Lontoon julkkikset

I<3London

Kesällä ois suuntana Lontoo (ja ylipäätänsä Englanti) ja ihan vaan uteliaana aloin miettimään, et ketä julkkiksia tuolla asuu? Oon yrittänyt googlettaa, mutta eipä sieltä oikee mitää oo löytyny tai en vaan oo osannu katsoa. Jos joku nyt sitten jaksaisi kertoa, niin olisi tosi kiva (:

10

3919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??????????

      Tuota mitä teet tuolla tiedolla, et sä siellä kuitenkaan julkkiksia näe, kun korkeintaan Madame tussaudsin vahakabinetissa vahanukkeina.

    • Saralontooooo

      Hei
      Minullakin lontoo suuntana kesällä minne olet menossa??
      Olisi hienoa tietää..Ootko ennenkin käynnyt??

      ja siellä asuu monta julkkista kuten Daniel Graig(Bond) Emma Watson (Harry Potter) jne yleensä brittijulkkiksia mutta jenkeistä Lady gagat tulee sinne yleensä konsertoimaan :)

    • I<3London

      En mä nyt oleta, et jotkut julkkikset yhtäaikaa jostaa ryntää näkösälle tai että ees näkisin ees siellä ketään. Saahan sitä aina kiinnostunut olla (:

      Lontooseen olisin matkalla jaa samalla käyn Isle of Wight:illa. (: Ikinä en oo siellä ennen käyny, enkä hirveest muutenkaa matkustellu. Kiitti noista julkkis tiedoista muuten (:

      ja joo en vastaa yhtää myöhäs en :D

    • eikaikkituleamerikas

      esim rihanna, tällä hetkellä angelina jolie perheineen, harry potter -tähdet, simon covell, katie price, beckhamit.... onhan noita vaikka muille jakaa, joka kuukausi jenkeistä myös lentää lontooseen vierailulle/kuvaamaan leffaa/promoomaan julkkiksia..

    • Bongo70

      Me nähtiin Katy Perry Leicester Squarella. Siellä oli joku tilaisuus ulkona ja paljon oli porukkaa. Edellisellä kerralla näin itse kuningattaren. Tää Katy oli viime viikolla

    • santeri

      siellähän menee semmone bussikiertoajelu joka vie julkkisten kotien viereen.. =) en ny muista nimeä mutta pari kertaa näin sen ajelevan keskustassa, semmonen musta bussi. googlettamalla löytyy!

    • ex-londoner

      Itse tuli vietettyä paljon aikaa Heathrowilla, ja siellä saattoi nähdä mm ex-Spice Girlsit ja muita kuuluisuuksia.
      Sitten oli julkkisten suosima ravintola The Ivy, mutta ei varmaan ole enää sellaista..?

      • ex-londoner

        Onpas! Googlasin, ja siellähän se vielä on samassa paikassa. Eli 1-5 West St. WC2. Ihan keskustassa, siis. Käypä katsomassa ketä nousee ulkopuolella odottaviin M-B ja Jageihin.


    • Anonyymi

      tty

    • Anonyymi

      Ihan kivaa tietoa kouluun hehehheheheheee tästä otan pari julkkista

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe