Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minulle airsof ase Helppejä OIKEESTI!

AloittelijaSoftaaja

Joo oon ehtimässä airsoft asetta ku alotan softaamisen. Ei oo väliä onko sähkätoiminen vai jousitoiminen kuha ei oo mikä halppis mutta ei hirveen kallis (max 150e).Hinnan alhaisuus johtuu siitä kun oo aloittelija.Aseen lähdöt saisi olla päälle 100 m/s. Kiitos jo etukäteen vastauksista!

25

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4-20
      • kyllk

        Ei halppis, mutta alta 150. Suosittelen Co2 pistoolia. Myöhemmin siitä on iloa, ja minäkin pelaan ennemin pistoolilla kin viritetyllä MP5SD5:delläni.


      • Mrviisas

        Yleensä kaikki airsoftit on joko kiinasta tai thaimaasta :)


    • AloittelijaSoftaaja
      • kyllk

        toi sähkö on hyvä, mutta jos haulikko käy, niin ehdottomasti double eaglen m3 super 90. Huippuhauska ase. Kolme kuulaa kolmesta piipusta!


    • Marked One

      Tuolla saa Cyman/Cybergunin AK-47:n, joka on niin sisäisesti kuin ulkoisestikin laatutavaraa. Tehoja, tarkkuutta ja luotettavuutta löytyy ja hintakin on just kohallaan.

      Vaan eiköhän tuokin ole sanottu jo sata miljoonaa kertaa näillä foorumeilla.

      Siinä linkki.

      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120903.html

    • AloittelijaSoftaaja

      Olen kuullut että tuo cyman ak-47 ei ole kestävä. Pitääkö paikkaansa muutkin sanomaan :D

      • expert

        Cyman ak ihan sika hyvä itsekkin aijon ostaa kun saan synttärilahja rahaa


    • Marked One

      Ei pidä paikkaansa. Olet varmaankin kuullut tuosta cybergunin AK-47:n kokomuovisähköstä huhuja. Onhan se toki totta, että aseet ovat yksilöitä ja jotkut yksilöt on koottu paremmin kuin toiset, mutta varsinaisia maanantaikappaleita ei juurikaan ole enempää liikkeellä.

      Kestävyyshän riippuu myös käyttäjästä. Tiedän kaverin, joka tunki AK:nsa piippua hiekkaan ja pelasi muutenkin rankasti ja hajosihan se sitten lopulta.

      Että ihan järjen käytöllä voi ehkäistä osien hajoamista. Tuo kalliimpi versio on myös Marui-yhteensopiva ja omaa yhden parhaista varaosasaatavuuksista airsoft-maailmassa, joten käytännössä jokaisen osan voi korvata sellaisen hajottua.

    • minulla ois M16 A1 jousiviritteinen hyväkuntoinen alkuperäinen pakkaus huoltotyökalut ja käyttöohjeet mukana. mukaan myös maski ja n.2000 kuulaa

      Että jos kiinnostas! ;D

      • Lähtis muuten alle satasella


        tokio marui ovh. proairsoftissa 129€ ilman kuulia ja maskia.


    • AloittelijaSoftaaja

      Sori mut ostin jo aseen :( M4A1 CARBINE tuli ostettua kaverilta ei ole pelattu kertaakaa pihalla 2 kertaa kokeillu ja hyvin toimii.

      • kyllk

        No ei ainakaan ruma ase. Mutta tosta ak:sta, en tiedä kestävyydestä, mutta jotenkin häiritsee kun ääni on kuin nbb:ssä vaimentimella. Ehkä hyvä, mutta jotenkin häiritsee. Kyllä ak:sta pitäisi ääntä päästä!


    • AirSoft97

      Mikä mun kannattais ostaa max 200e :D Sähköase siis. Siis mikä malli ja merkki käytettynä vois löytää myös.

    • JJJJGG

      Suosittelen tekemään uuden keskustelun niin silloin saat enemmän vastauksia!

    • JJJJGG

      No voin kertoa että tämä on hyvä ostos:

      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EG402BK.html

      Joillain on Cybergun pelko niin suosittelen tuota, osittain metallinen, hyvä lähtönopeus, ei liian painava, hyvä lipaskoko aika lailla kaikki mitä aseelta voi vaatia tuohon hintaan.

    • JJJJGG
    • Mieluumin JG:n versio Gegosta
      http://www.milgear.fi/kauppa/g36c-jing-gong-g608-p-420.html

      Sama ase kuin GSG:n, eri nimellä...

      Lainattu www.proairsoft.com:
      "GSG on valmistuttanut aseen Jing Gongilla. Jing Gong on yksi parhaimmista kiinalaisista airsoft-ase valmistajista, joka on mm. tunnettu laadukkaista G36 sarjan aseistaan."

      Ja Geggo ehdottomasti mieluummin kuin Coltti.
      Gegossa vers.3 mecha!

      • kyllk

        Jep, coltit boksin takia huonoja. Mikäs boksi se muuten olikaan? Numeron aina unohtuu. Kolmonen oli viritettävävänä hyvä, kakkonen kanssa, eikös sitä käytetä joissain mp5:tosissa... Muttei niin hyvä kuin 3, ehkä jopa huono. 7 oli se tm huippusemi boksi?


    • Joku

      Urpo. Colteissa on yleensä kakkos boxi -.-

      • Urpo, urvompi,Urvoin :3

        Tyhmä on se joka takertuu pikkuasioihin. Urpo :D


    • minä

      Kandeeko ostaa tää KWC Taurus PT24/7, CO2 ja onko tää teiän mieles hyvä. Aatelin että voisin ostaa itelleni 2 aseeks.

    • ulkomailta halvalall
    • minä

      ei ny oikee innosta luotan milgrealiin enemmän ku kiinan tavaraan.

    • Lue arvosteluja, kiinan ihmeet on juuriki niitä jotka kestää sen 2 kk. Sitte ne lahoo. Joten katso mielummin G&G:ltä G&P niiltä saa ehjiä aseita, sekä kestääki hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe