onko mitään tietoa kyseisestä firmasta autoja ilmestynyt aika nopealla tahdilla liikenteeseen
rokkikone
14
5852
Vastaukset
- Rahti73
Olin 08-09 kyseisen yrityksen autolla cemtissä saksassa. Perustaja on popedan entinen rumpali. Ainakin 4 autoa tällä hetkellä euroopan liikenteessä ja 5 kotimaassa.
- DUNDEE46
OLEN TYÖSSÄ ROKKIKONELLE 2009 LÄHTIEN MUTTA NYT OLEN SAIRASLOMALLE SYDÄNVIKÄ! MUTTÄ PALA TYÖHIN HETI KUN ON MAHDOLLISUUS KOSKA SE HYVÄ FIRMA JA HYVÄ KUSKIT
kas Dundee täällä :)
- Kortti pois
Jos sydänvika on niin parempi pysyy poissa ajohommista..
- etvituttaa
Kortti pois kirjoitti:
Jos sydänvika on niin parempi pysyy poissa ajohommista..
Tää haiskahtaa Blokin Timolle ja entinen MB-Trans.
- Pt
etvituttaa kirjoitti:
Tää haiskahtaa Blokin Timolle ja entinen MB-Trans.
Sekin oli blokin kari tai janne
- tessin mies
no kyllä nimi jo kertoo aika paljon, eipä taida olla palkka ym. asiat ihan kohdillaan.
vois kuvitella et maksetaan jollain napeilla tjtn...no joo, mut kuitenkin...
mistä näitä kaikenmaailman "yrittäjiä" oikein tulee...- festarikesä
Ai että nykyään nimi firmaa pahentaa?
Tuolla edempänä oli jo PIKKU vihje nimen alkuperästä. Nykypäivän "stereoita" valoista puhumattakaan ei kekkapaikalle enää pakulla kuskata
- arpinaama
tuttu mies kävi tuuraamassa reissun norjaan,pari vuotta rahat saamatta.rock n roll!
- entinen kuski
tuntipalkan lupaa mut sekin ajetuista tunneista ja lastauksista ja puruista 0.5 h eli ei oo palkkaus kunnossa
- HojoHojo vaan
Sun tuttus on saamaton nahjus jos ei ole rahojansa saanut.
Tai sitten homma on tehty pimeenä tai jotain muuta vastaavaa josta voi vain todeta että oikein koiralle. - humppakone
HojoHojo vaan kirjoitti:
Sun tuttus on saamaton nahjus jos ei ole rahojansa saanut.
Tai sitten homma on tehty pimeenä tai jotain muuta vastaavaa josta voi vain todeta että oikein koiralle.on sen pakko olla vakavarainen talo, kun renkaiden pulttien jälkikiristyskin käydään herroiksi puukengät kopisten vianorilla kirimässä.....
rengasavain= mikä toi on ;)
- aaaabbbbbbbccccccc
Täysin luotettavasti on meidän kuormat maailmalta tuonut ja tuo jatkossakin! Olemme saaneet loistavaa palvelua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1827644Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354843Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1252835- 792255
- 921625
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2151534Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171094- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002