Osallistuin 5 päivän työelämävalmennukseen. Laitoin ansiopäiväraha hakemukseen niiden 5 päivän kohdalle työtön merkinnän,koska ryhmän vetäjä näin sanoi,että siihen kirjoitetaan. Lähetin jo siis hakemuksen liittoon ja nyt minulle selvisi,että noilta viideltä päivältä minun olisi pitänyt saada jotain lisä euroja.. Saanko nyt karenssia virheestä?
Auttakaa tyhmää työtöntä!!!
6
137
Vastaukset
- 6+8
Olisit saanut mitä ilmeisemmin ylläpitokorvauksen 9 euroa päivä lisää. Mitään karenssia ei todellakaan ole tulossa :)
- malluska69
Onko varmaa tietoa? Kiitos jo vastauksesta etukäteen! Olen ekaa kertaa työttömänä, joten asiat ovat uusia minulle..
- itsekin tevilla
Siis karenssiahan et voi saada koska olisit oikeutettu saamaan enemmän kuin päiväraha summan. Niinkuin on jo vastattu olisit oikeutettu erikseen saamaan verottoman 9e ylläpitokorvauksen, ja tapauskohtaisesti 4-9e aktivointilisän.
Jos kerran olet tev työharjoittelussa/kursilla niin eikö sulla pitäisi olla siitä päätös työkkäriltä? Silloin käsittääkseni t.kassan pitäisi automaattisesti kyllä laskea oikea summan sulle- malluska69
Tuhannet kiitokset teille vastauksista! On työkkäriltä mennyt tieto kurssista liittoon.
- 17
"""Tuhannet kiitokset teille vastauksista! On työkkäriltä mennyt tieto kurssista liittoon.""
Liittoa se ei kyllä kiinnosta, kassaa saattaa kiinnostaa. - 35
puhekielessä on liitto ja kassa ihan samaa tarkoittava asia...näin on ollut ja on oleva , joku halkoo hiuksiaan tai repii ne päästään mokoman sanonnan takia.... mitä väliä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862