Tapani Kansa on loistava laulaja sitä en kiellä, mutta niin mieleni pahoitin siitä , ettei hän pidä lupauksiaan. Tapani lupasi jo tammikuun alussa ,että sivuilleen tulee pikkuhiljaa lisää videoita joulukonsertista. Nyt eletään huhtikuun puoliväliä kohta eikä ole videoita näkynyt eikä kuulunut. Mikä mies se tuollainen on joka sanansa syö ?
Kohta on jo kesä, joten turha niitä joululauluvideoita juhannuksena sinne sivuille on laittaa, joten jospa sitten ensi joulun alla niitä videoita sinne vihdoin PIKKUHILJAA saataisiin.
Kärsivällisyys koetuksella.....
9
219
Vastaukset
Tämmöselle soopa-foorumillekko jotain videoiden puuttumista kannnattaa tulla itkemään ?
Mä luulen , että niitä joululauluvideoita tulee nettiin sitten lähempänä ensjoulua. Eihän kevättalvi ole joululauluille kovinkaan ajankohtaista aikaa.- vanha mieshän se on
Eihän Tapsuli osaa käyttää nettiä !
- mä vaan
Ei netin käyttämisen osaaminen iästä ole kiinni vaan kiinnostuksesta ( minun mammani on kahdeksankymppinen, eli Tapsaa paljon vanhempi ja käyttää nettiä sujuvasti. Onpa hällä Facebookissa ihan omat sivutkin).
Tapsaa ei vaan tietokoneet ja netinkäyttö kiinnosta. Eikä varmastikkaan osaa itse mitään videoita nettiin ladata. - Sepitini
Kyllä Tapsa kotisivuilleen on jotain tervehdyksiä käynyt kirjoittelemassa joskus. Ei se siis mikään ihan tumpele tietokoneen kanssa ole.
- toinen.
Avokki jätti, ja herra on tumpelo.
- gsm62
Tapani Kansa on ylimielinen diiva. Oli mielenterveysyhdistyksen 25v. päivillä ja oli sielläkin otsaa alkaa valittaa äänentoistosta! Vois painua v.......n!
Oliko hän esiintymässä siellä ? Koska ?
harmittaa että aina kun Tapsa sanoo jotain niin jotkut ottaa sen ylimielisyytenä ja diivailuna. Jos joku muu artisti huomauttaa esim. ääneentoistosta, niin ei siitä oteta nokkiinsa eikä loukkaannuta.
- heiskasenjaska
Jonkun pitäisi ensinnäkin avata Tapsalle se tietokone, jotta hän pääsisi sillä kirjoittelemaan niinhän Nina blogissan aikoinaan kirjoitti.
Ei sitä kaikki ole kiinnostuneit tietokoneen ääressä istumaan. Tapsakin taitaa olla enemmän toiminnanmiehiä. Ei sillä riitä kärsivällisyys koneen ääressä juttuja sepostella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site395767Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2155317Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers284422SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto353796Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813756SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt843679Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään432949Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062430SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het452380