Minulla on opel kadett e vuosimallia -90. Ongelmana on se että koneeseen ei tule bensaa ja se taas johtuu siitä että bensapunpulle ei tule sähköä. Jos joku tietää mikä voisi olla vikana kun en itse löydä mitään sulakkeita mitkä vaikutttaisi bensapumpun sähkön saantiin.
Kadett e pensansyöttöongelma
Kadettongelma
1
122
Vastaukset
- Opelix 1991
Voihan se bensapumppu olla rikki. Tarkista johdot(kulkeeko virta niissä), jos johdot kunnossa on vika todennäköisesti itse pumpussa. Sulakkeen takana on yleensä useampi laite(ajovalot, vilkut, jarruvalot, jne), että tuskin siinäkään vika on. Tarkista toki sulake(niistä on luettelo, josta näkee arvot ja mitkä laitteet on ko. sulakkeen takana tai sitten tiedot ovat sulakekotelon kannessa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818