Tuleeko 7???¿¿¿

99

Tuleeko 7? terveystarkastus jos tulee millane? katotaanko housuihin?

11

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksipalvelu

Älä panikoi, ei oo kauheeta, yleensä ei katota, täytetään kaavake murrosiän jutuista jne onko (menkat) siemensyöksyt alkanu jne

• 96- from Nokia

Hemmetin 99 :D..

Eivaan oon 96 ja mitään pelottavaa siinä ole, katsotaan kuulo,näkö,pituus,paino, mutta ei mitään housu juttuja.

Kaavakkeen täyttö ja mielialatutkimus ( kysymyksenä muistaakseni esim. että oletko ajatellut koskaan itsemurhaa kyllä/ei)

So no broblemo Bro!

• Älä panikoi.

Mä oon nyt kahdeksannella oleva poika. Meillä oli nyt kahdeksannella terveystarkastus ja koululääkärin tarkastus. Lääkäri kurkkas pöksyihin niin nopsaan etten edes tajunnut sitä. Ei paniikkia siitä.

• 99

Onks jollai jotai muita kokemuksii???

• 96- from Nokia

Missä koulussa sää oikein olet jos housuihin kurkataan? Taitaa olla teidän kouluterveydenhoitaja joku pedofiili vaan jos kurkkii toisten housuihi.
      Missää tavallisessa koulussa ei kyllä mitää vilkuilla ;)

• 96

Ainakin pk-seudulla meillä oli koulussa viime vuonna, koululääkäri teki sen, ei terveydenhoitaja. Kurkkas ja kokeili toimiiko esinahka normaalisti. Kesti noin 10 sekunttia.

• mette98

Meillä katto housuihin jo kutosella.Se käski mennä makaamaan johonki "sängyn" tapaselle ja kurkkas housuihin ja lässytti siinä samalla että ei ole mitään pelättävää. Ällöttää vieläkin :D

• tiedoksiiii

No en nyt muista tarkkaan mitään seiskaluokan juttuja, enkä kyllä välitäkkään. Meillä ei oo koskaa katottu housujen sisälle ja yleensä on vaatteet päällä menty puntarillekin. Eli vaatteet on koko ajan pysyneet päällä, tosin ehkä minuutiks t-paidalle tai jotain jos kuuntelee sydäntä yms. Ei kannata panikoida, itekki panikoin, kun kaverin koulussa oli katottu niin sitte epäilin, että täälläki, mutta toisin kävi. Eikä se niin kauheeta oo jos ne kattoo, se vaan tunnustelee, että kaikki on OK ja siinä menee about 5-10sekunttia ja on se sille terkkarillekki vähä kiusallinen tilanne.

• Kutosellajo

Meillä katottiin jo kutosella.. Se vaa katto et onko molemmat kivekset.. Taino se oli koululääkäri.. Mut jos se kysyy mitää et ootko pessy munaas ikinä nii vastaa joo tai se pestää :D sillee kävi mun kaveril..

• !!!

Mulla oli terkkarina nuori nainen, hyvännäkönen, ja mun kalu oli ihan kovana ku se sano et katotaanpa housuihin;d oli aika noloo.. Näin sen kasvoista että se vähän punastu..

• Kokemusta on

Mitat otetaan ja merkataan ylös ja kasvua seurataan 2kk välein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5961
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2800
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe