Eli etsisin kämppistä Helsingistä kesä-heinä-elo ajaksi ainakin ja itsellä alkavat tuon jälkeen 3vuoden opinnot joten ihan miten sulle passais. Oon raitis ja mulla ei ole eläimiä tai mitään muutakaan mikä voisi olla estona. Laita tänne sähköposti osoitteesi tai muuta jos oot kiinnostunut niin voitais jutskailla lisää.
Etsitään tyttö kämppistä Helsinkiin ainakin kesäksi!
3
194
Vastaukset
- jarihhi
Mä asun yksin Helsingissä, painan töitä urakalla joten aikaa sosiaalisiin menoihin ei jää. Tyttökämppis kelpaisi myös: [email protected], kämppiksen ei tarvii maksaa mitään vuokraa kuin omat menonsa.
- tyttö oulusta
Hei,
Olisin kiinnostunut, mailaileppa wholovestherain@hotmail. Tulisin hkiin kesä-elokuuksi töihin. - tyttö1991
Moikka! Laittaisitko minulle mailia, olisin kiinnostunut! Osoite [email protected] (myös muut saa laittaa viestiä :))
Olen 20-vuotias nuori nainen Helsingistä, omistan yhden koiran, mutta toukokuun puolessa välissä on tulossa toinen (pieni!), eli se kyllä valitettavasti rajoittaa :/ Aloitan syksyllä opiskelut :) Olen hiljainen, suht rauhallinen ja savuton. Bilettämässä en juurikaan käy, viihdyn ennemmin kotona koirien ja kirjojen parissa :) Laitas meiliä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405304Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1272184- 1461760
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801495Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181448Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191374Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821305- 711227
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701178- 381120