Tietääkö kukaan miten pääsisi Pietariin hotellimatkalle syyskuussa tänä vuonna, niin että lähtöpäivä olisi lauantai, mieluummin junalla? Kyseessä olisi 4 hengen matka, kesto 4 päivää? En löydä netistä tietoa.
Pietariin syyskuussa?
3
198
Vastaukset
- m699
riippuu haluatko valmis matkan vai katsoa hotellin ja matkan itse varaa liput junaan ja katso hotelli netissä esim hotels com ja varaa hotelli sieltä kaiken tämän voit tehdä netissä olen varannut hotellin monesti kyseisen sivun kautta ja on toiminut.
- eikumatkaan
Kysäsepä Venäjän matkoja järjestävältä matkatoimistolta. Esim. tuolta:
http://www.lahialuematkat.fi/
Saat koko paketin: hotellin, junamatkan sekä viisumin haluamallesi ajankohdalle. - piiiiiiteeeer
Matkatoimistoihin vaan yhteyttä.Ne järjestää matkan kyllä lähtöpäivällä ei niin väliä.
Tosin Suomenkilistä opasta ei välttämättä saa matkalle mukaan. eli tarkoitan sellaista pakettimatkaa jossa on jotain kiertoajeluita yms kohteisiin tutustumista oppaan kera. Kyseleppäs näistä matkatoimistoista joita on linkitetty VR:n sivuille:
http://www.vr.fi/fi/index/matkakohteet/venaja/valmismatkat.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892