Se on nyt sitten Vappu

Grtsjywyk, joka joka saduissa on aina mukana, eri nimillä tosin, Ilotar,
Kohtalotar, Helinä Keiju...
Oli kertonut Jessen "kunniaksi" pidetyssä tyttöjen illassa Pinocciosta.
Meidän Keijumme oli, ollessaan iloisemmassa roolissa, laitanut lelun nenän
kasvamaan aina kun se valehteli, Galadrielinä sit teki siitä lihaa ja verta, eikä
pelkästään nenästä.
Myöhemmin hän oli ihastunut kun nenästä tuli isompi juttu Vappuisin.
Tytöt olivat nauraneet kun hän kuvaili että pitäis huitaista vähän tytönkin
sauvalla, ja laittaa taas valehtelijoiden nenät kasvamaan, samannäköisinä kuin
muukin niillä kasvavaa.

Hei! ei heti tollasta, aloituksessani on sisällä ihan vakavakin kysymys, vaikka
ehkä ei leskimummoille. :)
Ja tähän voi sit kommentoida jos aloitukset alkavat olla liikaa parisuhdehakuisia
valitusvirsiä, tai muuta tylsää, vaikka sit Tanskastakin.

H.

22

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • babegoya

Vastaisin sinulle, tähtipölyä.
      Ehkä jotain tähän tyyliin:

"Nuori mies tuli huoneeseen
      Ei tahtois olla yksikseen
      On hotellin lasipöydällä tähtipölyä."
      Samuli Edelmania lainatakseni.

http://www.youtube.com/watch?v=UqWGrDox96k

Riittääkö sinulle vastaukseksi ?

• Yhtään en ymmärrä mistä on kyse....
      Vappunenät on typerän näköisiä, Vaput on kivoja..
      Nyt saa taas moittia, antaa tulla, minen pelkää...
      :)
      P.

• RosaLiiin

Juupa juu Valpuri hyvinkii.
      Valehtelemaan en kehtoo ruveta.
      Tiedäthän sen, täällä ei ymmärrys yllä.
      Onneksi olen tässä tapauksessa leski
      vaikken mummo olekkaan.

Siis liirum laarum rupatukselles.
      Liikaa mämmiä, vai.

• .............

sehän tässä vähän kummastutta kun hunksi harvoin virkahtaa, niin laihdutuskuuri nikki esiin ponnahtaa.

• todeksi havaittu

Tanskalainen kinkku on hyvää ja tanskalainen siemen itää hyvin.

• Valpuri heppa

Tämän varmaan kaikki tietävät (E. Suonion runo), mutta pannaan esille kumminkin:

"Hopoti hopoti hopoti hoi, varsa hypäten hirnuu
      kopoti kopoti kopoti koi, voita Valpuri kirnuu
      voin minä voitelen leivälle(n), leivän vien minä varsalle
      sitten ei varsani pelkää - oi, jospa pääsis sen selkään".

• demeter

Mistä hän nyt vapun sai päähänsä ? Eihän me tunneta kuin yksi Vappu ja sekin on pimiä... Ai niin, Vappu Taipale, joka muistetaan siitä, että hän suositteli eläkeiäksi 75.

• vaappu.

Siinäpä pulma, onko ex. ministeriön pääjohtaja vai hihittävä humpuukiohjelman vetäjä tunnetumpi. Ainakin tällä palstalla lienee jälkimmäinen....

• Valpuri heppa

"Kevät tuli, lumi suli.
      Puro sanoo, puli,puli"!

• meeriamanda

Mikä Vappu se nyt on? Minun allakassani se on edelleen 1.5 ja sinne on vielä yli kaksiviikkoa.

Mikä kirjoituksessasi kätkettyä oli niin ei avaudu, ton Jesse höpinän voisit lopettaa.

