toinen pupilli isompi

silmäpuoli..

Mikä hitto minun silmää välillä vaivaa?vasemman silmän pupilli isompi kuin toinen joskus.kirkkaassa valossa ovat saman kokoiset.ja reagoi valolle.mutta hämärässä suuruus korostuu..silmälääkärit rampattu ja syytä ei löydy.samoin pää kuvattu.tuon silmän taakse myös hieman särkee ja luomi on hiukan turvonnut.samoin silmä tuntuu isommalle.ns ylimääräiselle.olisikohan jotain migreeni tyylistä.päähän ei kyllä koske.yks kaks alkavat nämä silmän oireet ja loppuvat ajallaan.nyt on 5 kertaa näin käynyt vuoden aikana.omituinen ja kiusallinen vaiva...

5

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linssiura pilalla

Mitä tarkoitat "silmälääkärit rampautti".
      Itse moitin myös silmälääkäriä kirkasvaloallergiastani. N. 40 v sitten laittoi laajentavia tippoja kevättalvella silmiin ja käski sitten kävelemään kotiinpäin kirkkaiden keväthankien aikaan. Siitä lähtien on ollut silmät vähän väliä sokeina kirkkaasta valonvälähdyksestä.

• oma hupia?

Trolli vai lukutaidoton?

"Silmälääkärit rampattu", ei "rampautti".

Ja tuo oma ulostuottosi oli sitä itseään.

• karpalo

Minulla on aina ollut vasen pupilli isompi kuin oikea. Kai se on vaan joku synnynäinen " valuvika". Joskus nuorena sitä tutkittiin, muttei löytynyt sen kummempaa. Likinäköä kyllä on.

• penelopekleupatra

mun toinen silmä on tummempi, pienempi ja raskasluomisempi kuin toinen. Se on tietysti vaan kauneusvirhe mutta se ärsyttää mua paljon. Onko mitään tehtävissä sille?

• jonnaaaa1

Mullakin on toinen pupilli toista isompi, kokoero korostuu erityisesti hämärässä. Optikko tämän huomasi tavallisen näöntarkastuksen yhteydessä muutama vuosi sitten ja passitti jatkotutkimuksiin. Kävin reilun puolen vuoden aikana läpi kaikki mahdolliset tutkimukset tippatesteistä magneettikuviin ja aika hurjaltahan se tuntui kun täysin terveestä tehtiin yhtäkkiä mahdollinen aivokasvainpotilas.Tuo epävarmuus tuntui ajoittain hirveän pelottavalta kun ei tiennyt mikä kaiken takana lopulta on vaikka todennäköisyydet olikin omalla puolella. Mitään ei kuitenkaan (onneksi) löytynyt, joten kokoero todettiin fysiologiseksi ominaisuudeksi. Tämä siis rohkaisuna jos joku sattuu tätä palstaa vielä lukemaan ja murehtii puolieroaan, ilman muita oireita sille ei yleensä löydy mitään sen kummallisempaa syytä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1179
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe