Miten saan flirttailtua pojille? !

Girl12.v

Miten saan yksinkertasesti vaan flirttailtua pojille ? Antakaakin sit hyvii neuvoi !

22

3295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flirttailija

Yksinkertaisesti katsot vaan silmiin normaalia pidempään ;) Se on helppo ja muille huomaamaton flirtti ja samalla huomaa jos toinen vastaa katseeseesi tai kääntääkö vain katseen muualle :D

• Girl12.v

Kiitti neuvosta ! Sun ansiosta sekin sano tykkäävänsä musta

• Girl.12v

Kiitti

• Flirttailija

Ole hyvä ;D kiva ku auttoi mun vinkki ;)

• PikkuVinkki

Pyydä se jätkä sänkyy nii on ihan myyty :D

• Girl12.v

No emmä nyt tiiä. En ehkä ihan vielä ! Olen kuitenki vasta 12.v :D

• Girl12.v

Mä olen edelleen vasta 12.v enkä halua mennä ehkä noin pitkälle ! Lisää hyviä vinkkejä ? !

• Super12Girl

Pyri tutustumaan Häneen paremmin ja tämän kaveripiiriin :)
      Jutelkaa ja muista katsekontaksi :D
      Itekkin olen vasta 12.. Mutta muista olla luonnollisen näköinen eikä sellainen joka luulee itseään Superseksikkääksi. Sillä silloin pojat voi käyttää hyväksi jne..
      Tyttö ei ole seksikäs vaikka kuinka tälläisi itsensä..

Tosin kaikille se ei aina toimi

• Girl12.v

Kiitti sun neuvosta

• 14vpoika
        Girl12.v kirjoitti:

Kiitti sun neuvosta

Hymy katsekontaktin yhteydessä :)

• Altsuu

Mä oon sellanen 10v ja yks poika flirttailee mulle ihan armottomasti xd

• IHASTUNUT
        Altsuu kirjoitti:

Mä oon sellanen 10v ja yks poika flirttailee mulle ihan armottomasti xd

Mä meen leirille, jossa on tosi söpö ja mukava poika joka katsoo mua tosi ihanasti... Mut se kattoo toistakin tyttöä samanlailla, ja en tiiä tykkääkse musta, vai siitä toisesta, vai tykkääkö se kummastakaan... ja mikä pahinta, tykkääkö kummastakaan. se asuu eri kaupungissa kuin mä ja oon 12.v eikä mulla oo PUHELINTA kun aiti ei anna sitä mulle... on siis puhelin, mut ei oo liittymää... ja en oo nähnyt sitä jätkää pitkään aikaan... viimeks kesällä ehkä. HÄN ON MUA VUODEN VANHEMPI... Eli seiskalla. HELP ME!!!!!! En tiiä mitä teen. (Se leiri on tänään

• Nii´i

Tstävysty sen pojan kaa. Niin teidän on luontevampaa olla yhessä ja saatte tietää toisi´stanne enemmän. Ja saatte tietää aika lailla senkin myös, että sovitteko yhteen. Puhe auttaa! Mutta muista olla myös oma ittes! Koska sustahjan se sano tykkääväs. Ja muista olla silti itsevarma muttei liian hyökkäävä.

Tsemppiä! ;)

• Apua :'(

No mä oon 13 ja yläasteel mut ei kukaa poika tykkää must ja jos sanon jollekki et tykkään siit nii se kertoo sen kavereilla ja sit ne kiusaa mua ainaki luulen nii...

• Sevena

varsinkin ton ikäsille seurustelu voi olla ihan vaan toisen ( tai porukan) kanssa hengaamista. Meette vaikka kaupungille tai elokuviin tai jotain :D Ei tarvii heti olla mitään kielaria vetämässä :D

• vinkkejää tytölle

Mieki haluaisin et yks poika tykkäis musta ja katselen sitä vähän väliä mutta seki kattoo mua enkä tiiä mitä teen ku käännän aina katseen pois heti kun se kattoo minuun päin sitten tietääkö joku mitä tarkottaa jos poika värkkää tunnilla ja värkkääminen on kohdattu minuun ja vinkkejä mullekki ku oon jo puhunu sen kaa ja katsellu ja nii jos siis olis jotain muuta viellä nii kertokaa ihmees. :)

• Omggtyyttö

Hymyile sille ja kato silmii sit, jos se alkaa kattoo sua silmii käännä katsetta vähän pois siitä ja hymyile sillee isosti sillee et se näkee, et hymyilet :))

• Ihavinkkiävaa

Hymyile hänelle, jos hän tekee jonkun vitsin nii vaikka se olisi huono nii hymyile ikäänkun olisi vähän hauska. Jos pitää kysyä mitä tuli läksyksi nii kysy häneltä ja tietenkin voit pyytää häntä auttamaan niissä (vaikka osaisit oikeesti) ;) jos sattuisitte olemaan kahden tai silleen että vähän muita ihmisiä jossain huoneessa tai käytävällä niin mene puhumaan hänelle jostain jutusta ja jos keskustelu etenee hyvin nii vihjase hänelle että oot hauska tai jotain vastaavaa, suosittelisin usein mennä puhumaan silleen että ootte kahden tai vain muutama muuta samassa tilassa koska hän voi arastella sinulle tunteista kertomista jos kavereita tai kaveri on kuuntelemassa, itse ainaki arastelisin. Jos poika ei monen sen kerran jälkeen tule sinulle takaisin puhumaan tai ole sanonu takaisin että oot hauska tai tykkään susta nii sillon voi olla että hän ei tykkää sinusta. Mutta älä heti heitä toivoa vaan yritä sinnikäästi !

Tsemppiä :)

• Söpöilijäääää

Pojat tykkää söpöilyst, oot vaa söpö ja ota ne pojat huomioo. Mee puhuu wapissa tai snäpis nii neki kiinnostuu💁💗

• tottaseon

Hymyile ja ole ryhdikäs 👍👍 auttaa

• tepsiii

kun menet sille juttelee, niin mene normaalia lähemmäs mitä yleensä ollaan. Sellanen jää mieleen hyvin, kun joku tulee normaalia lähemmäs juttelee tms...

Sitten voit koskettaa sitä johonkin esim käteen...silleen vaikka että " sulla on magee kello" tai
      sitten kosketat sitä niskaan...esim: " tosi kivasti leikatut hiukset" tai "tää sopii sulle kun oot käyny parturissa". kosketat sitä pepulle ja sanot "kiva".

No nämä on toiminut hyvin mulle ja jäänyt mieleen (olen poika) , mutta en sitten tiiä onko nää nykyään jo lähentelyy ?

katsot pitemnpään ja ehkä voit toisella silmällä iskeä silmää.

Näillä jutuilla jäät ainakin mieleen... ja poika miettii sua vielä illalla..

• Anonyymi

Ite haluisin tietää ku se hymyilee ja kattoo mua välillä ja joskus sanoo moi ja kyl me wapis viestitellään ja nii se sano jo että ei tykkää musta sillä lailla eli sillain. Mutta mitä ootte mieltä tylkääkse oikeest? Vai ei

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      45
      4911
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      67
      2898
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      1874
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1770
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1679
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1256
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1229
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1172
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1147
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      280
      1127
    Aihe