• "meeriamanda"

Se on neitsyeni nyt niin, että seuraava juhlamme on Vappu, ei tietysti kaikille,
        joillakin voi silloin olla Höpödan tai kymmenen danin musta vyö-juhla.
        Mutta meillä, alan miehillä, vapunvietto alkaa Uudenvuodenpäivänä, silloin teemme korjaus-sarjan Shampanjasta ja karjumme vatsamme tyhjäksi Vapun kunniaksi.
        Salaviesti siinä oli naimisissa oleville, monelleko on näytetty pitkää nenää
        Vappupbileiden jälkeen ja monenko puoliso tarvitsisi silloin pitkän nenän valehtelusta.
        Jätin pois lesket ja yksinäisyydellä raskautetut koska heillehän asia on yks hailee. :)
        Ja mikä vika Jessessä on? Monet siitä tykkää.
        Ja siks toiseks, aloitus oli tarkoitettu "hauskaksi" vaihtoehdoksi heille jotka eivät aina jaksa noita yksinäisyys, puoliso kuollut/sairas ja puutevalituksia, niitä keinotekoisia siis.
        Mie oon misukka kuule aina, vähintään puolet vakavissani
        H.

• meeriamanda
        hunksz kirjoitti:

"meeriamanda"

Se on neitsyeni nyt niin, että seuraava juhlamme on Vappu, ei tietysti kaikille,
        joillakin voi silloin olla Höpödan tai kymmenen danin musta vyö-juhla.
        Mutta meillä, alan miehillä, vapunvietto alkaa Uudenvuodenpäivänä, silloin teemme korjaus-sarjan Shampanjasta ja karjumme vatsamme tyhjäksi Vapun kunniaksi.
        Salaviesti siinä oli naimisissa oleville, monelleko on näytetty pitkää nenää
        Vappupbileiden jälkeen ja monenko puoliso tarvitsisi silloin pitkän nenän valehtelusta.
        Jätin pois lesket ja yksinäisyydellä raskautetut koska heillehän asia on yks hailee. :)
        Ja mikä vika Jessessä on? Monet siitä tykkää.
        Ja siks toiseks, aloitus oli tarkoitettu "hauskaksi" vaihtoehdoksi heille jotka eivät aina jaksa noita yksinäisyys, puoliso kuollut/sairas ja puutevalituksia, niitä keinotekoisia siis.
        Mie oon misukka kuule aina, vähintään puolet vakavissani
        H.

Jassoo... olisit heti sanonut ..:D En mä kaukana ollut ajatuksistasi, ja et pitkää nenää sä kyllä tarjottelit...sorruin jopa ajattelemaan et meenadet joitain meistä palstalaisista.

Joten en arvannut sitä kirjoittaa :))

Niin Jessestä, mikäpä minä ketään kieleteleen olen...se vaan tuntuu minusta pahalta, halventavalta.

Kuulehan Hunksi..sun ´hauskuus´ on lajissaan vaikeaa löydettävää.

Samaa mieltä etten minäkään välitä toistamisiin noita aloituksia joita ´tietyt´ nicit käyvät tuikkaamassa joko puutteesta tai liiasta saamisestaan. On oma valinta jos kärsii yksinäisyydestä eikä uskalla nenäänsä muualla näyttää kuin lähikaupassa.

Yrittäisit nyt kuitenkin tajuta ettei kirjoituksesi suurelle osalle lukijoista avaudu, kuulun heihin :)

• meeriamanda kirjoitti:

Jassoo... olisit heti sanonut ..:D En mä kaukana ollut ajatuksistasi, ja et pitkää nenää sä kyllä tarjottelit...sorruin jopa ajattelemaan et meenadet joitain meistä palstalaisista.

Joten en arvannut sitä kirjoittaa :))

Niin Jessestä, mikäpä minä ketään kieleteleen olen...se vaan tuntuu minusta pahalta, halventavalta.

Kuulehan Hunksi..sun ´hauskuus´ on lajissaan vaikeaa löydettävää.

Samaa mieltä etten minäkään välitä toistamisiin noita aloituksia joita ´tietyt´ nicit käyvät tuikkaamassa joko puutteesta tai liiasta saamisestaan. On oma valinta jos kärsii yksinäisyydestä eikä uskalla nenäänsä muualla näyttää kuin lähikaupassa.

