että rampilta motarille tulevilla ei ole etuajo oikeutta !!! onneksi olin kuitekii hereillä ja kerkesin väistää!!! vituttaa tollaset munapäät

• ?

Oliko edes naiskuski?

• vilkun käyttö

no en paljoo kuskia kattonu ku painoin töötin pohjaa ja ohi saman tien

• hohtotähti

Harmaa Nissan Almera mansikkalassa, vanhempi mies henkilö ajoi, vilkkua ei näkynyt vaikka herra kurvaili oikealle ja odotutti minua risteyksessä turhaan, onneksi olin viihtyisässä saksalaisessa loistoautossa.

• 1+8

• vilkkuvalopäät

Hei te vilkun kyttääjät, onks teillä mitään omaa elämää? Kertokaa mitä muuta vahditte, vaikka naapurien kotiintuloa tai onko naapurilla jotain outoa liikehdintää josta voisi soittaa poliisille ym.

Onko teillä jotain muuta poikkeavaisuuksia, esim sukupuolielämässä. Rupeeko orgasmin saapuessa päässä vilkkumaan ajatuksia oikealle tai vasemmalle vilkun käytöstä. Vai onko teillä kyseistä elämää ollenkaan. Jos ei, niin se kyllä selittää osan tuosta vilkuttamattomuuden hysteriasta.

• äöd

Ihan ensin kannattaisi opetella kirjoittamaan, ennenkuin tulee julkisille palstoille sönköttämään...

• et näin

suomi vapaa maa tääl saa kirjottaa mitä haluaa ja esittää mielipiteensä.

• polllliisi

"Hei te vilkun kyttääjät, onks teillä mitään omaa elämää? Kertokaa mitä muuta vahditte, vaikka naapurien kotiintuloa tai onko naapurilla jotain outoa liikehdintää josta voisi soittaa poliisille ym."

Kysymys on vaan siitä että törpöt pitää saada liikenteessä vastuuseen tai pois sieltä kokonaan, liian paljon ihmisiä kuolee/loukkaantuu juuri törppöjen takia, sama koskee myös rattijuoppoja ja kaahaajia. Onko sinulla huono omatunto vai
      mitä pillität viestilläsi, jos et ole varma kuski, voisitko pysyä kotona ja valita jonkun p..ka saitin johon kirjoitat pahaa oloasi

• pissahätävilkku

Ei suinkaan. Minulla olo on niin hyvä, ettei tarvitse stressata, jos joltain unohtuu vilkku näyttämättä. Omatuntokin on ihan puhdas sen vilkun suhteen, sillä liikennesääntöjä noudatan ihan niin kuin pitääkin. Mutta en viitsi puuttua toisten vähäisiin liikennerikkomuksiin. Liikennekuolemat yleensä johtuu muusta kuin vilkun jättämättä näytöstä jossain neljänkympin alueella. Rattijuopot ja huumehöröt kyllä joutaa liikenteestä vaikka turpeen alle.

Kuskina olen varma ja varma olen myös siitä, että toisten kyttääminen on sairasta.
      Olen huomannut palveluammatissa jota olen tehnyt liki 40 vuotta, että kyttääjät ovat varsin nihilististä ja vi..umoista porukkaa. Eikä heillä yleensä ystäviäkään ole, jota en ihmettele yhtään.

• 17+7=?

AAMEN!

Ihan kuin miun suusta tuo teksti.

• ds

voi elämä imatran ihmiset! ketä kiinnostaa jotkut turhat autot?
      ainoa asia mitä ihmisten pitäisi korjauttaa tän palstan perusteella on porukoitten päät ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3693
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3599
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3320
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3312
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1758
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32