Olin ajatellut ostaa sähkö käyttöisen rc auton, mutta kiinnostas vähän nuo ajoajat joten voisiko joku avustaa hieman? Ajattelin ostaa suht halvan (noin 200-300e) maksavan rc auton tai telakoneen. Kuinka kauan ajaa esim. kyosho blizzardilla 7,2 voltin nihm akulla?? tai kyosho ultima db 8,4 volttisella nihm akulla??
Mikä halpa sähkö rc ja miten pitkään sen akulla ajelee?
1
458
Vastaukset
- HELIUM
No niin! Viimeinkin joku tajuaa että halpa on 200-300! Ajoaika riippuu NiMH määrästä. Krossini ovat olleet polttiksia, mutta esim 3300mAh nikkeliakulla olen touringissa ajanut parhaillaan 20min, mutten siis lusikka pohjassa. Ilmeisesti käytetty olisi hyvä, tuohon hintaan sää käytettynä laatua. rc10.fi foorumin myynti osiota kannattaa lukea, jos on haluat tietää mikä malli on hyvä, niin kysy täältä tai foorumilla nikiltä HELIUM. Yleisesti kyosho (varaumuksella), HPI ja traxxas on hyviä. Minulla on ollut kyöstiä ja hpi:ta. Suosittelen myös ostamaan auton ilman radioita, ja ostamaan vertical hobby nimisestä liikkeestä flysky gt3b gigaradiot. Minulla on samanlaiset, touringiin liikaa viivettä mutta krossiin sopii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641790Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141682- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261145- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535