toinen pupilli isompi

silmäpuoli..

Mikä hitto minun silmää välillä vaivaa?vasemman silmän pupilli isompi kuin toinen joskus.kirkkaassa valossa ovat saman kokoiset.ja reagoi valolle.mutta hämärässä suuruus korostuu..silmälääkärit rampattu ja syytä ei löydy.samoin pää kuvattu.tuon silmän taakse myös hieman särkee ja luomi on hiukan turvonnut.samoin silmä tuntuu isommalle.ns ylimääräiselle.olisikohan jotain migreeni tyylistä.päähän ei kyllä koske.yks kaks alkavat nämä silmän oireet ja loppuvat ajallaan.nyt on 5 kertaa näin käynyt vuoden aikana.omituinen ja kiusallinen vaiva...

5

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linssiura pilalla

Mitä tarkoitat "silmälääkärit rampautti".
      Itse moitin myös silmälääkäriä kirkasvaloallergiastani. N. 40 v sitten laittoi laajentavia tippoja kevättalvella silmiin ja käski sitten kävelemään kotiinpäin kirkkaiden keväthankien aikaan. Siitä lähtien on ollut silmät vähän väliä sokeina kirkkaasta valonvälähdyksestä.

• oma hupia?

Trolli vai lukutaidoton?

"Silmälääkärit rampattu", ei "rampautti".

Ja tuo oma ulostuottosi oli sitä itseään.

• karpalo

Minulla on aina ollut vasen pupilli isompi kuin oikea. Kai se on vaan joku synnynäinen " valuvika". Joskus nuorena sitä tutkittiin, muttei löytynyt sen kummempaa. Likinäköä kyllä on.

• penelopekleupatra

mun toinen silmä on tummempi, pienempi ja raskasluomisempi kuin toinen. Se on tietysti vaan kauneusvirhe mutta se ärsyttää mua paljon. Onko mitään tehtävissä sille?

• jonnaaaa1

Mullakin on toinen pupilli toista isompi, kokoero korostuu erityisesti hämärässä. Optikko tämän huomasi tavallisen näöntarkastuksen yhteydessä muutama vuosi sitten ja passitti jatkotutkimuksiin. Kävin reilun puolen vuoden aikana läpi kaikki mahdolliset tutkimukset tippatesteistä magneettikuviin ja aika hurjaltahan se tuntui kun täysin terveestä tehtiin yhtäkkiä mahdollinen aivokasvainpotilas.Tuo epävarmuus tuntui ajoittain hirveän pelottavalta kun ei tiennyt mikä kaiken takana lopulta on vaikka todennäköisyydet olikin omalla puolella. Mitään ei kuitenkaan (onneksi) löytynyt, joten kokoero todettiin fysiologiseksi ominaisuudeksi. Tämä siis rohkaisuna jos joku sattuu tätä palstaa vielä lukemaan ja murehtii puolieroaan, ilman muita oireita sille ei yleensä löydy mitään sen kummallisempaa syytä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      177
      2681
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2499
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2187
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2063
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1729
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      204
      1420
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      224
      1153
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1128
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      368
      1069
    Aihe