Yrittäisit nyt kuitenkin tajuta ettei kirjoituksesi suurelle osalle lukijoista avaudu, kuulun heihin :)

"meeriseni"

Kaamea ajatus, ajattele jospa en naisilta "ymmärrettävistä ja yleisitä syistä" johtuen paljoa odottanutkaan? :)
        Aih! älä lyö! Siivoa vaan nyt sillä rätillä.
        Se nyt vaan on sillälailla, että se pienempi osa ymmärtää ja kommentoi kunhan saa naurunsa tasaantumaan.
        Et kai vaan sinä odota minulta noita, niin yleisiä, puujalkavitsejä?
        Minun jumalkäsitykseni ei ole ihan niin synkkä ja kaameaa kohtoloa odottava kuin useimmilla.
        Pelkästään seuraamalla elämää, ennen ja nyt, ymmärtää että luojallamme ollut paljon huumorintajua.
        Ajattele vaikka nyt Ameebaa, yhden aukon ympärillä kaikkea se levittelee. :)
        Ja vielä, tämä vastaus on sit tasan tarkkaan paltalaiselle kohdistettu, mutta älä kuitenkaan ylpisty.
        H.

• meeriamanda
        hunksz kirjoitti:

"meeriseni"

Kaamea ajatus, ajattele jospa en naisilta "ymmärrettävistä ja yleisitä syistä" johtuen paljoa odottanutkaan? :)
        Se nyt vaan on sillälailla, että se pienempi osa ymmärtää ja kommentoi kunhan saa naurunsa tasaantumaan.
        Minun jumalkäsitykseni ei ole ihan niin synkkä ja kaameaa kohtoloa odottava kuin useimmilla.
        Pelkästään seuraamalla elämää, ennen ja nyt, ymmärtää että luojallamme ollut paljon huumorintajua.
        Ja vielä, tämä vastaus on sit tasan tarkkaan paltalaiselle kohdistettu, mutta älä kuitenkaan ylpisty.
        H.

Pyrsk..! Siivoon tää näyttö ja heti...

En ´henno´ mainita et jo kolmesti olen kiroamasi ´kirotusvirheen´ löytänyt Sinun tekstistäsi :)))

• meeriamanda kirjoitti:

Pyrsk..! Siivoon tää näyttö ja heti...

En ´henno´ mainita et jo kolmesti olen kiroamasi ´kirotusvirheen´ löytänyt Sinun tekstistäsi :)))

"Amanda"

Ei sitä miestä, joka ei kevään tullen, vapisevin käsin, tavoittele ensimmäistä Leskenlehteä, kameralla tai ilman.
        Kiihko tekee kaltaisekseen, päämääräänsä pyrkien repeilee kesämekko ja näppäimistö käy sumeaksi.
        H.

• siveydensipuli.
        hunksz kirjoitti:

"meeriseni"

H.

hunksi alkaa nyt sitten selailemaan toiselta 60 sivulta erään ameeban kirjoitusta missä mainitaan että olisi satulattomalla pyörällä ajellut nimismiehenkiharaisellatiellä tiellä.Minua ainakin hävetti se kirjoitus asianomaisen ja muidenkin naisten puolesta.

• ma, ejk
        siveydensipuli. kirjoitti:

hunksi alkaa nyt sitten selailemaan toiselta 60 sivulta erään ameeban kirjoitusta missä mainitaan että olisi satulattomalla pyörällä ajellut nimismiehenkiharaisellatiellä tiellä.Minua ainakin hävetti se kirjoitus asianomaisen ja muidenkin naisten puolesta.

Älä kuunaan kuitenkaan usko et se minun näppäimistäni olisi lähtenyt... amandastahan tuo on muunneltu, ilkeät kirjoittelijat jotka tää lytytään saattavat harrastaa tuollaistakin...kuka tietää? Kertakin jos äiteni nimi siinä mainitaan... niin ...jatkuu.....

• junttilasta.

tyrsk.. muistetaanhan nuo kirjoituksesi,varmaan useatkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2670
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2308
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2112
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      25
      2009
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1698
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1232
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1229
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1080
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1055
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      1032
    Aihe